Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

Toplantılara vaktinde gidin

Toplantılara zamanında gidin, toplantıya geç kalmanız ya da gitmemeniz işi başlamadan kaybetmenize neden olabilir. Müşteriyle aranızdaki güven bağının ilk adımını atmış olursunuz. İş planınızı oluştururken, CRM programınızda, hatırlatmalı bir iş oluşturabilir, böylece randevularınızı kaçırma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz.

Müşteri adayınızla ve işiyle alakalı ayrıntılı bilgi sahibi olun

Teknoloji çağındayız ve internet sayesinde istediğimiz kişi ve şirketlerle ilgili bilgiye kolaylıkla sahip olabiliyoruz. Sizde yeni müşteri adayınız hakkında detaylı bilgi sahibi olabilir, toplantıya çok iyi hazırlanmış şekilde girerek, görüşmenin daha verimli geçmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca bu durum, müşterinizi önemsediğinizi gösterir ve olumlu etki bırakır.

Çekingen olmayın ama kendinizi de abartılı şekilde övmeyin

Görüşme esnasında, kendinizi ve kurumunuzu anlatırken gerçekçi olun ve gerçek olmayan abartılı bilgilerden kesinlikle kaçının. Son derece kendinden emin, bir o kadar mütevazi bir şekilde konuşmalısınız.

Anlattığınız herşeyin müşterinin ihtiyacını çözmeye yönelik olması gerekir. Görüşme sırasında, mevcut bir müşteriniz için yaptığınız işleri örnek olarak gösterip, bu tarz bir çalışmanın onların da işine yarayacağından bahsedebilirsiniz. Gereksiz bilgilerle müşteriyi sıkmadan, nokta atışlar yaparak bilgilendirme yapmalısınız.

Müşterinin ihtiyacını anlamak için sorular sorun

Müşteri adayının beklentilerini ve ihtiyaçlarını tam olarak anlayabilmek ve çözümler sunabilmek için toplantı öncesinde hazırladığınız soruları yöneltin.

Müşteri gereksinimini tanımlayın ve çözümler sunun

Müşteri adayınızın sorunlarını ve ihtiyaçlarını ayrıntılarıyla öğrenin. Gereksinimi net bir şekilde ortaya koyun ve yapıcı çözümler sunun.

CRM uygulamasıyla toplantı notlarını kaydedebilir ve anlık bildirimlerde bulunabilirsiniz.

Toplantı esnasında alınan kararları, görüşme notlarını CRM programı sayesinde kaydedebilir, gerekli bilgileri, diğer departmanlarla paylaşabilir, anlık bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

CRM programı toplantı takibini yapın

Yaklaşan toplantılarınızı CRM sistemleriyle takip edebilir, satış görüşmeleriniz için görevler oluşturabilirsiniz. Ayrıca hatırlatmalar koyarak, CRM yazılımınızın toplantı öncesi size haber vermesini sağlayabilirsiniz. Bununla birlikte toplantı öncesinde müşterinize de otomotik olarak hatırlatma mesajları gönderebilirsiniz.

CRM programı teklif oluşturun

Görüşmeler olumlu geçti ve müşteri adayınızı ikna ettikten sonra teklif verme noktasına geldiniz. Teklif verirken özellikle çoklu ürünlerde yanlış yapmamanız gerekir. Kompleks fiyatlandırmalardan, anlaşılması güç hesaplamalardan olabildiğince kaçının. Hesaplamada yapacağınız bir hata size satışı kaybettirebilir. Atik olmanız rakiplerinizin önüne geçmek için çok önemli.

CRM yazılımıyla çok kolay ve hızlı bir şekilde etkileyici teklifler hazırlayabilirsiniz. Satış gerçekleştiği zaman teklifiniz, ilgili satışa bağlanır ve kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Müşteriyle toplantı sırasında bile bulut üzerinden Mobil Crm'i kullanarak teklif üzerinde değişiklikler yapabilir, gerek yöneticiniz gerekse müşterinizle anlık olarak paylaşabilirsiniz.

mysoft-gib-logo

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

Devamı

e-İrsaliye Hakkında En Çok Merak Edilenler

 30 Mart 2020 Pazartesi

GİB tarafından uygulamaya konan e-İrsaliye uygulamaları hakkında merak edilenleri sizler için derledik.

