CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

CRM teknolojisi, organizasyonun yapılandırılması, fiyat ve teklif çözümleriyle, satış ve pazarlama alanında çok kritik öneme sahip.

Her marka, hedef kitlesi hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmalı. Her yeni gün artan ve değişen müşteri taleplerini karşılamalı hatta karşılamanın da ötesinde, onlara eşsiz ve şaşırtıcı ürün veya hizmet sunmalı.

Her işin başı bilgidir. Satış ve pazarlama sektöründe de müşteri verileri başlangıç noktasıdır. 

CRM veri analizi sayesinde müşteri beklentileri had safhada

CRM veri analizi özelliği sayesinde, müşteri verileri toplanıp, analiz ediliyor. Bu kıymetli beceri geliştikçe, müşteri deneyimi de gelişiyor. Dolayısıyla müşteri beklentileri her geçen gün kat be kat artıyor.

Müşteri deneyimi

Müşteri ilişkilerinde, pazarlama, satış, müşteri hizmetlerinin birbirine bağlı olması ve yeni nesil kanalların entegre şekilde çalışması oldukça önemli. CRM piyasasındaki önemli gelişmelerden biri de; birbirinden bağımsız, sistemlerden, entegre bir müşteri deneyimine geçiş söz konusu. Mükemmel müşteri deneyimi yaklaşımın sağlanması için entegre ve modern teknolojik altyapıyla beraber insan kaynağının sağlanması gerekmektedir.

Dr. Michael Wu göre; "Müşteri deneyimi sadece bir kişinin işi değildir, herkesin işidir."

Müşteri deneyimi, sürekli beslenmesi ve bakımı gereken bir alandır. Markalar bu alandaki boşlukları doldurdukça, müşteri sadakati, verimlilik ve karlılık artacaktır.

Çok kanallı (Omni-Channel) müşteri deneyimi ön plana çıkıyor

Kusursuz müşteri deneyimini hedefleyen markaların çok kanallı bir yapı oluşturması gerekiyor. Tüm kanallar, birbirine bağlı ve uyumlu şekilde çalışabiliyorsa müşterilerin marka ile etkileşimi daha yüksek oluyor. Daha çok etkileşim ile yapılan daha iyi deneyimler, daha mutlu müşteriler ve daha iyi satışlar anlamına gelmektedir.

CRM bulut bilişim altyapılarının yaygınlaşması

Bulut bilişim altyapılarının daha çok kullanılmasıyla akıllı tavsiyelerle satış ekibini yönlendiren ve her aşamada, iş zekası ve analitik CRM sistemlerini sunan uygulamalar öne çıkıyor.

Mobil kullanımın yükselişi

CRM kullanıcılarının her türlü tercihinde kullanabileceği bir arayüz sağlanması gerekiyor. Zengin web arayüzleri, iOS ve Android uygulamaları, mobil browser uygulamalarının tümünü destekleyen mobil web arayüzler sağlanmalı.

Sosyal mecraların CRM yazılımlarına daha etkin taşınması

Bilişim teknolojilerindeki büyüme, sosyal medyanın CRM yazılımlarına entegrasyonunu sağlayarak, sosyal içgörünün gücünü ve iş süreçlerini birleştirdi. Bu durum, müşteri ilişkilerini hiç olmadığı kadar güçlendirdi aynı zamanda değer yaratmak ve etkileşim kurmayı kolaylaştırdı.

Mysoft CRM bulut çözümü, hiçbir yatırım ve kurulum yapmadan, tüm bu gücü CRM kullanıcılarının hizmetine sunuyor.

Mysoft olarak; (CRM) Müşteri İlişkileri Yönetimi'nde, satıştan pazarlamaya, çağrı merkezinden sosyal medyaya ve sadakat programına kadar entegre ve güçlü teknolojik altyapımızla çözümler sunuyoruz.

mysoft-crm

 

NFT Nedir? Ne İşe Yarar? NFT Nasıl Yapılır? NFT Nasıl Alınır ve Satılır?

 29 Kasım 2021 Pazartesi

Non-Fungible Token kelimelerinin baş harflerinden oluşan NFT; Takas Edilemez Jeton demektir.

Devamı

2021 Yılı Yeniden Değerleme Oranı %36,20 Olarak Belirlendi!

 28 Kasım 2021 Pazar

2021 yılı için yeniden değerleme oranı %36,20 (otuz altı virgül yirmi) olarak belirlendi.

Devamı

Döviz ve Kıymetli Maden Alım Satım Belgesi Nedir? e-Döviz ve Kıymetli Maden Alım Satım Belgesi Zorunluluğu Nedir?

 22 Kasım 2021 Pazartesi

K.M alımında "Kıymetli Maden Alım Belgesi", satımında ise "Kıymetli Maden Satım Belgesi" düzenlenmesi zorunludur.

Devamı

Şirketler İçin Büyük Veri Kullanma Rehberi

 20 Kasım 2021 Cumartesi

Son teknolojileri ve gelişmiş analitik araçları kullanabilecek yetenekte kişileri ekibinize dahil edin.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kurulu'nun Görevleri Nelerdir?

 18 Kasım 2021 Perşembe

KVKK, dokuz üyeden oluşmaktadır. Kurulun beş üyesi TBMM, dört üyesi ise Cumhurbaşkanı tarafından seçilir

Devamı

KVKK'dan Belediyelerle İlgili Çok Önemli Karar!

 9 Kasım 2021 Salı

Kişisel Verileri Koruma Kurumu tarafından Belediyelerle ilgili çok önemli karar!

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Nasıl İptal Edilir? e-SMM İptal Süresi Ne Kadar?

 9 Kasım 2021 Salı

e-SMM'yi düzenleyen satıcı veya alıcı tarafından e-Belge Uygulamaları üzerinden iptal/itiraz talebi oluşturulması

Devamı

Kişisel Verilerin Aktarılması Nedir? Kişisel Verilerin Yurtdışına Aktarılmasının Şartları Nelerdir?

 2 Kasım 2021 Salı

Kişisel verilerin yurt içinde ve yurt dışına aktarılmasının koşulları ayrı ayrı açıklanmıştır.

Devamı

KVKK İlgili Kişi Kimdir? Kişisel Veri Sahibi Kimdir? İlgili Kişinin Hakları Nelerdir?

 2 Kasım 2021 Salı

KVKK ilgili kişi kimdir? Kişisel veri sahibi kimdir? İlgili kişinin hakları nelerdir?

Devamı

Kişisel Veri Gizliliğinin ve Korunmasının Önemi Nedir?

 2 Kasım 2021 Salı

Herkes, kendisiyle ilgili kişisel verilerin korunmasını isteme hakkına sahiptir.

Devamı
WhatsApp