Mysoft İş Zekası

mysoft iş zekası

MYSOFT İŞ ZEKASI

Mysoft iş zekası farklı kaynaklardan aldığı dataları çeşitli gösterim tipleriyle raporlayabilir. Raporlarda aksiyon bağlantılarıyla ilgili kayıtları açabilir, ilişkili raporları filtreleyip gösterebilir. Kullanıcılar hazırlanan data modelleri üzerinden kendi raporlarını hazırlayabilir. Uygulamada desteklenen gösterim tipleri ve temel özellikleri aşağıdaki şekildedir.

Liste Raporları

  • Gösterilecek kolonlar kullanıcı tarafından ayarlanabilir.
  • Kolon yerleri ve sıralamaları kullanıcı bazında ayarlanabilir.
  • Seçilen kolonlara göre datalar gruplandırılabilir.
  • Alt toplam gösterimleri eklenebilir.
  • Rapor sonuçları excel'e transfer edilebilir.
  • Her kolon üzerinden arama yapılabilir. Genel arama bölümünden istenilen kolonlara göre arama yaptırılabilir.
  • Verilen koşullara göre satır ve hücre renklendirmeleri yapılabilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.

Grafik Raporlar

  • Column – Bar – Line – Area – Pie & Donut – XY /Scatter / Buble chart formatlarında gösterilebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir. Touch support'u vardır.

Pivot Raporları

  • Gösterim esnasında raporun satır – sütun – özet alanları değiştirilebilir.
  • Toplam – ortalama – min – max – benzersiz değer sayısı gibi özet türleri seçilebilir.
  • Özet gösterim şekli tablo veya grafik olarak ayarlanabilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.

Akış Raporları

  • Kendi HTML editörü üzerinden tasarlanır.
  • Hazır Widget şablonları vardır.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.

Harita Raporları

  • Verilen koordinatlara göre pinleme yapan veya güzergah çizen raporlar tasarlanabilir.
  • Pin renkleri ve ikonları dinamik olarak değiştirilebilir.
  • Özel legend eklemeleri yapılabilir.
  • Pinlere tıklandığında istenilen datalar html formatında izletilebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir.

Takvim Raporları

  • Günlük / Haftalık / Aylık gösterimler yapılabilir.
  • Pinlere tıklandığında istenilen datalar html formatında izletilebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir.

Dashboardlar

Sistem yöneticileri ve kullanıcılar tarafından dashboardlar oluşturulabilir. Bu dasboardlarda farklı veri kaynaklarından gelen datalar raporlanabilir.

  • Dashboardlar üzerinde Liste Raporları, Grafik Raporlar, Pivot Raporları, Akış Raporları, Harita Raporları, Takvim Raporları gösterilebilir.
  • Raporlar arasında etkileşim sağlanabilir. Örnek: Grafik raporu üzerindeki satış temsilcisine tıklandığında aynı sayfa içindeki farklı bir raporda ziyaret detaylarının gösterilmesi gibi. Bu işlemler farklı data kaynaklarında da yapılabilmektedir.
  • Raporda gösterilen kayıtlar üzerinden toplu işlemler yapılabilir. Örnek: Rapor datasından seçilen acentelerin hepsine görev kaydı oluşturma gibi.

 

En Etkili Satış Yöntemleri Nelerdir?

 18 Ocak 2020 Cumartesi

Müşterilerinizi guruplara ayırın ve hedef müşterilerinizi belirleyin. Sunduğunuz ürün veya hizmetlerde fark oluşturun.

Devamı

Sosyal CRM'i Etkili Kullanma Yöntemleri Nelerdir?

 16 Ocak 2020 Perşembe

Sosyal CRM sayesinde müşteri profilleri hakkında bilgiler toplanıyor, analiz ediliyor, hedef kitle belirleniyor ...

Devamı

e-Belge Uygulamalarının Cezası Var Mı?

 16 Ocak 2020 Perşembe

Kanuna aykırı hazırlanmış her belge için 240 TL ceza kesilecek. Cezanın toplamı 12 bin TL'yi, bir yılda ise 120 bin TL ...

Devamı

İş Yerinde Çalışan Motivasyonunu Artırmanın Yolları Nelerdir?

 11 Ocak 2020 Cumartesi

İnsanı verimli çalıştırmak ve başarı elde etmek, onu en iyi şekilde motive etmekle mümkündür.

Devamı

En Etkili "Müşteri Sadakati" Nasıl Sağlanır?

 11 Ocak 2020 Cumartesi

Sadık müşteriler markaların sürdürülebilirliğini sağlayan en önemli etkendir.

Devamı

CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

 8 Ocak 2020 Çarşamba

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

Devamı

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

 8 Ocak 2020 Çarşamba

Bulut altyapısı mı, yoksa yerinde kurulum modeli (On-Premise) mi şirketler için daha faydalı?

Devamı

CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

 3 Ocak 2020 Cuma

CRM piyasası her geçen yıl neredeyse yüzde 20'lere varan bir potansiyel ile büyüyor.

Devamı

e-Arşiv Faturaları Hakkında Duyuru-Gelir İdaresi Başkanlığı

 2 Ocak 2020 Perşembe

5.000/30.000 TL ve  üzeri Düzenlenecek e-ARŞİV Faturalar Hakkında Duyuru

Devamı

İnsan Kaynakları İşe Alım Süreci! Doğru İnsanı İşe Almak

 31 Aralık 2019 Salı

Günümüzde şirketlerin en kıymetli değerlerinden biri sahip oldukları insan gücüdür.

Devamı
WhatsApp