CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

KOBİ'lerin mevcut potansiyellerini artırarak, daha verimli bir yapıya kavuşmaları için CRM sistemini kullanmaları gerekmektedir.

CRM programı ne demek?

CRM, Müşteri İlişkileri Yönetimi programıdır. İngilizce "Customer Relationship Management" kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır. Müşterilerle olan ilişkileri daha iyi yönetebilmek ve verimliliği artırmak için tasarlanmıştır. Bu bağlamda, müşteri memnuniyetini artırarak, müşteri ile kurum arasındaki ilişkiyi güçlendirmektedir.

Ayrıca CRM sistemleriyle; müşteri ilişkilerinizi, pazarlama kampanyalarınızı, satış süreçlerinizi ve raporlamalarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Üstelik Mobil CRM'le akıllı cihazlar (telefon, tablet ve dizüstü bilgisayarlar) vasıtasıyla müşterilerle ilgili toplantı, mail, vs. gibi planlama işlemlerinizi de kolaylıkla takip edebilirsiniz.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

CRM PROGRAMININ KOBİ'LERE SAĞLADIĞI AVANTAJLAR NELERDİR?

Müşteri verilerini satışa dönüştürün

Excel kullanarak, büyük orandaki statik veriyi toplayabilirsiniz. Ancak excel tabloları hem sizin hem de müşterileriniz için dinamik veri tabanları değil. CRM uygulamasıyla, tüm müşteri bilgilerinizi kayıt altına alarak, aynı zamanda otomatik olarak merkezi bir yerde depolayabilirsiniz. Söz konusu veriler, zaman içinde çoğalır ve sizde, hızlı ve kolay bir biçimde gerekli analizleri yapabilirsiniz.

Örneğin, hangi satış yönteminizin ne kadar işe yaradığını ve nerede iyileştirmeler yapmanız gerektiğini anında öğrenebilirsiniz. Ayrıca ürün veya hizmetlerinizin müşteri beklentilerini ne kadar karşıladığını görebilir, yol haritanızda düzenlemeler yapabilirsiniz.

Müşteri hizmetlerinde maksimum fark yaratın

Hizmet ya da ürün satışını gerçekleştirmek, müşterilerinizle uzun süreli bir ilişkinin yalnızca birinci basamağıdır. Devamlılığı olan, özelleştirilmiş ve kusursuz müşteri hizmetleriyse, müşteri sadakatinin en önemli unsurudur.

Araştırmalara göre; tüketicilerin %70'i ve karar mercilerin %90'ı, firmaların beklentilerini anlamalarını istiyorlar. Müşterilerin, büyük şirketler yerine daha küçük firmaları tercih etmelerinin en önemli sebeplerinden biri, "kişisel deneyim" istiyor olmaları. Çok iyi şekilde geliştirilmiş bir CRM çözümü, her bir müşteriye kendini değerli ve özel hissettirmek için satış, pazarlama ve teknik destek ekiplerinin gerekli bilgiye anlık olarak erişecekleri altyapıyı sunuyor.

Firmanızı güçlü temeller üzerine kurun

Firmanızın, çevik ve kolay ölçeklenebilen sağlam bir temel üzerine kurulmasını sağlamak çok kritik. CRM programını benimsemek ve kurumsal ihtiyaçlarınız için Bulut CRM sistemlerini tercih etmek, ilk günden itibaren size çok büyük faydalar sağlayacaktır.

Mobil CRM sayesinde ofis dışındaki tüm zamanlarda işiniz için gerekli olan işlemleri, ofisteymiş gibi gerçekleştirebilirsiniz.

Pek çok küçük işletme uzun süre küçük kalmaz. İyi bir CRM programı başarılarınızın temelini oluşturacaktır. Sizin için hayati değere sahip olan teknolojiyi seçmek için geç kalmayın ve bir an evvel CRM kullanmaya başlayın.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

mysoft-gib-logo

Serbest Meslek Makbuzu Fatura Yerine Geçer Mi?

 30 Mayıs 2020 Cumartesi

Fatura veya Serbest Meslek Makbuzundan hangisini düzenlemeniz gerektiği yaptığınız işle ilgilidir.

