Mysoft CRM

"CRM" yani "Müşteri İlişkileri Yönetimi", şirketlerin müşterileriyle etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları strateji ve teknolojik araçlardır. 

Müşteri İlişkileri Yönetimi kurum ile müşteri arasında kurulan ilişkinin başladığı andan itibaren satış öncesi ve sonrası tüm aşamaları kapsayan bir süreçler bütünüdür. "CRM programı", kullanıcıların, pazarlama, satış, müşteri ilişkileri ve diğer tüm operasyonel süreçlerinin yönetildiği bir otomasyondur.

CRM Nedir? Müşteri Deneyimi Nedir? Müşteri Sadakati Nasıl Oluşturulur?

CRM Sistemi Nedir? Etkili CRM Stratejisi Nasıl Oluşturulur

Mysoft-CRM-Kurumsal-Hafızaİşlerinizi CRM Uygulamaları ile Düzenli Takip Edin

  • Daha iyi organize olun, zamanı verimli kullanın, müşterilerinizi memnun edin.
  • Tüm müşteri aktivitelerinizi ve iletişimini tek yerden güncelleyin ve yönetin.
  • Gelen ve giden e-postalara boğulmadan müşteri adayları ve müşterileri kolayca izleyin. e-postaları kişiselleştirin ve hızlıca gönderin.
  • Yeni müşteri adaylarına otomatik mail gönderen ilk akışı belirleyin. Şablon olarak kullanabileceğiniz mailler belirleyin zaman kazanın.
  • Mysoft'un akıllı arayüz formaları ile formları düzenleyin ve ihtiyaca uygun (isim-ünvan, telefon, adres,doğum günü, iletişim bilgileri, her türlü resim, dosya, sözleşme,teklif vs...) bilgileri toplayın.
  • Tüm aktivite ve görüşme kayıtlarını, e-postları ve diğer işleri takip edin.
  • Müşteri adaylarını kazanmak için gereken her şeyi Mysoft Mobil CRM ile cep telefonunuzdan görün.
  • Daha fazla müşteri adayı bulun ve satışa çevirin.
  • Önemli aktivite ve işleri yıldızlayarak ayırabilin.
  • Müşteri ve müşteri adaylarının işletmenizle çalışmasını kolaylaştırın.

Mysoft-CRM-Görev-YönetimiGünlük İşleri CRM Programı ile  Otomatikleştirin

  • Satış ve pazarlama aktivitelerini otomatikleştirin.
  • Potansiyel müşterileri elle takip etmek, e-posta vs gibi işlere daha fazla zaman harcamak yerine daha az zaman harcayın.
  • Pazarlama ve satış veri girişlerinizi otomatikleştirin.
  • Hazır e-postalar ile müşteri adaylarına düzenli e-postalar gönderin. Bir sonraki adımı yöntebilmek için süreci özelleştirin.
  • Müşteri adaylarını, satış sürecinde düzenli olarak bir sonraki adımlara taşıyın.
  • Standart görev ve kontrol listeleri ile ekibinizin sürekli ve tutarlı hizmet vermesini sağlayın.
  • Öngörülen bir işlemi otomatikleştirin.

Mysoft-CRM-Mobil-Raporlar2"CRM Sistemi" ile Daha Fazla Müşteri Kazanın

  • Müşteri adaylarının satış aşamalarını otomatik olarak tetikleyen görevler oluşturun.
  • Satış sürecinizin hiçbir adımını kaçırmayın.
  • Satış ekiplerinizin satışları daha iyi fiyatlarla sözleşmeye çevirmesine yardımcı olun.
  • Müşteri adaylarının teklif taleplerini hızlıca ve detaylı karşılayın.
  • Hızlıca teklif şablonu oluşturun, teklif şablonlarını özelleştirin, gerektiğinde kullanabilmek için kaydedin.
  • Kabul edilebilecek fiyat ve tekliflerinizi belirleyerek süreci yönetmenizi kolaylaştırın.
  • Müşterinin sizi seçmesini kolaylaştırın, daha fazla teklif kazanın.
  • Mysoft CRM üzerinden kolayca hatırlatıcılar, randevular, görev, aktivite ve teklifler gönderin.

