Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Bugünlerde işin acı gerçeği, müşterilerinizin muhtemelen parmaklarının ucunda yüzlerce, belki de binlerce seçeneğe sahip olmalarıdır. Gürültünün her gün daha da yükseldiği bir dünyada ayakta durmak, hiç kolay olmayacak bir iştir.

İyi haber şu ki, umutsuz değil.

En önemli şey güven. Güven, herhangi bir ilişkinin temelidir. Temel düzeyde, bunu müşterilerinizle yaratabileceğiniz birçok farklı yol vardır. İşte dört büyük adım.

360 derece müşteri incelemelerine öncelik verin

Müşteri yorumları oldukça ilginç bir konsepttir. Herkes satın alma kararlarında çok büyük bir rol oynayan bir işletme, ürün veya hizmet hakkında geri bildirim bırakabilir.

Müşterileri etkilemek için parlayan yorumlardan veya hızlı yıldız derecelendirmelerinden daha fazlasını gerektirir. Çoğu kişi, cüzdanlarını çıkarmadan önce filtrelenmemiş ve tarafsız bir fikir edinmek için incelemelere bakar.

Sonuçta, tek bir gözden geçirme, güven kazanmada yalnızca bir-yıldız derecesine ve bir veya iki cümleye sahip olan bir grup incelemeden çok daha etkili olacaktır.

Bununla gözden geçirme formlarınızı, müşterilerin beğenilerini, beğenmediklerini, genel bakışını vb. Ölçecek şekilde oluşturmaya özen gösterin.

Kolay ulaşılır olun

Sorulara cevap vermemek müşteri güvenini (ve gelirini) öldürür. 24 saat müşteri hizmetleri seçeneğinizin bulunmaması sizi dezavantajlı hale getiriyor.
Tüketicilerin çoğu, bir müşteri hizmetleri sorusu olduğunda hemen bir cevap beklemektedir.

Öncelikle ve en önemlisi, alıcı sabrının her zaman düşük olduğunu kabul etmeniz gerekir. Tüketiciler sorunların kendi şartlarında derhan ve tamamen çözülmesini bekliyor.

Bunu akılda tutarak, şirketin web sitesinde canlı bir sohbet özelliği eklemek bugünlerde neredeyse şart. Canlı sohbet, müşterileri zorlu asansör müziklerini dinlerken beklemeye zorlamaktan daha iyidir. Bu özelliği kurduğunuzda, yakışıklı hale getirmek için elinizden geleni yapın. Müşteri hizmetleri temsilcisinin bir adını ve resmini ekleyin.

Birçok işletme de sohbetleri tercih ediyor. Amaç, sık sorulan soruları sahaya koymak ve günün her saati sorunları anında çözmeye yardımcı olmaktır.

Ortak ağrı köklerini bulun

"Müşterinizi tanıyın" binlerce yıldır standart iş tavsiyesi olmuştur.

Ancak, her işletmenin tam olarak kavramadığı bir kavramdır. Sade ve basit, güçlü bir güven derecesi oluşturmak, acı noktalarını kişisel düzeyde anlama yeteneğinize bağlıdır. Bu, iyi işletmeleri ve iyi işletmeleri ayıran şeydir.

Müşteri ağrıları noktalarınızın azotlu detaylarına ulaşmak titiz bir süreç olmak zorunda değildir. Bunu yapmak için ortak bir yöntem var: "5 Neden analizi".
Temel olarak, bu, temel nedene ulaşana kadar bir dizi ilgili soruyu varsayımsal bir müşteriye sormanın etkili bir yoludur. Örneğin, proje yönetimi yazılımı sattığınızı varsayalım. Müşterinin genel sorunu, işlerin daha verimli bir şekilde yapılması gerekiyor.

Kalıcı bir sorgulama hattı kullanarak, insanların sizin ürününüze veya hizmetinize neden ihtiyaç duyduklarına dair derinlemesine nedenlere ulaşabilirsiniz. Bu cevaplara sahip olduğunuzda, bunları çözme şekliniz benzersiz satış teklifinizdir. Bu, pazarlama ve müşteri başarı mesajlaşmanızın odak noktası olabilir.
Müşterilerinizin günlük ağrı noktalarını ne kadar iyi anlarsanız, size güvenmeleri o kadar fazla eğilimli olacaktır.

İddialı sözler vermeyin

İddialı sözler vermek hemen hemen her zaman yüksek bir riskdir, Her seferinde cesurca iddiada bulunmak avantajlı olabilir, ancak, bunların çoğunun yerine getirilmemesi (ya da GERÇEKTEN kötü halde getirilmesi), tüketici güven düzeylerinde ciddi, onarılamayacak hasara yol açabilir.

mysoft-crm

 

TC Kimlik Kartlarına Uzaktan Nitelikli Elektronik Sertifika NES (e-İmza) Yüklenebilecek!

 18 Ekim 2021 Pazartesi

NES başvuru sahiplerinin kimliklerinin TC Kimlik Kartı vasıtasıyla uzaktan doğrulanarak TC Kimlik Kartlarına uzaktan NES (e-imza) yüklenebilecek.

Devamı

Sağlık Sektöründeki Veri Sorumluları VERBİS'e Kayıt Olmak Zorunda Mı?

 15 Ekim 2021 Cuma

Doktorlar, Muayenehaneler, Klinikler veya Hastaneler VERBİS'e kayıt olmak zorunda mı?

Devamı

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun Önemi Nedir?

 13 Ekim 2021 Çarşamba

KVKK sadece veri güvenliğinin korunmasını değil aynı zamanda pazarlama ve reklam sektörünün...

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nasıl Hazırlanır? Aydınlatma Metni Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

Aydınlatma metinlerinde açık, kolay anlaşılır ve mümkün olduğunca sade bir dil kullanılmalıdır.

Devamı

2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM Zorunluluğu Nedir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

e-Serbest Meslek Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM zorunluluğu nedir?

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nedir? Aydınlatma Yükümlülüğü Nedir? KVKK Aydınlatma Yükümlülüğü Nasıl Yerine Getirilir?

 5 Ekim 2021 Salı

Aydınlatma yükümlülüğü, veri sorumluları için getirilmiş bir yükümlülüktür.

Devamı

e-Döviz Alım Satım Belgesi Nedir? Nasıl Düzenlenir? Geçiş Zorunluluğu Nedir?

 1 Ekim 2021 Cuma

e-Döviz Alım Satım Belgesi, kağıt ortamdaki Döviz Alım/Satım belgeleri ile aynı hukuki niteliklere sahiptir.

Devamı

2022 e-Defter Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Defter Geçiş Süresi Nedir?

 30 Eylül 2021 Perşembe

e-Defter başvurusu nasıl yapılır? e-Defter başvurusunda dikkat edilecek konular nelerdir?

Devamı

Covid 19 ve PCR Test Sonuçları KVKK Kapsamında İşlenebilir Mi?

 29 Eylül 2021 Çarşamba

Yetkili kurumlar ve işverenler, Covid 19 aşısı ve PCR test sonucu bilgisini KVKK kapsamında işleyebilecek.

Devamı

SGK e-Tebligat Zorunluluğu Nedir? SGK e-Tebligat Nasıl Alınır? SGK e-Tebligat Başvurusu Nasıl Yapılır?

 27 Eylül 2021 Pazartesi

SGK, idari para cezası, icra takibine tabi sigorta primi, işsizlik primi vs. alacaklarını e-Tebligat yöntemiyle tebliğ edecek.

Devamı
WhatsApp