Devamı

İYS Başvuru Nasıl Yapılır? Son Başvuru Tarihi

 29 Mayıs 2020 Cuma

Hizmet sağlayıcıların, onaylarını 31 Ağustos 2020 tarihine kadar İYS'ye yüklemeleri gerekmektedir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Mevzuat

 29 Mayıs 2020 Cuma

Ticaret Bakanlığınca hazırlanan ticari iletilerin izinlerinin tutulduğu sisteme İleti Yöneti Sistemi (İYS) denilmektedir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Yönetmeliği

 29 Mayıs 2020 Cuma

Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Yönetmeliği 4 Ocak 2020'de Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde Yeni Dönem! İYS Neleri Değiştirecek

 29 Mayıs 2020 Cuma

Telefon,SMS ve e-Posta yoluyla pazarlama yapmak isteyen tüm gerçek ve tüzel kişiler, İYS sistemine zorunlu.

Devamı

GİB'den e-SMM için e-İmza ve Mali Mühür Duyurusu

 26 Mayıs 2020 Salı

GİB'den e-SMM için e-İmza ve Mali Mühür Duyurusu

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Sorgulama

 23 Mayıs 2020 Cumartesi

e-Serbest Meslek Makbuzu Sorgulama Nasıl Yapılır? e-SMM Sorgulamada Dikkat Edilecek Hususlar

Devamı

30 Hazirana Kadar Makbuzlar Kağıt Ortamında Düzenlenebilecek

 23 Mayıs 2020 Cumartesi

30 Hazirana Kadar Serbest Meslek Makbuzları Kağıt Ortamında Düzenlenebilecek

Devamı

ileti Yönetim Sisteminde Erteleme Geldi

 22 Mayıs 2020 Cuma

ileti Yönetim Sisteminde Erteleme Beklentisi

Devamı

E-Fatura Mükelleflerinde Ünvan ve Nevi Değişikliği Nasıl Yapılır?

 21 Mayıs 2020 Perşembe

E-Fatura Mükelleflerinde Ünvan ve Nevi Değişikliği Nasıl Yapılır?

Devamı

Temel Fatura İptal Edilir Mi?

 21 Mayıs 2020 Perşembe

Temel Fatura İptal Edilir Mi? Temel Fatura Nasıl İptal Edilir?

Devamı

E CRM Uygulaması Nedir?

 20 Mayıs 2020 Çarşamba

E CRM'in işinize ne gibi katkılar sağladığını anlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını sizin için derledik.

Devamı

İrsaliyeli Fatura Nedir? İrsaliyeli Fatura Ne İşe Yarar?

 20 Mayıs 2020 Çarşamba

İrsaliyeli fatura ile iki ayrı belge yerine tek bir belge düzenlenerek, zaman ve maliyetlerden tasarruf sağlanır.

Devamı

e Beyanname Nedir? e Beyanname Ne İşe Yarar?

 15 Mayıs 2020 Cuma

Vergi Usul Kanununa göre, beyannamelerin elektronik ortamda gönderilmesi zorunludur.

Devamı

Beyanname Vermeme Cezası Nedir? 2020

 15 Mayıs 2020 Cuma

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2020 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

e-Beyanname Verme Süreleri Uzatıldı

 14 Mayıs 2020 Perşembe

2020 Ocak-Şubat-Mart Ait Gelir ve Kurum Geçici Vergi Beyannamelerinin Verilme ve Ödeme Süreleri Uzatıldı.

Devamı

Dijital Dönüşüm Nedir? D.D. Uygulamaları Hangileridir?

 12 Mayıs 2020 Salı

Dijital Dönüşüm Nedir? İktidar sahibi olmanın yolu, dijital yaşama adapte olmaktan geçiyor.

Devamı

e-Fatura Sorgulama, Doğrulama Nasıl yapılır?

 12 Mayıs 2020 Salı

Bu yazımızda e-Fatura sorgulama, doğrulama işlemi nasıl yapılır, sorusunun cevabını sizler için derledik.

Devamı
WhatsApp