"CRM Uygulamaları" ile Fırsatların Yakalayın.

Verilerinizin yönetimi, şirketinizin verimliliğini ve başarısını arttıran en önemli unsurlardan biridir. Müşteri ile ilk tanışmadan itibaren, süreçlerin tüm aşamalarını izlemek ve oluşan tüm bilgileri kaydetmek son derece kritiktir. Mysoft CRM ile bu verileri kayıt altına alarak, kurumsal hafızanızın oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Sonuçta, müşteri ile aranızda geçen tüm aşamaları, işletmenizin çalışma yapısına göre tek çatı altında izleyebilirsiniz.

Oluşan satış fırsatlarını etkin bir şekilde yönetir, takip eder ve sonuçlandırırsınız.

Mysoft-CRM-Mobil-takipMobil CRM ile Harita Raporları ile Saha Ekiplerinin Verimliliklerini En Üst Seviyeye Çıkartın.

Ekiplerinizin konumlarını anlık olarak harita üzerinden takip edebilir ve geri bildirimlerde bulunabilirsiniz. Ekiplerinizin ziyaretlerini verimli bir şekilde planlayabilir ve yönetebilirsiniz. Bu şekilde saha ekiplerinin performansını ve beraberinde satışlarınızı arttırırsınız.

Mysoft CRM'in "konum" bazlı yer belirleme sistemi ile adres bilgilerini girmiş olduğunuz tüm müşterileriniz hem Web'de hem de mobil uygulamalarda harita üzerinde görebilirsiniz. Yapılan entegrasyonlarla size özel raporlamaları harita üzerinde izleyebilirsiniz.

"Kolay CRM" uygulamaları ekiplerinizi birbirleri ile daha verimli iletişim kurmasını sağlar, şirketinizin performansı artar.

Sağlamış olduğu ekip içi iletişim araçları ile çalışanlarınız, birbirleri ile sürekli ve tek bir platform üzerinden iletişim kurabilirler. Aynı zamanda bildirim sistemi ile anlık olarak birbirlerinin tamamladığı görevler hakkında bilgi sahibi olurlar.

Mysoft CRM iletişim araçları ile;

  • Tek bir platform üzerinden, hem web arayüzünden hem mobilden kesintisiz ve sınırsız iletişim sağlanır.
  • Bir kişiye ya da oluşturmuş olduğunuz gruplar ile birden çok kişiye anlık mesaj gönderebilirsiniz.
  • Mesaj geldiğinde mobil cihazlarda anında ekranınıza bildirim düşer ve hiçbir mesajı kaçırmazsınız.
  • Yapılan tüm yazışmalar crm sisteminizde kayıtlı olacağı için daha sonra tekrar inceleme ya da görüntüleme şansınız olur.
  • Ana ekrandaki bildirimler ile çalışanlar yapılan kişi bazlı tüm aktiviteleri takip edebilirler.
  • Yapılan aktiviteler ile ilgili yorum yapabilir, beğenilerini iletebilirler.

 

Performans-ÖlçümüMysoft Crm Yazılımı ile Süreçlerinizi Dinamik ve Anlık Raporlayın

Verileriniz sağlıklı ve güvenilir bir şekilde saklanır ve kullanılırsa anlamlı olur. Raporlanmayan hiçbir veri şirket geçmişini göstermekten ileriye gitmez. Firmalar için asıl önemli olan, geçmiş verilerin ışığında geleceğe ışık tutacak raporlama sistemleridir. Mysoft CRM'in raporlama özelliği tam bu noktada devreye girer.

Dinamik raporlama sistemi ile firmanıza özel ve ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturursunuz. Raporlarınızı anlık olarak takip edersiniz. Raporlar ile uçtan uca firmanızın süreçlerini Mysoft CRM ile yönetir, analizlerinizi hızlı bir şekilde sonuçlandırırsınız.

Proje-ve-Süreç-YönetimiBaşarıya Giden Yolda "CRM yazılımı" Etkin bir Planlama Aracıdır.

