GÖREV ve İŞ TAKİP YÖNETİMİ

GÖREV ve İŞ TAKİP YÖNETİMİ

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Görev ve İş Takip Yönetimi 

Mysoft CRM eksiksiz bir CRM uygulaması olduğu gibi departmanlar ve ekipler arası görev ataması ve proje yönetimini sağlayan bir yapıya da sahiptir. Günümüz iş hayatının en büyük problemlerinden biri firma çalışanlarının dönemsel olarak görev planlamalarının sağlıklı yapılamaması ve görevlerin gerektiği zamanda tamamlanmasının takip edilememesidir.

Mysoft CRM görev planlamaları ile çalışanlar, takvime bağlı olarak kendi görevlerini tanımlayabildikleri gibi farklı ekip yada iş arkadaşlarına da takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Görev ataması bir kişiye yapıldığı gibi birden fazla kişiye ya da bir ekibe de yapılabilir. Görev tanımlaması sonlandırılması gereken tarih de girilmektedir. Bu şekilde zamanında sonuçlandırılmayan görevler bildirimler ile ilgili kişilere iletilir.

İlgililer tarafından görev dağılımları an ve an kontrol edilebilir, görev açıldığında ve kapandığında mobil cihazlarına gönderilen bildirimler ile eksiksiz bir takip olanağı sağlanır.

Firmalar için başarıya giden yol, etkin bir planlama ve takip yapısından geçmektedir.

Görev-ve-is-takibiMYSOFT CRM GÖREV ATAMA VE TAKİP ÖZELLİĞİNİN FİRMANIZA KATTIĞI ARTILAR:

  • Çalışanlar günlük, haftalık ya da aylık olarak görevlerini tanımlayabilir. Bu şekilde işlerini çok daha verimli bir şekilde yönetirler.
  • Birbirine bağlı ve biri bittiğinde diğerinin başlaması gereken işlerde kolay ve pratik bir takip sağlar. Görev tamamlandığında takip eden göreve başlaması gereken kişiye otomatik giden bildirimle süreçler kolaylaşır.
  • Yöneticiler, görev takviminden ekiplerinin günlük, haftalık ve aylık görev planlamalarını görebilir, görevleri değiştirebilir ya da yeni görev ekleyebilirler. Bu şekilde etkin bir yönetim gerçekleşmiş olur.
  • Sahadaki çalışanlar, merkezdeki çalışanlara firmalar ile ilgili görev atayabilirler. Bu şekilde hızlı ve kontrol edilebilir bir iş planlaması gerçekleşir. Hiçbir görev atlanmadığı gibi etkileşimde olduğunuz firmaların memnuniyeti artar.

”Müşteri memnuniyetinin en büyük anahtarlarından biri, ihtiyaçlarına anında ve tekrarsız bir şekilde cevap verebilmektir.”

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

 30 Temmuz 2019 Salı

Müşteri yönetimi ile müşteri adayları ve müşterinizi aşama aşama takip edebilirsiniz. Potansiyel müşteriler için aday müşteri havuzu oluşturabilir,  yapılan görüşme süreçlerini tek tek kaydedebilirsiniz.

Devamı

FIRSAT YÖNETİMİ

 29 Temmuz 2019 Pazartesi

Mysoft CRM'in fırsat yönetim sistemleri ile satışın başladığı andan bittiği zamana kadar, aday ve mevcut müşterilerinizden gelen tüm satış fırsatlarını kayıt altına alır ve süreçlerini yönetirsiniz.

Devamı

TEKLİF YÖNETİMİ

 29 Temmuz 2019 Pazartesi

Teklif süreçlerinizi kolaylaştırıyor ve sistematik arşivlenmesi sağlıyoruz. Teklifedeki ürünlerinize, ürün ağacı yapısı ile çok kolay ulaşabilirsiniz. Teklifi belirlediğiniz şablona çevirir mail atabilirsiniz.

