Kalite Politikası ve Sertifikalar

calisma-alanlarimiz1

BİLGİ GÜVENLİĞİ VE KALİTE POLİTİKASI

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş. müşterilerinin dijital dönüşümde yazılım,danışmanlık ve entegrasyon alanlarında
ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak zamanında, hatasız ve eksiksiz çözümler üreterek müşteri memnuniyeti sağlar.

Değer katan yenilikçi çözümlerle müşterilerin iş hayatındaki verimliliğini artırır.

Tüm çalışanların Bilgi Güvenliği ve Kalite bilincine sahip olmasını sağlar.

Bilgi Güvenliğinin ve Kalite sorumluluğunun bilincindedir. Bilgi Güvenliği kontrollerinin ve Kalite Yönetim süreçlerinin sağlıklı şekilde işletilmesi için gerekli rolleri tanımlar, yetkileri belirler ve sorumluları tayin eder.

Bilgi Güvenliği ve Kalite hedeflerini belirleyerek takip eder, kurum itibarını zedeleyecek konularda tedbir alır ve azami hassasiyet gösterir.

Bilgi Güvenliği ve Kalite süreçlerinin güncelliğini sağlamak için kurum içi ve dışı çalışmaları düzenli olarak yürütür.

Müşteriler, İş Ortakları ve Çalışanlar ile uzun soluklu kazan-kazan ilkesine dayalı ilişki kurar.

 

SERTİFİKALARIMIZ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 22301 İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

TSE HİZMET YETERLİLİK BELGESİ

SERVİS YÖNETİMİ:ITIL

 

SERTİFİKALARIMIZ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 22301 İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 22301 İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

SERVİS YÖNETİMİ: ITIL

SERVİS YÖNETİMİ: ITIL

TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi

TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi

WhatsApp