Yönetici paneli sayesinde, çalışanlara görevleri atar sonuçlarını etkin raporlama sistemi ile takip edersiniz. Kolay kullanımı sayesinde görev planlama yönetimi sağlayarak iş süreçlerini optimize edersiniz.

Mysoft CRM görev planlamaları ile çalışanlar takvime bağlı olarak kendi görevlerini tanımlayabildikleri gibi, farklı ekip ya da iş arkadaşlarına da takip ettikleri konular ile ilgili görev ataması yapabilirler. Yöneticiler ve çalışanlar tarafından görev dağılımları anbean kontrol ve takip edilir, görev açıldığında, kapandığında ya da tamamlanmadığında mobil cihazlarına gönderilen bildirimler ile eksiksiz bir takip olanağı sağlanır.

Mysoft "Mobil CRM" in Sağladığı Avantajlar

  • Mobil uygulama ile Mysoft CRM'e istediğiniz her yerden ve istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Bu şekilde tüm ilgili firma bilgileriniz sürekli yanınızda olur.
  • Kullanılan kişisel bilgisayara bağımlılıktan sizi kurtarır. Mysoft CRM uygıulaması bulunan akıllı bir cihaz ile cari kaydı yapmaktan teklif hazırlayarak ilgili kişilerle paylaşmaya, yeni rapor yapısı oluşturmaktan iş arkadaşlarınıza görev atamaya kadar bir çok işlemi mobil olarak sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
  • "Mobil" cihazlara gönderilen bildirimler ile şirket içerisinde yapılan hiçbir aktiviteyi ve görevlendirmeyi kaçırmazsınız.

Mysoft CRM, Web tabanlı kullanımının yanı sıra, Android ve IOS mobil cihazlarda, tüm süreçlerin takip edilerek yönetilebileceği eşsiz bir mobil uygulama deneyimi sunmaktadır. 

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

 30 Temmuz 2019 Salı

Müşteri yönetimi ile müşteri adayları ve müşterinizi aşama aşama takip edebilirsiniz. Potansiyel müşteriler için aday müşteri havuzu oluşturabilir,  yapılan görüşme süreçlerini tek tek kaydedebilirsiniz.

Devamı

FIRSAT YÖNETİMİ

 29 Temmuz 2019 Pazartesi

Mysoft CRM'in fırsat yönetim sistemleri ile satışın başladığı andan bittiği zamana kadar, aday ve mevcut müşterilerinizden gelen tüm satış fırsatlarını kayıt altına alır ve süreçlerini yönetirsiniz.

Devamı

TEKLİF YÖNETİMİ

 29 Temmuz 2019 Pazartesi

Teklif süreçlerinizi kolaylaştırıyor ve sistematik arşivlenmesi sağlıyoruz. Teklifedeki ürünlerinize, ürün ağacı yapısı ile çok kolay ulaşabilirsiniz. Teklifi belirlediğiniz şablona çevirir mail atabilirsiniz.

Devamı

SİPARİŞ YÖNETİMİ

 28 Temmuz 2019 Pazar

Sipariş Modülü ile satış sürecini uçtan uca yönetin. Teklif ile yapılan bir satış talebini yada direk firma talebini alın sipariş yönetimi ile satışı onaylanmış firmanın süreçlerini efektif şekilde yönetebilirsiniz. 

Devamı

GÖREV ve İŞ TAKİP YÖNETİMİ

 26 Temmuz 2019 Cuma

Görev planlamaları ile çalışanlar takvime bağlı olarak kendi görevlerini atayabildikleri gibi farklı ekiplerede takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Anlık olarak ekiplerin yaptıkları işler kayıt altına alınır.

Devamı

KONUM TAKİP YÖNETİMİ

 25 Temmuz 2019 Perşembe

Konum takip yönetimi ile saha ekiplerinin yönetimi kolaylaşır. Konum takibi ile web ve mobil uygulamalar üzerinden firmalarınızı görüntüleyebilir ve ekiplerinizin konumlarını takip edebilirsiniz.

