CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

CRM teknolojisi, organizasyonun yapılandırılması, fiyat ve teklif çözümleriyle, satış ve pazarlama alanında çok kritik öneme sahip.

Her marka, hedef kitlesi hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmalı. Her yeni gün artan ve değişen müşteri taleplerini karşılamalı hatta karşılamanın da ötesinde, onlara eşsiz ve şaşırtıcı ürün veya hizmet sunmalı.

Her işin başı bilgidir. Satış ve pazarlama sektöründe de müşteri verileri başlangıç noktasıdır. 

CRM veri analizi sayesinde müşteri beklentileri had safhada

CRM veri analizi özelliği sayesinde, müşteri verileri toplanıp, analiz ediliyor. Bu kıymetli beceri geliştikçe, müşteri deneyimi de gelişiyor. Dolayısıyla müşteri beklentileri her geçen gün kat be kat artıyor.

Müşteri deneyimi

Müşteri ilişkilerinde, pazarlama, satış, müşteri hizmetlerinin birbirine bağlı olması ve yeni nesil kanalların entegre şekilde çalışması oldukça önemli. CRM piyasasındaki önemli gelişmelerden biri de; birbirinden bağımsız, sistemlerden, entegre bir müşteri deneyimine geçiş söz konusu. Mükemmel müşteri deneyimi yaklaşımın sağlanması için entegre ve modern teknolojik altyapıyla beraber insan kaynağının sağlanması gerekmektedir.

Dr. Michael Wu göre; "Müşteri deneyimi sadece bir kişinin işi değildir, herkesin işidir."

Müşteri deneyimi, sürekli beslenmesi ve bakımı gereken bir alandır. Markalar bu alandaki boşlukları doldurdukça, müşteri sadakati, verimlilik ve karlılık artacaktır.

Çok kanallı (Omni-Channel) müşteri deneyimi ön plana çıkıyor

Kusursuz müşteri deneyimini hedefleyen markaların çok kanallı bir yapı oluşturması gerekiyor. Tüm kanallar, birbirine bağlı ve uyumlu şekilde çalışabiliyorsa müşterilerin marka ile etkileşimi daha yüksek oluyor. Daha çok etkileşim ile yapılan daha iyi deneyimler, daha mutlu müşteriler ve daha iyi satışlar anlamına gelmektedir.

CRM bulut bilişim altyapılarının yaygınlaşması

Bulut bilişim altyapılarının daha çok kullanılmasıyla akıllı tavsiyelerle satış ekibini yönlendiren ve her aşamada, iş zekası ve analitik CRM sistemlerini sunan uygulamalar öne çıkıyor.

Mobil kullanımın yükselişi

CRM kullanıcılarının her türlü tercihinde kullanabileceği bir arayüz sağlanması gerekiyor. Zengin web arayüzleri, iOS ve Android uygulamaları, mobil browser uygulamalarının tümünü destekleyen mobil web arayüzler sağlanmalı.

Sosyal mecraların CRM yazılımlarına daha etkin taşınması

Bilişim teknolojilerindeki büyüme, sosyal medyanın CRM yazılımlarına entegrasyonunu sağlayarak, sosyal içgörünün gücünü ve iş süreçlerini birleştirdi. Bu durum, müşteri ilişkilerini hiç olmadığı kadar güçlendirdi aynı zamanda değer yaratmak ve etkileşim kurmayı kolaylaştırdı.

Mysoft CRM bulut çözümü, hiçbir yatırım ve kurulum yapmadan, tüm bu gücü CRM kullanıcılarının hizmetine sunuyor.

Mysoft olarak; (CRM) Müşteri İlişkileri Yönetimi'nde, satıştan pazarlamaya, çağrı merkezinden sosyal medyaya ve sadakat programına kadar entegre ve güçlü teknolojik altyapımızla çözümler sunuyoruz.

mysoft-crm

 

e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye Uygulamalarının Kapsamı Genişledi!

 27 Ocak 2022 Perşembe

Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği (Sıra No: 509)'nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Sıra No: 535) yayımlandı.

Devamı

2022 e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 21 Ocak 2022 Cuma

509 No'lu VUK Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair 535 No'lu Tebliğ ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura düzenleme kapsamı genişledi.

Devamı

Sosyal Medya Vergisi Ne Kadar? Sosyal Medya Vergisi Nasıl Ödenir?

 18 Ocak 2022 Salı

Sosyal medya vergisi ne kadar? Sosyal medya vergisi nasıl ödenir? Influencerlar, Youtuberler nasıl vergi ödüyor?

Devamı

2022 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 11 Ocak 2022 Salı

Özel Usulsüzlük Ceza Had ve Tutarları"na göre, 2022 yılında uygulanacak ceza tutarı 500 TL olarak düzenlendi.

Devamı

e-Sigorta Komisyon Gider Belgesi Uygulaması Nedir? Zorunluluğu Kimleri Kapsıyor?

 8 Ocak 2022 Cumartesi

e-Sigorta Komisyon Gider Belgesi, kağıt ortamda düzenlenen Sigorta Komisyon Gider Belgesi'nin elektronik halidir.

Devamı

Damga Vergisi Nedir? 2022 Oranları ve Ücretleri Nedir?

 6 Ocak 2022 Perşembe

Damga Vergisi, her türlü sözleşmeden doğan ve devlet tarafından alınan vergidir.

Devamı

2022 Özel Usulsüzlük Cezaları Nedir?

 4 Ocak 2022 Salı

2022 Ceza tutarları %36,20 (otuz altı virgül yirmi) olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırıldı.

Devamı

Basit Usule Tabi Mükelleflerde Fatura, Müstahsil Makbuzu ve Gider Pusulası Düzenleme Zorunluluğu Nedir?

 4 Ocak 2022 Salı

Mükellefler, vergi matrahlarının tespiti ile ilgili giderlerini belgelendirmek zorundadırlar.

Devamı

2022 Yılı Günlük Fatura Düzenleme Limitleri Nedir?

 3 Ocak 2022 Pazartesi

Yayınlanan VUK Genel Tebliğine göre Fatura Kesme ve Düzenleme Sınırı 2022 yılı tutarı 2.000 TL oldu.

Devamı

Kooperatif Bilgi Sistemi Nedir? KOOPBİS Nedir? KOOPBİS e-Devlet

 1 Ocak 2022 Cumartesi

KOOPBİS, tüm kooperatiflerin, kooperatifçilik hizmetlerine elektronik ortamda erişebildiği ve merkezi veri tabanının yönetildiği sistemdir.

Devamı
WhatsApp