Ücretsiz CRM Programı Kullanmak Doğru Mu?

Ücretsiz CRM Programı Kullanmak Doğru Mu?

Geçtiğimiz yıl, yazılım piyasasında en büyük payı yine CRM (Müşteri İlişkileri Yöntemi) sistemleri aldı.

CRM programlarına olan talep her geçen gün katlanarak artıyor. Bu doğrultuda artan CRM uygulamaları seçenekleri içinden tercih yapmak da zorlaşıyor.

Firmanızın CRM sistemi eksiğini tamamlamak için araştırma yapmaya başladıysanız, şu an en doğru adrestesiniz demektir.

ÜCRETSİZ CRM PROGRAMI KULLANMAK DOĞRU MU?

Daha önce CRM programı kullanmadıysanız

Bazı firmalar, özellikle CRM yazılımına yapılacak olan yatırımın geri dönüşü noktasında endişe duyabiliyor. Şayet ilk defa CRM sistemi kullanacaksanız, ücretsiz CRM yazılımı ile başlamayı düşünebilirsiniz. Ücretsiz CRM programı sayesinde firmanızın iş süreçlerine kattığı etkiyi müşahade etme imkanınız olur. Ayrıca eksikler varsa eksikleri tamamlama şansı yakalarsınız. Fakat burada dikkat etmeniz gereken en temel soru şudur?. Neden bu Crm sistemi ücretisz veriliyor. Verilerinizin başka ticari amaçlarla kullanılmadığının garantisi var mı?. Varsa bu sizi ikna eder bir garanti midir?

Kısa süreli ücretsizlikler verilebilir ama uzun süreli ücretisiz servis veren CRM uygulamalarına gerçekten çok dikkat etmek gerekiyor.

Kullandığınız CRM Programınızı değiştirmek istiyorsanız

CRM yazılımı kullanıyorsanız ve mevcut sistemin firmanızın iş süreçleri için yeterli olmadığını düşünüyorsanız, ücretsiz CRM kullanmak iyi bir başlangıç noktası olabilir. Kısa süreli Ücretsiz CRM uygulamalarının, firmanıza sağlayacağı avantajları daha önceden görebilir, yatırım yaparken doğru kararlar alabilirsiniz.

Firmanıza özel bir CRM yazılımı kullanmak istiyorsanız

Her firmanın kendine özgü iş süreçlerinden ötürü, zaman zaman hazır paket CRM sistemleri ile uyum sağlanamayabilir. Nadiren de olsa, başarısızlıkla sonuçlanan CRM sisteminin en önemli sebeplerinden birisi uyumsuzluk problemidir. Ücretsiz CRM kullanarak, yatırım yapmak istediğiniz CRM sisteminin firmanıza uyumluluğunu test edebilirsiniz.

Kullanıcı Deneyimini Ölçmek İstiyorsanız

CRM programının en çok tercih nedenlerinden biri kuşkusuz kolay kullanım özelliğidir. Bu nedenle belirli süre ile ücretsiz CRM kullanarak, kullanıcı deneyimini test edebilir, kolay kullanım arayüzü olan bir CRM yazılımını tercih edebilirsiniz. Dolayısıyla iş süreçleriniz de ki verimliliği artırabilirsiniz.

Teknoloji dünyasında geleneksel yöntemlerle başarıyı yakalamak mümkün değil. Sizde Mysoft CRM'i belirli süre ile ücretsiz denemeye başlayarak dijital dönüşüm yolculuğunuza çıkabilirsiniz. Daha detaylı bilgi almak için için alanında uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

Ticari Elektronik İletilerde Ret/Çıkış Hakkı Nedir?

 13 Temmuz 2020 Pazartesi

İleti Yönetim Sisteminde alıcı, istediği zaman hiçbir gerekçe göstermeksizin ticari elektronik ileti almayı reddedebilir.

Devamı

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı
WhatsApp