CRM Programı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

CRM Programı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

CRM Programı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

Rakiplerine karşı seçimi kaybetmek üzere olan bir siyasetçisiniz ve çok kısa sürede milyonlarca seçmenin beklentilerini analiz etmeniz gerekiyor. Ya da devamlı müşteri kaybeden bir market zinciri olarak yeni bir reklam kampanyası yapmanız gerekiyor. Belkide sinemaseverlere ilgilerini çekmesini istediğiniz bir film yapmak istiyorsunuz.

Tam da bu zamanlarda, inanılmaz bir hızla çoğalan veriyi etkin bir şekilde saklamak, çok hızlı bir şekilde analiz etmek ve istenilen sonuçları elde etmek, hayati önem taşıyor. Mevcut bilgiyi en verimli şekilde değerlendirmek için çok iyi bir veri saklama ve analiz potansiyeline sahip teknoloji kullanmanız gerekiyor.

CRM ile çok kısa zamanda ve en hızlı şekilde analiz yapan şirketler daima kazanır

Tek başlarına bir anlam ifade etmeyen bilgiler, son derece gelişmiş yazılımlarla ve uzman ellerde analiz yapılarak anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşür. Bir çok farklı kaynaktan toplanan bilgileri titizlikle işleyen bir veri analizi ve raporlama sistemi, kritik zamanlarda gerekli veriyi anlık ileterek karar alma mekanizmalarını güçlendirir. Kurumlar ve şirketler daha doğru bilgiler ışığında daha başarılı kararlara imza atabilir.

Veri analizi ve raporlama sistemleriyle, bilgilerinizi kolayca analiz ederek etkili şekilde görselleştirip raporlayarak karar alma mekanizmasını daha da iyileştirebilirsiniz. Bu değişime kolay adapte olabilen şirketlerin, rakiplerine göre büyük bir avantaj elde ettiği aşikar.

CRM programı ve veri analizi sistemine yapılacak yatırımlar sayesinde geleceği daha güvenle planlayın

Yalnızca üretim ortamlarından sağlanan verilerin analizi yeterli değil. Sosyal medya, bulut bilişim ve akıllı cihazların kullanılmasıyla birlikte veri miktarı olağanüstü bir hızla artıyor. Bu bilgilerle analiz yapmak oldukça önemli bir konu. İyi geliştirilmiş CRM programıyla tüm bu beklentilerinizi karşılayabilir, şirketinizin geleceğine yön verecek bilgiler elde edebilirsiniz.

Ayrıca, söz konusu analizler sayesinde; yeni projeler, yeni kampanyalar, küçülme veya büyüme gibi birçok farklı alanda rakiplere fark atacak kararlara imza atabilirsiniz.

CRM'de veri analizi yaparken nelere dikkat etmek gerekir?

Alınacak yeni kararlar, işleri büyütme veya küçülmeye gitme gibi durumlarda yapılan veri analizi süreci en doğru şekilde izlenmeli.

Öncelikle sorunlar, ihtiyaçlar belirlenmeli ve hedefler oluşturulmalı. Ardından, sorunların tespiti yapılmalı ve veri ölçüm altyapısı oluşturulmalı. Daha sonra, bilginin toplanması ve analizi gerçekleştirilmeli. Son olarak ise uygulama ve testler yapılmalıdır.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programıyla rakiplere fark atın

Şirketlerin ticari olarak hacimlerini artırmak ve rakiplerinin önüne geçebilmek için kullandıkları en önemli araçlardan birisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi yani CRM programıdır.

CRM yazılımı ile şirketler müşterilerini her ayrıntıya kadar tanıyarak, onların nasıl hareket ettiklerini anlayabiliyor. Ayrıca müşteriler hakkında bilgi sahibi olmak, özellikle yapılacak reklam, kampanyalar ve promosyonlar için yol gösterici oluyor. Söz konusu bu çalışmalar için veri üzerinde çok kapsamlı ve gerçek zamanlı analizler yapılması gerekiyor. Geliştirilmiş CRM programı tüm bu ihtiyaçlara cevap veriyor. CRM yazılımı sayesinde, bir tıkla, ilgili tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

Şubeler, dış hizmet görevlileri, müşterileri kapsayan geniş bir ağ ve güncel bilgilerin yer aldığı merkezi bir bilgi tabanını gerektirir. CRM veri yönetimi sayesinde, sahip olduğunuz bilgilerin departmanlar ve şubeler genelinde kullanılabilmesine de olanak tanır.

CRM yazılımında, tüm belgeler merkezi olarak kayıtlıdır ve iç ve dış hizmetlerde görevli tüm çalışanların erişimine sunulur. Kısalan arama süreleri, işte daha fazla verim elde etmeyi sağlar. Kapsamlı veri analizleri sayesinde çok daha doğru kararlar alabilir ve verimliliği artırabilirsiniz.