Devamı

SİPARİŞ YÖNETİMİ

 28 Temmuz 2019 Pazar

Sipariş Modülü ile satış sürecini uçtan uca yönetin. Teklif ile yapılan bir satış talebini yada direk firma talebini alın sipariş yönetimi ile satışı onaylanmış firmanın süreçlerini efektif şekilde yönetebilirsiniz. 

Devamı

GÖREV ve İŞ TAKİP YÖNETİMİ

 26 Temmuz 2019 Cuma

Görev planlamaları ile çalışanlar takvime bağlı olarak kendi görevlerini atayabildikleri gibi farklı ekiplerede takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Anlık olarak ekiplerin yaptıkları işler kayıt altına alınır.

Devamı

KONUM TAKİP YÖNETİMİ

 25 Temmuz 2019 Perşembe

Konum takip yönetimi ile saha ekiplerinin yönetimi kolaylaşır. Konum takibi ile web ve mobil uygulamalar üzerinden firmalarınızı görüntüleyebilir ve ekiplerinizin konumlarını takip edebilirsiniz.

Devamı

SÖZLEŞME YÖNETİMİ

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Satış sonrası yönetilmesi gereken en kritik süreç firma ile imzalanacak sözleşmedir. Şablon sözleşmeleri, başlangıç ve bitiş tarihlerinin takibini, sözleşme içeriklerinin eksiksiz hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.

Devamı

ANKET ve FORM YÖNETİMİ

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Anketler geribildirim için vazgeçilmezdir. Mysoft Crm gelişmiş anket ve form yapılarımızla ile ürün ve servisleriniz hakkında müşterilerin fikirlerini kayıt altına alabilir ürün ve hizmet kalitenizi ölçersiniz.

Devamı

İK ve PERSONEL ALIM YÖNETİMİ

 23 Temmuz 2019 Salı

Doğru pozisyon için doğru personel seçimi başarıyı direk etkliyor. İK ekipleri alım süreçlerini ne kadar başarılı yönetebilirse geleceği o kadar garanti altına alınmaktadır. İK Modülü ile süreç güvence altına alınır.

Devamı

DOKÜMAN YÖNETİMİ

 22 Temmuz 2019 Pazartesi

Teklifler, sözleşmeler, irsaliyeler, bakım anlaşmaları, proje yönetimi dökümanları, tasarım örnekleri, resimler vb. birçok dökümanı ilgili müşteri ye bağlı olarak istediğiniz formatta kaydedebilirsiniz.

Devamı

DEMO NUMUNE ÜRÜN YÖNETİMİ

 21 Temmuz 2019 Pazar

Müşterilere gönderilen demolar etkin müşteri deneyimi oluşturmakta ve satışa bir adım daha yaklaştırmaktadır.  Mysoft CRM ile demo(numune) ürünlerin tüm süreçlerini kayıt altına alır takip edersiniz.

Devamı

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR ESNEK YAPI

 15 Temmuz 2019 Pazartesi

Mysoft CRM'i tamamen ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebiliyoruz. Özel sayfalara, menülere ve süreçlere ihtiyacınız olabiliyor. İş süreçlerinizi takip edebileceğiniz eksiksiz bir yazılım haline getiriyoruz. 

Devamı

PROJE YÖNETİMİ

 10 Temmuz 2019 Çarşamba

Mysoft CRM ile firmanıza ait projeleri zaman kırılımlı olarak eksiksiz takip edebilir, tek bir noktadan tüm ekibinizin proje süreçlerini başlama bitiş zamanlarını görsel arayüzlerle görmesini sağlayabilirsiniz.

Devamı

DİNAMİK RAPORLAMA

 24 Temmuz 2018 Salı

Dinamik raporlama ile ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturabilir, istediğiniz dönemde dilediğiniz kişilere otomatik olarak gönderebilirsiniz. Anlık olarak hem Web'den hem de mobilden inceleyebilirsiniz.

Devamı
WhatsApp