Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Bugünlerde işin acı gerçeği, müşterilerinizin muhtemelen parmaklarının ucunda yüzlerce, belki de binlerce seçeneğe sahip olmalarıdır. Gürültünün her gün daha da yükseldiği bir dünyada ayakta durmak, hiç kolay olmayacak bir iştir.

İyi haber şu ki, umutsuz değil.

En önemli şey güven. Güven, herhangi bir ilişkinin temelidir. Temel düzeyde, bunu müşterilerinizle yaratabileceğiniz birçok farklı yol vardır. İşte dört büyük adım.

360 derece müşteri incelemelerine öncelik verin

Müşteri yorumları oldukça ilginç bir konsepttir. Herkes satın alma kararlarında çok büyük bir rol oynayan bir işletme, ürün veya hizmet hakkında geri bildirim bırakabilir.

Müşterileri etkilemek için parlayan yorumlardan veya hızlı yıldız derecelendirmelerinden daha fazlasını gerektirir. Çoğu kişi, cüzdanlarını çıkarmadan önce filtrelenmemiş ve tarafsız bir fikir edinmek için incelemelere bakar.

Sonuçta, tek bir gözden geçirme, güven kazanmada yalnızca bir-yıldız derecesine ve bir veya iki cümleye sahip olan bir grup incelemeden çok daha etkili olacaktır.

Bununla gözden geçirme formlarınızı, müşterilerin beğenilerini, beğenmediklerini, genel bakışını vb. Ölçecek şekilde oluşturmaya özen gösterin.

Kolay ulaşılır olun

Sorulara cevap vermemek müşteri güvenini (ve gelirini) öldürür. 24 saat müşteri hizmetleri seçeneğinizin bulunmaması sizi dezavantajlı hale getiriyor.
Tüketicilerin çoğu, bir müşteri hizmetleri sorusu olduğunda hemen bir cevap beklemektedir.

Öncelikle ve en önemlisi, alıcı sabrının her zaman düşük olduğunu kabul etmeniz gerekir. Tüketiciler sorunların kendi şartlarında derhan ve tamamen çözülmesini bekliyor.

Bunu akılda tutarak, şirketin web sitesinde canlı bir sohbet özelliği eklemek bugünlerde neredeyse şart. Canlı sohbet, müşterileri zorlu asansör müziklerini dinlerken beklemeye zorlamaktan daha iyidir. Bu özelliği kurduğunuzda, yakışıklı hale getirmek için elinizden geleni yapın. Müşteri hizmetleri temsilcisinin bir adını ve resmini ekleyin.

Birçok işletme de sohbetleri tercih ediyor. Amaç, sık sorulan soruları sahaya koymak ve günün her saati sorunları anında çözmeye yardımcı olmaktır.

Ortak ağrı köklerini bulun

"Müşterinizi tanıyın" binlerce yıldır standart iş tavsiyesi olmuştur.

Ancak, her işletmenin tam olarak kavramadığı bir kavramdır. Sade ve basit, güçlü bir güven derecesi oluşturmak, acı noktalarını kişisel düzeyde anlama yeteneğinize bağlıdır. Bu, iyi işletmeleri ve iyi işletmeleri ayıran şeydir.

Müşteri ağrıları noktalarınızın azotlu detaylarına ulaşmak titiz bir süreç olmak zorunda değildir. Bunu yapmak için ortak bir yöntem var: "5 Neden analizi".
Temel olarak, bu, temel nedene ulaşana kadar bir dizi ilgili soruyu varsayımsal bir müşteriye sormanın etkili bir yoludur. Örneğin, proje yönetimi yazılımı sattığınızı varsayalım. Müşterinin genel sorunu, işlerin daha verimli bir şekilde yapılması gerekiyor.

Kalıcı bir sorgulama hattı kullanarak, insanların sizin ürününüze veya hizmetinize neden ihtiyaç duyduklarına dair derinlemesine nedenlere ulaşabilirsiniz. Bu cevaplara sahip olduğunuzda, bunları çözme şekliniz benzersiz satış teklifinizdir. Bu, pazarlama ve müşteri başarı mesajlaşmanızın odak noktası olabilir.
Müşterilerinizin günlük ağrı noktalarını ne kadar iyi anlarsanız, size güvenmeleri o kadar fazla eğilimli olacaktır.

İddialı sözler vermeyin

İddialı sözler vermek hemen hemen her zaman yüksek bir riskdir, Her seferinde cesurca iddiada bulunmak avantajlı olabilir, ancak, bunların çoğunun yerine getirilmemesi (ya da GERÇEKTEN kötü halde getirilmesi), tüketici güven düzeylerinde ciddi, onarılamayacak hasara yol açabilir.

mysoft-crm

 

Biyometrik Veri Ne Demek? Biyometrik Veriler Nelerdir? Biyometrik Veri İşleme İlkeleri Nelerdir?

 21 Eylül 2021 Salı

Biyometrik veri işleme ilkeleri nelerdir? Biyometrik verilerin işlenmesinde dikkat edilmesi gereken konular nelerdir?

Devamı

Dijital Para Nedir? Dijital Türk Lirası İşbirliği Platformu Nedir?

 16 Eylül 2021 Perşembe

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası tarafından Dijital Türk Lirası İşbirliği Platformu kuruldu.

Devamı

2022 e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 15 Eylül 2021 Çarşamba

e-Fatura uygulamasına geçişlerde ciro limiti 10 milyon TL'den 5 milyon TL'ye düşürülmüştü.

Devamı

KVKK Nasıl Şikayet Edilir? KVKK Şikayet Başvuru Süresi Nedir? KVKK Şikayet e-Devlet

 13 Eylül 2021 Pazartesi

Herkes, kendisiyle alakalı kişisel verilerin korunmasını talep etme hakkına sahiptir.

Devamı

KEP Nedir? Kep Ne İşe Yarar? Kayıtlı Elektronik Posta Adresi Nasıl Alınır?

 10 Eylül 2021 Cuma

Kayıtlı Elektronik Posta veya kısaltılmış hali ile KEP, kanuni olarak geçerliliği olan güvenli elektronik postadır.

Devamı

Gerçek Faydalanıcı Nedir? Gerçek Faydalanıcı Bildirim Formu Nasıl Doldurulur?

 9 Eylül 2021 Perşembe

Gelirlerin arkasındaki gerçek kişilerin bilinmesi vergi kaçakçılığı ile mücadele bakımından büyük öneme sahiptir.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesinde Veri Sorumlularınca Alınması Gereken Önlemler Nelerdir?

 7 Eylül 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin işlenmesinde, Kurul tarafından belirlenen yeterli önlemler alınmalıdır.

Devamı

KVKK Cezaları Nedir? ​KVKK İdari Para Cezaları Nedir? KVKK Hapis Cezaları Nedir?

 6 Eylül 2021 Pazartesi

KVKK ne kadar ceza verebilir? KVKK Kurulu hangi tutar aralığında ceza verir? KVKK ceza listesi nedir?

Devamı

Akaryakıt ve LPG Piyasasında Fatura Düzenleme Süresi Nedir?

 2 Eylül 2021 Perşembe

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği (Sıra No: 531) yayımlandı.

Devamı

Müşteri Yaşam Boyu Değeri Nedir? CRM Programı ile Müşteri Yaşam Boyu Değeri Nasıl Hesaplanır?

 1 Eylül 2021 Çarşamba

Müşteri yaşam boyu değerinin İngilizce karşılığı Customer Lifetime Value kısaca LTV olarak da bilinmektedir.

Devamı
WhatsApp