Bugün olduğu gibi yarında, şirketlerin sahip olduğu verilerin, rekabetin temelini oluşturacağı aşikar.

Mysoft CRM ile yolunuzu aydınlatın

Mysoft CRM dinamik raporlama sistemi ile firmanıza özel, ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturursunuz. Dilerseniz raporlar istediğiniz dönemlerde dilediğiniz kişilere otomatik olarak gönderilir. Dilerseniz anlık olarak hem Web arayüzünden hem de mobil uygulamalardan rapor içeriklerini anında inceleyebilirsiniz. Raporları Excel'e aktararak üzerinde çalışmalar yapabilirsiniz. Mysoft CRM raporlama ile ilgili bir çok sorununuzu bir anda çözdüğü gibi geçmişe dönük veriler üzerinden geleceğinizi planlayarak analizler yapar.

Daha fazlası için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir ve işletmenizin rekabet gücünü bugünden artırmaya başlayabilirsiniz.

mysoft-gib-logo

e-Arşiv sistemine geçiş zorunlu mu?

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Uzun zamandır beklenen tebliğinin yayınlanması ile e-Dönüşüm piyasası olabildiğince hareketlendi.

Devamı

e-İrsaliye kimlere zorunlu?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 25 Milyon TL ve üzeri olan e-Fatura sistemine kayıtlı firmalar için e-İrsaliye zorunlu oldu.

Devamı

e-Arşiv Fatura'da Son Gün 1 Ocak 2020 Geçmeyen Ceza Ödeyecek

 17 Aralık 2019 Salı

GİB'in tebliği ile Ocak 2020 tarihinden sonra e-Dönüşüm piyasasında yepyeni bir dönem başlıyor.

Devamı

2020 Yılında en az 150.000 Yeni Mükellef Olacak

 9 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 5 Milyon TL ve üzeri olan firmalar 1 Temmuz'dan sonra e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Hal kayıt sisteminde e-belge uygulaması ne zaman başlıyor?

 4 Aralık 2019 Çarşamba

15 bin komisyoncu ve tüccar 1 Ocak 2020 itibarıyla e-belge uygulamalarına dahil olacak.

Devamı

e-Belge Uygulamaları Kullanıcı Sayıları

 15 Kasım 2019 Cuma

Gib tarafından sunulan e-Dönüşüm uygulamalarının kullanıcı sayıları nedir?

Devamı

e-Belge Sürecinde En Sık Sorulan Sorular

 9 Aralık 2019 Pazartesi

GİB'in son tebliği ile e-Fatura kullanıcı sayısının toplamda 200.000 mükellefi bulması bekleniyor.

Devamı

Mysoft Son 3 Yıllık Mali Verilerini Açıkladı: İşte O Veriler

 16 Eylül 2019 Pazartesi

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin  güçlü büyümesi devam ediyor.

Devamı

GİB'den S.M. Komisyoncu ve Tüccarlarla İlgili Duyuru

 19 Aralık 2019 Perşembe

GİB'den Sebze ve  Meyve Ticaretiyle iştigal eden komisyoncu ve tüccarlarla ilgili duyuru

Devamı

İhracat'ta e-Fatura Nasıl Düzenlenir?

 21 Aralık 2019 Cumartesi

İhracat'ta e-Fatura sistemi, iş süreçlerine kolaylık ve hız kazandırır,.verilerin kontrolünü sağlayarak verimliliği arttırır.

Devamı

e-Arşiv Fatura’ya Geçiş 1 Ocak 2020’ye Ertelendi

 25 Ağustos 2019 Pazar

Gib taslak tebliğdeki e-Arşiv Fatura'ya geçişi 1 Ocak 2020'ye erteledi.

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Hakkında Merak Edilenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Yaklaşık 170 bin civarında serbest meslek erbabına 2020 yılında e-SMM için zorunlu hale getirildi.

Devamı

E-Dönüşüm Uygulamalarının Kapsamı Genişledi

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!

Devamı

Cumhurbaşkanlığı "Dijital Dönüşüm" ofisinin görevleri

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.

Devamı

CRM Nedir?

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Yeni müşteri kazanım maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinden 5 kat daha fazla.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

 21 Ekim 2019 Pazartesi

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

CRM'iniz 2020'ye Hazır mı?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Şirketlerin, hayatta kalabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmelerinin yolu iyi bir CRM çözümünden geçiyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

 13 Ekim 2019 Pazar

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Hal Kayıt Sistemi ve HKS Mobil hakkında bilinmesi gerekenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Hal Kayıt Sisteminde 50 bine yakın kullanıcı bulunmaktadır. Hal Kayıt Sisteminin (HKS) amaçları nelerdir?

Devamı

GİB'den E-Arşiv Açıklaması?. 5.000-30.000 TL Sınırı Nedir?

 14 Aralık 2019 Cumartesi

Geli İdaresi Başkanlığından e-Arşiv duyurusu geldi.

Devamı
WhatsApp