Mysoft İş Zekası

mysoft iş zekası

MYSOFT İŞ ZEKASI

Mysoft iş zekası farklı kaynaklardan aldığı dataları çeşitli gösterim tipleriyle raporlayabilir. Raporlarda aksiyon bağlantılarıyla ilgili kayıtları açabilir, ilişkili raporları filtreleyip gösterebilir. Kullanıcılar hazırlanan data modelleri üzerinden kendi raporlarını hazırlayabilir. Uygulamada desteklenen gösterim tipleri ve temel özellikleri aşağıdaki şekildedir.

Liste Raporları

  • Gösterilecek kolonlar kullanıcı tarafından ayarlanabilir.
  • Kolon yerleri ve sıralamaları kullanıcı bazında ayarlanabilir.
  • Seçilen kolonlara göre datalar gruplandırılabilir.
  • Alt toplam gösterimleri eklenebilir.
  • Rapor sonuçları excel'e transfer edilebilir.
  • Her kolon üzerinden arama yapılabilir. Genel arama bölümünden istenilen kolonlara göre arama yaptırılabilir.
  • Verilen koşullara göre satır ve hücre renklendirmeleri yapılabilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.

Grafik Raporlar

  • Column – Bar – Line – Area – Pie & Donut – XY /Scatter / Buble chart formatlarında gösterilebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir. Touch support'u vardır.

Pivot Raporları

  • Gösterim esnasında raporun satır – sütun – özet alanları değiştirilebilir.
  • Toplam – ortalama – min – max – benzersiz değer sayısı gibi özet türleri seçilebilir.
  • Özet gösterim şekli tablo veya grafik olarak ayarlanabilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.

Akış Raporları

  • Kendi HTML editörü üzerinden tasarlanır.
  • Hazır Widget şablonları vardır.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.

Harita Raporları

  • Verilen koordinatlara göre pinleme yapan veya güzergah çizen raporlar tasarlanabilir.
  • Pin renkleri ve ikonları dinamik olarak değiştirilebilir.
  • Özel legend eklemeleri yapılabilir.
  • Pinlere tıklandığında istenilen datalar html formatında izletilebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir.

Takvim Raporları

  • Günlük / Haftalık / Aylık gösterimler yapılabilir.
  • Pinlere tıklandığında istenilen datalar html formatında izletilebilir.
  • Kullanıcı bazında hazır kayıtlı filtreler oluşturulabilir.
  • Mobil cihazlarda görüntülenebilir.

Dashboardlar

Sistem yöneticileri ve kullanıcılar tarafından dashboardlar oluşturulabilir. Bu dasboardlarda farklı veri kaynaklarından gelen datalar raporlanabilir.

  • Dashboardlar üzerinde Liste Raporları, Grafik Raporlar, Pivot Raporları, Akış Raporları, Harita Raporları, Takvim Raporları gösterilebilir.
  • Raporlar arasında etkileşim sağlanabilir. Örnek: Grafik raporu üzerindeki satış temsilcisine tıklandığında aynı sayfa içindeki farklı bir raporda ziyaret detaylarının gösterilmesi gibi. Bu işlemler farklı data kaynaklarında da yapılabilmektedir.
  • Raporda gösterilen kayıtlar üzerinden toplu işlemler yapılabilir. Örnek: Rapor datasından seçilen acentelerin hepsine görev kaydı oluşturma gibi.

 

CRM Nedir? CRM Ne İşe Yarar? Satış CRM'e Dair Bilinmesi Gereken Her Şey!

 4 Nisan 2020 Cumartesi

CRM nedir, CRM ne işe yarar, CRM'in Avantajları nelerdir, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)'e dair merak edilen her şey!

Devamı

e-İrsaliye Kullanmanın Faydaları Nelerdir?

 4 Nisan 2020 Cumartesi

e-İrsaliye sayesinde kağıt, baskı, kargo, ve iş gücü maliyetlerinden tasarruf sağlar, iş süreçlerinizi hızlandırırsınız.

Devamı

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

Devamı

e-İrsaliye Hakkında En Çok Merak Edilenler

 30 Mart 2020 Pazartesi

GİB tarafından uygulamaya konan e-İrsaliye uygulamaları hakkında merak edilenleri sizler için derledik.

Devamı

İhracat İşlemlerinde E-İrsaliye Uygulaması Nasıl Yapılır?

 30 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye'ye kayıtlı mükellefler, mal ihracatında, sevkiyat gerçekleşmeden önce e-İrsaliye düzenlemek zorundadır.

Devamı

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

Devamı

CRM Programı Almadan Önce Stratejinizi Belirleyin

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM yazılımından tam anlamıyla verim alabilmek için bir dizi strateji oluşturmanız gerekiyor.

Devamı

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

 30 Mart 2020 Pazartesi

Mobil CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Devamı

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM, teklif, sipariş ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.

Devamı

e-Fatura veya e-Arşiv Fatura Sevk İrsaliyesi Yerine Geçer Mi?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Sevkiyatın başladığı lokasyonda altyapı ve teknik yetersizliklerden dolayı e-İrsaliye düzenlenme imkanı yoksa ...

Devamı
WhatsApp