Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

Ofiste olmadığınız zamanlarda tüm satış pazarlama ve müşteri hizmetlerinizin performansını takip etmek istediğiniz de ihtiyacınız olan tek şey Mobil CRM'dir

İster bir müşteriyle toplantı öncesinde notlarınızı gözden geçirmek isteyin, ister sahada sipariş alan satış temsilcisi olun.  Online CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Mobil CRM'le iş yerinizi cebinizde taşıyın

Müşteri datası şirketinizin temelini oluşturur. Çalışanların, topladıkları bilgiler bir havuzda birikir ve zaman içinde şirket hafızası oluşur. Gerek duyulduğunda bilginin erişilebilir olması iş süreçleri için kritik öneme sahiptir. Bulut tabanlı CRM sayesinde, ihtiyaç duyduğunuz tüm veriye her an erişim sağlayabilirsiniz. Şirket dışında da sanki ofisteymişsiniz gibi işlerinizi aksatmazsınız.

Mobil CRM'le teklifler, siparişler oluşturun

Mobil CRM'le istediğiniz her yerden, hazır şablonları kullanarak teklif ve siparişleri dakikalar içinde oluşturabilirsiniz.

Mobil CRM'le satış sürecinizi hızlandırın

Şirkette yapmanız gereken işleri, müşteriyle görüşmeye giderken yolda da rahatlıkla yapabilirsiniz. Böylece zamandan kazanır ve müşterinize daha çok vakit ayırabilirsiniz.

Mysoft "Görev Takibi" ile işleri takip edin

Mobil hatırlatma ve bildirimlerle ekibe görevler atayabilir ve iş takibini ister webten isterseniz Mobil CRM ile kolaylıkla yapabilirsiniz.

Mysoft CRM görev planlamaları ile çalışanlar, takvime bağlı olarak kendi görevlerini tanımlayabildikleri gibi iş arkadaşlarına da takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Görev ataması bir kişiye yapıldığı gibi birden çok kişiye veya bir ekibe de yapılabilir. Görev tanımlamasına, işin sonlandırılması gereken tarih de eklenebilir. Böylece zamanında sonuçlandırılmayan görevler, bildirimlerle ilgili kişilere iletilir.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

Ayrıca yöneticiler tarafından görev dağılımları an ve an kontrol edilebilir, görev açıldığında ve kapandığında mobil cihazlarına gönderilen bildirimlerle kusursuz bir takip olanağı sağlanır.

Mobil CRM'le bildirimler alın

Mobil CRM'le, size atanan görevler, iletilen notlar ya da yeni siparişlerle ilgili anlık bildirimler alırsınız.

Ekip içi iletişim güçlenir

CRM programı üzerinden ekip arkadaşlarınızın hangi konular üzerinde çalıştığını görebilir, gerektiğinde görüş ve önerilerinizle destek verebilirsiniz. Şirket içi iletişimin artması ile ortak bilinç oluşur ve bu durum motivasyonu dolayısıyla verimi artırır.

Mysoft CRM'in "Konum Takibi" özelliğiyle saha ekibini ve müşteri adresini haritadan takip edin

Şirketler, saha ekiplerini ve şirket araçlarını takip etmek için bir çok yöntem kullanmaktadır. Takip edilebilir yapıyla, saha ekiplerinin yönetimi kolaylaşır ve öte yandan da yeni fırsatların oluşturulmasına imkan sağlar.

Mysoft CRM'in en güçlü yönlerinden biri olan "Konum Takibi" özelliği sayesinde; saha çalışanları, mobil cihazlar, IOS ve Android uygulamaları ile takip edilir. Bu sayede harita üzerinde saha yöneticinizin o an nerede olduğunu görebilirsiniz.

Ayrıca müşteriyle randevuya giderken mobil uygulamalar üzerinden müşteri adres bilgisini girerek, tahmini varış zamanını öğrenebilirsiniz. Ayrıca yöneticiler, saha ekiplerinin hangi saatte ve nerede olduklarını konum takibi sayesinde rahatlıkla öğrenebilirler.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı
WhatsApp