Devamı

İhracat İşlemlerinde E-İrsaliye Uygulaması Nasıl Yapılır?

 30 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye'ye kayıtlı mükellefler, mal ihracatında, sevkiyat gerçekleşmeden önce e-İrsaliye düzenlemek zorundadır.

Devamı

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

Devamı

CRM Programı Almadan Önce Stratejinizi Belirleyin

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM yazılımından tam anlamıyla verim alabilmek için bir dizi strateji oluşturmanız gerekiyor.

Devamı

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

 30 Mart 2020 Pazartesi

Mobil CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Devamı

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM, teklif, sipariş ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.

Devamı

e-Fatura veya e-Arşiv Fatura Sevk İrsaliyesi Yerine Geçer Mi?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Sevkiyatın başladığı lokasyonda altyapı ve teknik yetersizliklerden dolayı e-İrsaliye düzenlenme imkanı yoksa ...

Devamı

e-İrsaliye'de Yer Alması Gereken Zorunlu Bilgiler Neler?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Dijital ortamda düzenlenen e-İrsaliye'de yer alması gereken zorunlu bilgiler nelerdir?

Devamı

e-İrsaliye'ye Ne Zamana Kadar Geçiş Yapmak Gerekiyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye ile matbu irsaliyeler artık, e-Belge olarak düzenlenecek, dijital iletilip, muhafaza ve ibraz edilecek.

Devamı

E-Belge Sürecinde KOBİ’leri Neler Bekliyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

1 Temmuz itibarıyla KOBİ'ler e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv sistemlerini kullanmaya başlayacaklar.

Devamı

Evden Çalışma Performansını Artıracak Yöntemler

 22 Mart 2020 Pazar

Evden çalışmaya, uyum sağlamak hem kurumlar hem de çalışanlar için özel hazırlık ve disiplin gerektirir.

Devamı

Bilinmesi Gereken Temel Ekonomi Terimleri ve Anlamları

 22 Mart 2020 Pazar

Ekonomi haberlerini anlamak ve gündemi takip etmek için bazı ekonomi terimlerini ve anlamları

Devamı

Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

 22 Mart 2020 Pazar

CRM programınızda, hatırlatmalı bir iş oluşturabilir, randevularınızı kaçırma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz

Devamı

Akaryakıt Sektörü e-İrsaliye'ye Geçiş Zorunluluğu

 16 Mart 2020 Pazartesi

GİB'den akaryakıt sektöründeki mükelleflerin e-irsaliye geçiş zorunluluğu hakkında duyuru

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) ile İletişim İzinlerini Tek Noktadan Yönetin

 16 Mart 2020 Pazartesi

İYS'ye kayıt yaptırmadan, onayı olmayan alıcılara sesli arama, e-posta ya da sms ile ticari elektronik ileti gönderilemeyecek.

Devamı

e-Fatura Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

Zamandan ve maliyetlerden tasarruf için siz de e-Faturaya geçin, faturalarınızı elektronik ortamda düzenleyin

Devamı

Vergi Hakkında Bilmeniz Gereken Temel Bilgiler

 16 Mart 2020 Pazartesi

Vergi, kamu hizmetlerini karşılamak maksadıyla, kişi veya kuruluşlardan kanun yoluyla toplanan paralardır.

Devamı

e-Arşiv Fatura ve e-Fatura Arasındaki Farklar Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

e-Belge sistemleriyle henüz tanışmayan firmalar için e-Arşiv Fatura ve e-Fatura arasındaki farklar nelerdir?

Devamı

12 Adımda Stratejik Pazarlama Taktikleri

 16 Mart 2020 Pazartesi

Çok iyi kurgulanmış pazarlama stratejileriyle marka bilinirliğini yükselterek pazar payını artırabilirsiniz.

Devamı
WhatsApp