CRM Danışmanlık Hizmeti Almak Gerekli Mi?

CRM Danışmanlık Hizmeti Almak Gerekli Mi?

Dijital dönüşüm'de, CRM sistemlerinin rolü yadsınamaz.

CRM çözümleri ile organizasyonlar, zamandan ve maliyetten tasarruf sağlarken, verimlilik maksimum seviyeye çıkar.

CRM Nedir?

CRM yani Müşteri İlişkileri Yönetimi, bir şirketin, bir kurumun, mevcut veya potansiyel müşterileriyle olan ilişkisinin, başladığı andan itibaren satış öncesi ve sonrası tüm aşamaları kapsayan süreçler bütünüdür. CRM, müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir. CRM, İngilizce "Customer Relationship Management" terimin baş harflerinden oluşmaktadır.

CRM danışmanlık hizmeti almak gerekli mi?

CRM programlarından tam anlamıyla verim alabilmenin en sağlıklı yolu, profesyonellerden danışmanlık hizmeti almaktan geçiyor. Danışmanlık hizmetinin vasıfları ve desteğe gereksinim duyduğunuz zamanlarda ulaşabileceğiniz uzman bir ekibin olması, CRM sistemlerine yapılan yatırımın geri dönüşü noktasında oldukça kıymetlidir.

CRM programı kullanmaya karar verdiniz. Öncelikle bilmeniz gereken en önemli konu, hangi durumlarda danışmanlık hizmeti alabileceğiniz ve danışmanlık hizmetinin size ne gibi avantajlar sağlayacağı.

İlk defa CRM programı kullanacaksanız, işi uzmanından öğrenmenizde yarar var

İlk kez CRM uygulaması kullanacaksanız ve bazı tereddütleriniz varsa, işinin ehli kişilerden danışmanlık hizmeti alarak endişelerinizden kurtulabilirsiniz. Ayrıca CRM programını nasıl daha aktif şekilde kullanabileceğinizi öğrenebilir daha sonra tüm süreçlerinizi kendiniz yönetebilirsiniz.

Mevcut CRM programınızı değiştirme sürecinde, danışmanlık hizmeti almanız işleri kolaylaştırır

Var olan CRM programınızı değiştirmek istiyorsanız, bu zorlu geçiş sürecini, CRM danışmanlık hizmeti alarak daha kolay hale getirebilirsiniz. Kısa zamanda başarılı bir CRM uygulamasına sahip olabilirsiniz.

IT ekibiniz yoksa CRM programı danışmanlık hizmeti almanızda fayda var

Şayet IT (Bilgi Teknolojisi) ekibiniz yoksa, size yol gösterecek, tüm sorunlarınızı çözecek, profesyonellerden oluşan uzman bir ekibe ihtiyacınız olabilir.

CRM danışmanlık hizmeti alabilmek için, departman oluşturmak yerine belirli bir dönem ya da ihtiyaç duyduğunuz zamanlarda, CRM danışmanlık hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

CRM programını, diğer programlarla entegre etmek için danışmanlık hizmeti alabilirsiniz

Her geçen gün yeni bir teknolojik gelişme yaşanıyor ve rekabette geride kalmamak için gelişmelere ayak uydurmak gerekiyor. Böylesine hızlı gelişen ve değişen bir çağda entegrasyon oldukça önemli bir yer tutuyor. Kullandığınız CRM programının sağladığı entegrasyon imkanlarını daha verimli hale getirmek için CRM danışmanlık hizmeti alabilirsiniz. Örneğin; CRM sisteminizi, ERP, muhasebe, web siteleri, mail platformları, sosyal medya araçları vs. gibi bir çok uygulamayla entegrasyon yapabilirsiniz. Bu sayede iş yükünüz hafifler ve iş süreçleriniz hız kazanır.

İş süreçlerinize özel bir sistem kullanabilmek için danışmanlık hizmeti alabilirsiniz

Firmanızın iş süreçlerine uygun, sadece size özel bir sistem oluşturabilirsiniz. Bu süreci danışmanlık hizmeti alarak gerçekleştirebilir, size özel bir yol haritası hazırlayabilirsiniz.

CRM danışmanlık hizmetini "Türkçe" alarak sisteme daha kolay ve hızlı adapte olursunuz

Global bir firmanın CRM sistemini kullanıyorsanız genellikle danışmanlık desteğini İngilizce alırsınız. Fakat siz Türkçe destek almak istiyor olabilirsiniz. Mysoft'tan Türkçe CRM danışmanlık hizmeti alarak süreci daha hızlı öğrenerek sisteme daha kolay adapte olabilirsiniz.

Mysoft ile gerçekleştireceğiniz dijital dönüşüm yolculuğunuz boyunca her konuda danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

 

Ticari Elektronik İletilerde Ret/Çıkış Hakkı Nedir?

 13 Temmuz 2020 Pazartesi

İleti Yönetim Sisteminde alıcı, istediği zaman hiçbir gerekçe göstermeksizin ticari elektronik ileti almayı reddedebilir.

Devamı

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı
WhatsApp