Devamı

SÖZLEŞME YÖNETİMİ

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Satış sonrası yönetilmesi gereken en kritik süreç firma ile imzalanacak sözleşmedir. Şablon sözleşmeleri, başlangıç ve bitiş tarihlerinin takibini, sözleşme içeriklerinin eksiksiz hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.

Devamı

ANKET ve FORM YÖNETİMİ

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Anketler geribildirim için vazgeçilmezdir. Mysoft Crm gelişmiş anket ve form yapılarımızla ile ürün ve servisleriniz hakkında müşterilerin fikirlerini kayıt altına alabilir ürün ve hizmet kalitenizi ölçersiniz.

Devamı

İK ve PERSONEL ALIM YÖNETİMİ

 23 Temmuz 2019 Salı

Doğru pozisyon için doğru personel seçimi başarıyı direk etkliyor. İK ekipleri alım süreçlerini ne kadar başarılı yönetebilirse geleceği o kadar garanti altına alınmaktadır. İK Modülü ile süreç güvence altına alınır.

Devamı

DOKÜMAN YÖNETİMİ

 22 Temmuz 2019 Pazartesi

Teklifler, sözleşmeler, irsaliyeler, bakım anlaşmaları, proje yönetimi dökümanları, tasarım örnekleri, resimler vb. birçok dökümanı ilgili müşteri ye bağlı olarak istediğiniz formatta kaydedebilirsiniz.

Devamı

DEMO NUMUNE ÜRÜN YÖNETİMİ

 21 Temmuz 2019 Pazar

Müşterilere gönderilen demolar etkin müşteri deneyimi oluşturmakta ve satışa bir adım daha yaklaştırmaktadır.  Mysoft CRM ile demo(numune) ürünlerin tüm süreçlerini kayıt altına alır takip edersiniz.

Devamı

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR ESNEK YAPI

 15 Temmuz 2019 Pazartesi

Mysoft CRM'i tamamen ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebiliyoruz. Özel sayfalara, menülere ve süreçlere ihtiyacınız olabiliyor. İş süreçlerinizi takip edebileceğiniz eksiksiz bir yazılım haline getiriyoruz. 

Devamı

E CRM Uygulaması Nedir?

20.5.2020 14:04:04

E CRM'in işinize ne gibi katkılar sağladığını anlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını sizin için derledik.

Devamı

İş Takip Programı Nedir? İş Takip Programı Ne İşe Yarar?

2.5.2020 23:28:38

İş Takip Programı Nedir? İş Takip Programı Ne İşe Yarar? CRM çözümleri ile İş Takibi

Devamı

CRM Nedir? CRM Ne İşe Yarar? Satış CRM'e Dair Bilinmesi Gereken Her Şey!

4.4.2020 22:43:21

CRM nedir, CRM ne işe yarar, CRM'in Avantajları nelerdir, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)'e dair merak edilen her şey!

Devamı

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

30.3.2020 13:20:10

CRM programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

Devamı

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

30.3.2020 12:29:39

CRM programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

Devamı

CRM Programı Almadan Önce Stratejinizi Belirleyin

30.3.2020 12:04:04

CRM yazılımından tam anlamıyla verim alabilmek için bir dizi strateji oluşturmanız gerekiyor.

Devamı

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

30.3.2020 11:46:53

Mobil CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Devamı

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

30.3.2020 11:35:07

CRM, teklif, sipariş ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.

Devamı

Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

22.3.2020 22:53:54

CRM programınızda, hatırlatmalı bir iş oluşturabilir, randevularınızı kaçırma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz

Devamı

En İyi CRM Programı Nasıl Seçilir?

9.3.2020 12:04:17

CRM, satışları artırmanıza ve şirketinizin büyümesine katkıda bulunacağından, seçimde dikkat etmeniz  gerekenler.

Devamı

Satış Hedeflerini Belirlemenin Püf Noktaları

9.3.2020 11:41:16

Satış hedeflerini yakalamanın birinci kuralı doğru müşteri adaylarına odaklanmaktır.

