CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

CRM teknolojisi, organizasyonun yapılandırılması, fiyat ve teklif çözümleriyle, satış ve pazarlama alanında çok kritik öneme sahip.

Her marka, hedef kitlesi hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmalı. Her yeni gün artan ve değişen müşteri taleplerini karşılamalı hatta karşılamanın da ötesinde, onlara eşsiz ve şaşırtıcı ürün veya hizmet sunmalı.

Her işin başı bilgidir. Satış ve pazarlama sektöründe de müşteri verileri başlangıç noktasıdır. 

CRM veri analizi sayesinde müşteri beklentileri had safhada

CRM veri analizi özelliği sayesinde, müşteri verileri toplanıp, analiz ediliyor. Bu kıymetli beceri geliştikçe, müşteri deneyimi de gelişiyor. Dolayısıyla müşteri beklentileri her geçen gün kat be kat artıyor.

Müşteri deneyimi

Müşteri ilişkilerinde, pazarlama, satış, müşteri hizmetlerinin birbirine bağlı olması ve yeni nesil kanalların entegre şekilde çalışması oldukça önemli. CRM piyasasındaki önemli gelişmelerden biri de; birbirinden bağımsız, sistemlerden, entegre bir müşteri deneyimine geçiş söz konusu. Mükemmel müşteri deneyimi yaklaşımın sağlanması için entegre ve modern teknolojik altyapıyla beraber insan kaynağının sağlanması gerekmektedir.

Dr. Michael Wu göre; "Müşteri deneyimi sadece bir kişinin işi değildir, herkesin işidir."

Müşteri deneyimi, sürekli beslenmesi ve bakımı gereken bir alandır. Markalar bu alandaki boşlukları doldurdukça, müşteri sadakati, verimlilik ve karlılık artacaktır.

Çok kanallı (Omni-Channel) müşteri deneyimi ön plana çıkıyor

Kusursuz müşteri deneyimini hedefleyen markaların çok kanallı bir yapı oluşturması gerekiyor. Tüm kanallar, birbirine bağlı ve uyumlu şekilde çalışabiliyorsa müşterilerin marka ile etkileşimi daha yüksek oluyor. Daha çok etkileşim ile yapılan daha iyi deneyimler, daha mutlu müşteriler ve daha iyi satışlar anlamına gelmektedir.

CRM bulut bilişim altyapılarının yaygınlaşması

Bulut bilişim altyapılarının daha çok kullanılmasıyla akıllı tavsiyelerle satış ekibini yönlendiren ve her aşamada, iş zekası ve analitik CRM sistemlerini sunan uygulamalar öne çıkıyor.

Mobil kullanımın yükselişi

CRM kullanıcılarının her türlü tercihinde kullanabileceği bir arayüz sağlanması gerekiyor. Zengin web arayüzleri, iOS ve Android uygulamaları, mobil browser uygulamalarının tümünü destekleyen mobil web arayüzler sağlanmalı.

Sosyal mecraların CRM yazılımlarına daha etkin taşınması

Bilişim teknolojilerindeki büyüme, sosyal medyanın CRM yazılımlarına entegrasyonunu sağlayarak, sosyal içgörünün gücünü ve iş süreçlerini birleştirdi. Bu durum, müşteri ilişkilerini hiç olmadığı kadar güçlendirdi aynı zamanda değer yaratmak ve etkileşim kurmayı kolaylaştırdı.

Mysoft CRM bulut çözümü, hiçbir yatırım ve kurulum yapmadan, tüm bu gücü CRM kullanıcılarının hizmetine sunuyor.

Mysoft olarak; (CRM) Müşteri İlişkileri Yönetimi'nde, satıştan pazarlamaya, çağrı merkezinden sosyal medyaya ve sadakat programına kadar entegre ve güçlü teknolojik altyapımızla çözümler sunuyoruz.

mysoft-crm

 

Deepfake Nedir? Nasıl Kullanılır? Deepfake Kullanmak Suç Mu?

 1 Mart 2024 Cuma

Dijital çağın tehlikesi olarak nitelendirilen deepfake, derin kurgu veya derin sahte anlamındadır.

Devamı

2024 Asgari Ücret Ne Kadar? Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 27 Aralık 2023 Çarşamba

Asgari ücret işçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından belirleniyor.

Devamı

e-Faturada Karekod Zorunlu Mu? e-Arşiv Faturada Karekod Zorunluluğu Nedir?

 10 Eylül 2023 Pazar

e-Fatura, e-Arşiv Fatura vb. elektronik belgelerde "Karekod" bulunması zorunlu oldu.

Devamı

Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

 7 Temmuz 2023 Cuma

7 Temmuz 2023 tarihli resmi gazete ile Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

Devamı

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 30 Mart 2023 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

GİB'den e-Defter, e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 26 Mart 2023 Pazar

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Şahıs Şirketi Nedir? Nasıl Kurulur? Şahıs Şirketi Açma Maliyeti 2024

 21 Mart 2023 Salı

e-Devlet üzerinden şahıs şirketi kuruluş işlemlerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 17 Mart 2023 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından uygulamaya konan elektronik uygulamalar kullanım rekoru kırdı.

Devamı

e-İrsaliyede Karekod Zorunlu Mu? İnternetten Mal ve Hizmet Satışı Yapanlarda Karekod Zorunluluğu

 20 Şubat 2023 Pazartesi

e-İrsaliye Karekod zorunlu mu? İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapanlar için e-İrsaliye Karekodu zorunluluğu nedir?

Devamı
WhatsApp