CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

İyi bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

CRM nedir?

Bir işletmenin iç (çalışanlar) ve dış müşterileriyle olan etkileşimini yönetmek için kullanılan bir çözümdür.

CRM ROGRAMI KULLANMAZSAM NE OLUR?

Dijital çağda işlerinizi defter, takvim, sms veya e-postalarla yönetemezsiniz.

İşletmenizdeki tüm iş akışını tek bir sistem üzerinden yönetmek işlerinizde kolaylık ve hız kazandırır. CRM programıyla, işletmenizdeki yapılacak tüm işleri, müşteri bilgilerini, satışları, teklif ve siparişleri organize bir şekilde yönetebilirsiniz. İnternetin olduğu her yerden tüm bilgilerinize ulaşabilir ve verimliliğinizi artırabilirsiniz. CRM uygulaması kullanarak, kurum içi iletişiminizi güçlendirebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

CRM sistemi olmadan kendinizin ve çalışanlarınızın yapması gereken işleri takip etmekte zorlanırsınız.

CRM sistemiyle, yapılacak işlerin takibini yapabilir ayrıca söz konusu işleri, müşterilerle ilişkilendirebilirsiniz. Böylece yaklaşan işlerin, hangi satış ekibi ve hangi müşteriyle ilgili olduğunu görerek zamanında gerekli hazırlıkları yaparsınız.

İhtiyacınız duyduğunuzda müşterinizin gönderdiği e-postayı arayıp bulmak bir sürü zamanınızı alır. E-postalar arasında istediğiniz bilgiye ulaşmaya çalışmak hem can sıkıcıdır hem de gereksiz yere uğraştırır.

Oysa işletmenizdeki tüm çalışanların, bir müşteriyle ilgili her tür veriye kolayca ulaşabilmesi, tüm iletişimin merkezi bir sistem üzerinden yürütülmesi gerekir.

Not defterlerine, kağıtlara, takvimlere yazdığınız notları muhtemelen kaybedersiniz veya gereksinim duyduğunuzda aradığınız notu bulmakta zorlanırsınız.

Oysa bulut tabanlı CRM sayesinde bilgilerinize her an her yerden erişebilirsiniz. Müşteriyle toplantı öncesinde Online CRM sayesinde tüm bilgileri kontrol edebilir ve daha verimli bir toplantı geçirebilirsiniz.

Planlanan satışın kaç tanesi gerçekleşti, kaç tanesi yarıda kaldı, satış ekibinizdeki kişiler nasıl performans gösteriyor, kaç teklifiniz kabul edildi, gibi bilgileri raporlayabilmelisiniz. CRM uygulamanız yoksa, bu raporları oluşturmak zaman kaybından başka bir işe yaramaz.

CRM programının çeşitli filtreleme özellikleriyle ihtiyacınız olan tüm raporları hızlıca oluşturabilirsiniz. Verileri yorumlayarak doğru aksiyonlar alabilirsiniz.

Satış sürecini daha iyi yönetebilmek için müşterinin, satışın hangi aşamasında olduğunu bilmek önemli.

Müşteriyle yapılan bütün görüşmeleri (toplantı notları, telefon görüşmeleri, e-posta vs.) CRM programı sayesinde kayıt altına alabilirsiniz. Gerekli olduğu zaman hangi müşteri ile hangi aşamada olduğunuzu hatasız olarak öğrenip, satış sürecine devam edebilirsiniz.

Her müşteri veya müşteri adayınızla ilgili gerçekleştirilen bütün görüşmeleri bilmek ve tek bir noktadan yönetmek istiyorsanız, mutlaka bir CRM programınızın olması gerekir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemleri, bütün iletişimin tek bir merkezde tutulmasını ve istenildiğinde çabucak bulunmasını sağlar. Ekip arkadaşlarınızın aldığı notları, müşteriye sunulan teklifleri ve alınan siparişleri görerek, olası problemlerde müdahil olabilirsiniz. Her an müşteri geçmişine ulaşabilmek gerekliaksiyonları almak için çok kritiktir.

 

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

 

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı
WhatsApp