Devamı

CRM Danışmanlık Hizmeti Almak Gerekli Mi?

2.3.2020 14:52:42

Danışmanlık hizmeti almak CRM sistemlerine yapılan yatırımın geri dönüşü noktasında oldukça kıymetlidir.

Devamı

CRM Programıyla Maliyetlerinizi Düşürün

2.3.2020 14:45:49

Teklif yönetiminden, satış pazarlamaya kadar tüm süreçlerinizi CRM'le, yöneterek tasarruf edebilirsiniz.

Devamı

Sosyal CRM Nedir? Sosyal CRM’in Avantajları Nelerdir?

2.3.2020 14:40:17

3 milyarı aşan aktif kullanıcı sosyal medya, satış ve pazarlama alanında büyük bir madeni içinde barındırıyor.

Devamı

Mobil CRM Kullanarak Satışlarınızı Artırın

24.2.2020 16:10:04

Başarılı bir planlama, profesyonel insan kaynağı ve teknolojik araçlarla satış ekibiniz mükemmel sonuçlar çıkarabilir.

Devamı

Mevcut CRM Programınızı Değiştirirken Nelere Dikkat Etmeniz Gerekir?

24.2.2020 16:00:34

Mevcut CRM'i değiştirmeye karar verdiğinize yeni CRM'de hangi konulara dikkat etmeniz gerekir.

Devamı

Sürdürülebilir Büyümenin yolu CRM Programları

24.2.2020 15:06:36

Bulut tabanlı CRM sistemini benimsemek, ilk andan itibaren size büyük bir avantaj sağlar.

Devamı

Satışları Arttırmak İçin Doğru CRM Programı Nasıl Seçilir?

24.2.2020 14:50:52

CRM programı, daha verimli çalışmanızı, satış fırsatlarını daha iyi izlemenizi ve daha çok satış yapmanızı sağlar.

Devamı

Ücretsiz CRM Programı Kullanmak Doğru Mu?

24.2.2020 13:39:29

Geçtiğimiz yıl, yazılım piyasasında en büyük payı yine CRM (Müşteri İlişkileri Yöntemi) sistemleri aldı.

Devamı

İşlerini Buluta Taşıyan Şirketler Satışlarını Yüzde 20 Artırıyor

24.2.2020 13:33:21

Bulut üzerinden mobil olarak erişilen bir CRM programı, satışları yüzde 20 oranında artırıyor.

Devamı

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Ne İşe Yarar?

24.2.2020 13:24:16

CRM programı, küçük yada büyük ölçekli bir firma olun farketmez, sahip olabileceğiniz en değerli sistemdir.

Devamı

CRM Kullanmaya Başlamak İçin 15 Neden

24.2.2020 13:14:15

Şirketinizde hala CRM programı kullanmıyor musunuz? İşte CRM kullanmaya başlamak için 15 neden.

Devamı

CRM Konum Takibi Yönetimi ile Maliyetlerinizi Düşürün

21.1.2020 15:54:28

CRM konum takip özelliği, saha ekiplerinin verimliliğini üst seviyeye çıkarırken, maliyetlerde de ...

Devamı

Satış Sonrası Başarılı Müşteri Hizmetleri Nasıl Olmalıdır?

21.1.2020 15:47:53

Başarılı müşteri hizmetleri sunmak, firmaları rakiplerinden ayıran en önemli konuların başında gelir.

Devamı

CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

21.1.2020 15:38:17

CRM teknolojisi, organizasyonun yapılandırılması, fiyat ve teklif çözümleriyle, satış ve pazarlama ...

Devamı

En Etkili Satış Yöntemleri Nelerdir?

18.1.2020 17:14:27

Müşterilerinizi guruplara ayırın ve hedef müşterilerinizi belirleyin. Sunduğunuz ürün veya hizmetlerde fark oluşturun.

Devamı

Sosyal CRM'i Etkili Kullanma Yöntemleri Nelerdir?

16.1.2020 00:42:28

Sosyal CRM sayesinde müşteri profilleri hakkında bilgiler toplanıyor, analiz ediliyor, hedef kitle belirleniyor ...

