CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

KOBİ'lerin mevcut potansiyellerini artırarak, daha verimli bir yapıya kavuşmaları için CRM sistemini kullanmaları gerekmektedir.

CRM programı ne demek?

CRM, Müşteri İlişkileri Yönetimi programıdır. İngilizce "Customer Relationship Management" kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır. Müşterilerle olan ilişkileri daha iyi yönetebilmek ve verimliliği artırmak için tasarlanmıştır. Bu bağlamda, müşteri memnuniyetini artırarak, müşteri ile kurum arasındaki ilişkiyi güçlendirmektedir.

Ayrıca CRM sistemleriyle; müşteri ilişkilerinizi, pazarlama kampanyalarınızı, satış süreçlerinizi ve raporlamalarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Üstelik Mobil CRM'le akıllı cihazlar (telefon, tablet ve dizüstü bilgisayarlar) vasıtasıyla müşterilerle ilgili toplantı, mail, vs. gibi planlama işlemlerinizi de kolaylıkla takip edebilirsiniz.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

CRM PROGRAMININ KOBİ'LERE SAĞLADIĞI AVANTAJLAR NELERDİR?

Müşteri verilerini satışa dönüştürün

Excel kullanarak, büyük orandaki statik veriyi toplayabilirsiniz. Ancak excel tabloları hem sizin hem de müşterileriniz için dinamik veri tabanları değil. CRM uygulamasıyla, tüm müşteri bilgilerinizi kayıt altına alarak, aynı zamanda otomatik olarak merkezi bir yerde depolayabilirsiniz. Söz konusu veriler, zaman içinde çoğalır ve sizde, hızlı ve kolay bir biçimde gerekli analizleri yapabilirsiniz.

Örneğin, hangi satış yönteminizin ne kadar işe yaradığını ve nerede iyileştirmeler yapmanız gerektiğini anında öğrenebilirsiniz. Ayrıca ürün veya hizmetlerinizin müşteri beklentilerini ne kadar karşıladığını görebilir, yol haritanızda düzenlemeler yapabilirsiniz.

Müşteri hizmetlerinde maksimum fark yaratın

Hizmet ya da ürün satışını gerçekleştirmek, müşterilerinizle uzun süreli bir ilişkinin yalnızca birinci basamağıdır. Devamlılığı olan, özelleştirilmiş ve kusursuz müşteri hizmetleriyse, müşteri sadakatinin en önemli unsurudur.

Araştırmalara göre; tüketicilerin %70'i ve karar mercilerin %90'ı, firmaların beklentilerini anlamalarını istiyorlar. Müşterilerin, büyük şirketler yerine daha küçük firmaları tercih etmelerinin en önemli sebeplerinden biri, "kişisel deneyim" istiyor olmaları. Çok iyi şekilde geliştirilmiş bir CRM çözümü, her bir müşteriye kendini değerli ve özel hissettirmek için satış, pazarlama ve teknik destek ekiplerinin gerekli bilgiye anlık olarak erişecekleri altyapıyı sunuyor.

Firmanızı güçlü temeller üzerine kurun

Firmanızın, çevik ve kolay ölçeklenebilen sağlam bir temel üzerine kurulmasını sağlamak çok kritik. CRM programını benimsemek ve kurumsal ihtiyaçlarınız için Bulut CRM sistemlerini tercih etmek, ilk günden itibaren size çok büyük faydalar sağlayacaktır.

Mobil CRM sayesinde ofis dışındaki tüm zamanlarda işiniz için gerekli olan işlemleri, ofisteymiş gibi gerçekleştirebilirsiniz.

Pek çok küçük işletme uzun süre küçük kalmaz. İyi bir CRM programı başarılarınızın temelini oluşturacaktır. Sizin için hayati değere sahip olan teknolojiyi seçmek için geç kalmayın ve bir an evvel CRM kullanmaya başlayın.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

Gib e-İrsaliye Duyurusu Hakkında Son Durum

 12 Haziran 2020 Cuma

Gib e-İrsaliye Duyurusu Hakkında Son Durum Nedir? Beklenen Erteleme GİB Tarafından Yapılacak mı?

Devamı

E-İrsaliye Düzenlerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

 12 Haziran 2020 Cuma

E-İrsaliye nasıl düzenlenir, E-İrsaliye ne zaman düzenlenir, E-İrsaliye'de yer alması gereken bilgiler nelerdir?

Devamı

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-MM İçin Son Tarih 1 Temmuz 2020

 10 Haziran 2020 Çarşamba

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Müstahsil Makbuzu ve e-Bilet mükellefleri için son geçiş tarihi 1 Temmuz 2020.

Devamı

Matbudan Dönüştürülen e-İrsaliye

 10 Haziran 2020 Çarşamba

e-İrsaliyenin teknik nedenlerle ya da fiili teslimat miktarının öngörülememesi durumunda e-İrsaliyeleri kağıt olarak..

Devamı

E-İrsaliye Başvuru! E-İrsaliye Giriş

 10 Haziran 2020 Çarşamba

E-İrsaliye başvuru sürecinde izlemeniz gereken tüm adımları en basit anlatımıyla bu yazımızda bulabilirsiniz.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) KVKK

 8 Haziran 2020 Pazartesi

Kişisel verilerin, ilgili kişinin izni olmadan üçüncü kişilere iletilmesi ve başka amaçla kullanılması yasaklanmıştır.

Devamı
WhatsApp