Devamı

En Etkili "Müşteri Sadakati" Nasıl Sağlanır?

11.1.2020 14:16:38

Sadık müşteriler markaların sürdürülebilirliğini sağlayan en önemli etkendir.

Devamı

CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

8.1.2020 16:10:13

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

Devamı

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

8.1.2020 14:55:26

Bulut altyapısı mı, yoksa yerinde kurulum modeli (On-Premise) mi şirketler için daha faydalı?

Devamı

CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

3.1.2020 14:26:54

CRM piyasası her geçen yıl neredeyse yüzde 20'lere varan bir potansiyel ile büyüyor.

Devamı

İnsan Kaynakları İşe Alım Süreci! Doğru İnsanı İşe Almak

31.12.2019 16:01:46

Günümüzde şirketlerin en kıymetli değerlerinden biri sahip oldukları insan gücüdür.

Devamı

CRM ile Başarılı Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?

26.12.2019 12:55:52

Birçok marka müşteri deneyimini iyileştirmeye daha fazla konsantre olmuş durumda.

Devamı

CRM Programı Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

21.12.2019 13:23:35

Yapılan araştırmalar düzgün işleyen bir CRM sisteminin satışları yüzde 29 oranında artırabildiğini göstermiştir.

Devamı

CRM Programıyla Her Zaman Bir Adım Önde Olun

17.12.2019 10:27:54

İnternet ve sosyal ağlar sayesinde, küçük bir memnuniyet veya memnuniyetsizlik çok hızlı bir şekilde yayılıyor.

Devamı

CRM Programı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

17.12.2019 10:06:07

CRM programı ve veri analizi sistemine yapılacak yatırımlar sayesinde geleceği daha güvenle planlayın

Devamı

En Etkili Dijital Pazarlama Yöntemleri Nelerdir?

30.11.2019 18:37:48

Günümüzde hangi sektörde olursanız olun, bir işletme için başarıya giden yol dijital pazarlamadan geçiyor.

Devamı

Dijital Dönüşüm'de Başarının Sırrı; İnsan Kaynakları

30.11.2019 16:13:48

Dijital çağa ayak uydurmak, sürekli yenilenmek ve geleceğe yönelik yeni stratejiler oluşturmak basit bir iş değil. 

Devamı

CRM'iniz 2020'ye Hazır mı?

23.11.2019 18:12:52

Şirketlerin, hayatta kalabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmelerinin yolu iyi bir CRM çözümünden geçiyor.

Devamı

Müşteri Sadakati Nasıl Kazanılır?

26.10.2019 15:30:05

Müşteri sadakati, uzun vadede başarılı olmak isteyen firmaların özellikle önem vermeleri gereken konulardan biridir.

Devamı

Perakende Sektörünün vazgeçilmezi "CRM"

26.10.2019 15:23:15

Günümüz ekonomisinde, perakende sektöründe de CRM olmazsa olmazlardan biridir.

Devamı

2020’de İşini Dijitale Taşıyacaklara “Dijital Dönüşüm Rehberi”

26.10.2019 15:03:33

Dijitalleşme, rekabet edebilmek ve varlığını sürdürmek isteyen KOBİ'ler için hayati önem taşıyor.

Devamı

Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

21.10.2019 19:19:56

Müşteri İlişkileri Yönetiminde ilk adım veri toplamaktır.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

21.10.2019 19:17:39

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

CRM Seçerken Yapılan Hatalar

21.10.2019 18:57:55

Her geçen gün daha işletme CRM çözümünü kullanmaya başladı.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

13.10.2019 23:21:03

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

CRM, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından biridir

13.10.2019 23:15:03

Müşteri İlişkileri Yönetimi müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Neden Önemli?

13.10.2019 23:11:28

Müşteri ilişkilerini iyileştirmek ve karı en üst seviyeye çıkarmak isteyen tüm şirketler için CRM hayatı önem arz etmektedir.

Devamı

Neden CRM Kullanılmalı?

26.8.2019 23:57:46

CRM sadece müşterileriniz hakkında bilgi toplamak için bir sistemidir?.

Devamı

En Yaygın 6 Müşteri Hizmetleri Hatası Nedir?

26.8.2019 13:15:05

Müşteri hizmetleri hatalarını dikkatlice inceleyin...1.Yavaş geri dönüş....

Devamı

Müşteri Şikayetlerine Hazırlık ve Şikayetlere Cevap Verme

24.8.2019 14:14:32

Şirketinizin yanıtlarının tutarlı ve güvenli bir şekilde iletildiğinden emin olun.

Devamı

2019 da KOBİ'lerin Dijital Pazarlama Trendleri

24.8.2019 13:21:04

KOBİ'ler dijital pazarlamada çok geride geride kalıyor.

Devamı

Müşteri Şikayetlerine Nasıl Etkili Cevap Verilir?

24.8.2019 13:12:34

Müşteri şikayetlerine etkili bir şekilde nasıl cevap verilir? Şikayetlere cevap vermek için 5 ipucu.

Devamı

Neden CRM, Neden Mysoft CRM?

17.8.2019 13:56:56

CRM bir yazılım değil bir iş stratejisidir. Mysoft CRM işinizi güçlendirerek büyüten bir platformdur.

Devamı

TechnoLogic : Mysoft 3 Yılda 5 Kat Büyümeyi Hedefliyor

11.8.2019 17:50:57

Mysoft Genel Müdürü Hüseyin Şahin: "Şirketler, mevcut ekiplerini ve iş fırsatlarını izlemede zorluklar yaşıyor"

Devamı

CRM'in İşletmelere Getirdiği Verimlilik

11.8.2019 00:04:25

CRM bir işletmenin bilgiye dayalı, ilişki tabanlı, gerçek zamanlı ve müşteri odaklı çalışmasını sağlar.

Devamı

Crm Olmadan İşler Nasıl Yürütülür?

10.8.2019 00:00:35

Her geçen gün büyüyen ve gelişen iş dünyasındaki bir şirketin satış, pazarlama...

Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi CRM Nedir?

31.7.2019 14:02:45

"CRM programı nedir?" sorusunun en kısa cevabı müşteri ilişkilerini yönetebilen yazılım demektir.

Devamı

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

30.7.2019 00:20:13

Müşteri yönetimi ile müşteri adayları ve müşterinizi aşama aşama takip edebilirsiniz. Potansiyel müşteriler için aday müşteri havuzu oluşturabilir,  yapılan görüşme süreçlerini tek tek kaydedebilirsiniz.

Devamı

TEKLİF YÖNETİMİ

29.7.2019 05:25:33

Teklif süreçlerinizi kolaylaştırıyor ve sistematik arşivlenmesi sağlıyoruz. Teklifedeki ürünlerinize, ürün ağacı yapısı ile çok kolay ulaşabilirsiniz. Teklifi belirlediğiniz şablona çevirir mail atabilirsiniz.

Devamı

SİPARİŞ YÖNETİMİ

28.7.2019 17:40:23

Sipariş Modülü ile satış sürecini uçtan uca yönetin. Teklif ile yapılan bir satış talebini yada direk firma talebini alın sipariş yönetimi ile satışı onaylanmış firmanın süreçlerini efektif şekilde yönetebilirsiniz. 

Devamı

GÖREV ve İŞ TAKİP YÖNETİMİ

26.7.2019 17:22:12

Görev planlamaları ile çalışanlar takvime bağlı olarak kendi görevlerini atayabildikleri gibi farklı ekiplerede takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Anlık olarak ekiplerin yaptıkları işler kayıt altına alınır.

Devamı

KONUM TAKİP YÖNETİMİ

25.7.2019 17:45:08

Konum takip yönetimi ile saha ekiplerinin yönetimi kolaylaşır. Konum takibi ile web ve mobil uygulamalar üzerinden firmalarınızı görüntüleyebilir ve ekiplerinizin konumlarını takip edebilirsiniz.

Devamı

CRM Programı Nedir?

25.7.2019 12:19:25

Şirketlerin pazarlama, satış ve müşteri ilişkileri yönetimi sürecini takip edebildikleri yazılımlardır.

Devamı

SÖZLEŞME YÖNETİMİ

24.7.2019 17:43:16

Satış sonrası yönetilmesi gereken en kritik süreç firma ile imzalanacak sözleşmedir. Şablon sözleşmeleri, başlangıç ve bitiş tarihlerinin takibini, sözleşme içeriklerinin eksiksiz hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.

Devamı

ANKET ve FORM YÖNETİMİ

24.7.2019 17:23:38

Anketler geribildirim için vazgeçilmezdir. Mysoft Crm gelişmiş anket ve form yapılarımızla ile ürün ve servisleriniz hakkında müşterilerin fikirlerini kayıt altına alabilir ürün ve hizmet kalitenizi ölçersiniz.

Devamı

CRM Nedir?

24.7.2019 15:10:43

Yeni müşteri kazanım maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinden 5 kat daha fazla.

Devamı

Mysoft CRM

24.7.2019 14:40:13

Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşteri adayları ve müşterilerinizin satış öncesi/sonrası tüm etkileşimlerini tutmanızı ve yönetmenizi sağlar.

Devamı

İK ve PERSONEL ALIM YÖNETİMİ

23.7.2019 17:44:20

Doğru pozisyon için doğru personel seçimi başarıyı direk etkliyor. İK ekipleri alım süreçlerini ne kadar başarılı yönetebilirse geleceği o kadar garanti altına alınmaktadır. İK Modülü ile süreç güvence altına alınır.

Devamı

DOKÜMAN YÖNETİMİ

22.7.2019 17:45:46

Teklifler, sözleşmeler, irsaliyeler, bakım anlaşmaları, proje yönetimi dökümanları, tasarım örnekleri, resimler vb. birçok dökümanı ilgili müşteri ye bağlı olarak istediğiniz formatta kaydedebilirsiniz.

Devamı

Yenisafak.com : Mysoft 3 Yılda 5 Kat Büyümeyi Hedefliyor

22.7.2019 17:00:47

Genel Müdürümüz Hüseyin Şahin:Şirketler, ekiplerini ve iş fırsatlarını izlemede zorlanıyor.

Devamı

DEMO NUMUNE ÜRÜN YÖNETİMİ

21.7.2019 17:46:34

Müşterilere gönderilen demolar etkin müşteri deneyimi oluşturmakta ve satışa bir adım daha yaklaştırmaktadır.  Mysoft CRM ile demo(numune) ürünlerin tüm süreçlerini kayıt altına alır takip edersiniz.

Devamı

Uygun Panlama ile Verimliliği Arttırmanın 3 Yolu

8.7.2019 08:00:20

Üretken olmak her zaman meşgul olmak, sürekli harekete geçmek ve işleri bitirmek anlamına gelmez...

Devamı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

3.6.2019 04:20:20

Bugünün acı gerçeği müşterilerinizin yüzlerce, belki de binlerce seçeneğe sahip olmalarıdır.

Devamı

DİNAMİK RAPORLAMA

24.7.2018 17:47:35

Dinamik raporlama ile ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturabilir, istediğiniz dönemde dilediğiniz kişilere otomatik olarak gönderebilirsiniz. Anlık olarak hem Web'den hem de mobilden inceleyebilirsiniz.

Devamı

CRM Ne Demek?

1.1.1900 00:00:00
Devamı

Satış Süreçlerinde CRM Ne Fayda Sağlar

1.1.1900 00:00:00

Satış Süreçlerinde CRM Ne Fayda Sağlar

Devamı

CRM Yazılımı Nedir?

1.1.1900 00:00:00

CRM Yazılımı Nedir? CRM Niçin Önemlidir. CRM Ne Fayda Sağlar?

Devamı

CRM Sistemi Nedir?

1.1.1900 00:00:00

CRM Sistemi Nedir? CRM Neden Önemlidir. CRM Açılımı Nedir?

Devamı

Crm Demo Talep Edin

31.12.1899 00:00:00
Devamı
WhatsApp