FIRSAT YÖNETİMİ

FIRSAT YÖNETİMİ

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Fırsat Yönetimi

Mysoft CRM'in fırsat yönetim sistemleri ile satışın başladığı andan bittiği zamana kadar, aday ve mevcut müşterilerinizden gelen tüm taleplerini kayıt altına alır ve süreçlerini yönetirsiniz.

Fırsat Tanımlama

Mysoft CRM Fırsat Yönetimi kapsamında fırsatlarınız aktivite, görev, cari, ürün, teklif ve sipariş gibi diğer modüller ile bütünleşik bir yapıda çalışır. Bir firmaya birden fazla fırsat bağlayabilirsiniz. Fırsat tanımlaması yapılırken öncelikle fırsatın başlangıç ve tahmini bitiş tarihi, fırsatı takip eden sorumlusu, satış tipi, konusu, hangi ürünler ile ilgili olduğu ve tahmini gelir bilgileri tanımlanır.


Fırsatlarınızın aşamalarını belirleyin ve satışa giden yolda aşamalarınızın analizini yaparak satış gücünüzü ve performansınızı arttırın.

Satış-Fırsat-Yönetimi

Fırsat Aşamaları

Fırsatlarınızı aşamalandırarak süreçlerinizi netleştirebilir ve satışlarınızı belli bir sistematik içerisinde yönetebilirsiniz. Tanımladığınız aşamalar ile satışa dönüşme olasılıklarını eşleştirebilir ve oluşan oranlara göre açık olan fırsatlarınızdan elde edeceğiniz tahmini geliri hesaplayabilir ve raporlayabilirsiniz. Fırsatın satışa dönüşme oranlarını, aşamaları ile takip etme olanağı sağlamaktadır.
Müşteriniz ile ilk tanıştığınız andan itibaren ilk temas, görüşme, ziyaret, demo ürün, ürün, teklif, sipariş ve sözleşme süreçlerini etkin bir şekilde yönetirsiniz.

Fırsat - Görev Ve Aktivite Yönetimi

Fırsatın tamamlanma sürecine kadar yaptığınız ya da yapacağınız işleri görev ve aktiviteler ile yönetebilir, fırsat üzerinde kayıtlarını tutabilir ve raporlarsınız.
Takvim üzerinde fırsata bağlı görevlerinizi planlayabilir ve iş takiplerinizi yapabilirsiniz.

Fırsat Sonuçları

Mysoft CRM Fırsat Yönetimi; fırsatın kazanılma veya kaybedilme durumları arasında süreç kıyaslamaları yaparak satışa dönüşme oranlarını raporlar, satışın kaybedilmesindeki risklerinizi ve tehditleri belirlemenize yardımcı olur. Kazanılan ve kaybedilen fırsatların aşamaları için avantaj ve dezantajlarının tespit edilmesini sağlar. Fırsat yönetimi ile kazanılan ve kaybedilen tüm fırsatların dijital arşivlemesini yaparsınız.

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

 30 Temmuz 2019 Salı

Müşteri yönetimi ile müşteri adayları ve müşterinizi aşama aşama takip edebilirsiniz. Potansiyel müşteriler için aday müşteri havuzu oluşturabilir,  yapılan görüşme süreçlerini tek tek kaydedebilirsiniz.

Devamı

FIRSAT YÖNETİMİ

 29 Temmuz 2019 Pazartesi

Mysoft CRM'in fırsat yönetim sistemleri ile satışın başladığı andan bittiği zamana kadar, aday ve mevcut müşterilerinizden gelen tüm satış fırsatlarını kayıt altına alır ve süreçlerini yönetirsiniz.

Devamı

TEKLİF YÖNETİMİ

 29 Temmuz 2019 Pazartesi

Teklif süreçlerinizi kolaylaştırıyor ve sistematik arşivlenmesi sağlıyoruz. Teklifedeki ürünlerinize, ürün ağacı yapısı ile çok kolay ulaşabilirsiniz. Teklifi belirlediğiniz şablona çevirir mail atabilirsiniz.

Devamı

SİPARİŞ YÖNETİMİ

 28 Temmuz 2019 Pazar

Sipariş Modülü ile satış sürecini uçtan uca yönetin. Teklif ile yapılan bir satış talebini yada direk firma talebini alın sipariş yönetimi ile satışı onaylanmış firmanın süreçlerini efektif şekilde yönetebilirsiniz. 

Devamı

GÖREV ve İŞ TAKİP YÖNETİMİ

 26 Temmuz 2019 Cuma

Görev planlamaları ile çalışanlar takvime bağlı olarak kendi görevlerini atayabildikleri gibi farklı ekiplerede takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Anlık olarak ekiplerin yaptıkları işler kayıt altına alınır.

Devamı

KONUM TAKİP YÖNETİMİ

 25 Temmuz 2019 Perşembe

Konum takip yönetimi ile saha ekiplerinin yönetimi kolaylaşır. Konum takibi ile web ve mobil uygulamalar üzerinden firmalarınızı görüntüleyebilir ve ekiplerinizin konumlarını takip edebilirsiniz.

Devamı

SÖZLEŞME YÖNETİMİ

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Satış sonrası yönetilmesi gereken en kritik süreç firma ile imzalanacak sözleşmedir. Şablon sözleşmeleri, başlangıç ve bitiş tarihlerinin takibini, sözleşme içeriklerinin eksiksiz hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.

Devamı

ANKET ve FORM YÖNETİMİ

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Anketler geribildirim için vazgeçilmezdir. Mysoft Crm gelişmiş anket ve form yapılarımızla ile ürün ve servisleriniz hakkında müşterilerin fikirlerini kayıt altına alabilir ürün ve hizmet kalitenizi ölçersiniz.

Devamı

İK ve PERSONEL ALIM YÖNETİMİ

 23 Temmuz 2019 Salı

Doğru pozisyon için doğru personel seçimi başarıyı direk etkliyor. İK ekipleri alım süreçlerini ne kadar başarılı yönetebilirse geleceği o kadar garanti altına alınmaktadır. İK Modülü ile süreç güvence altına alınır.

Devamı

DOKÜMAN YÖNETİMİ

 22 Temmuz 2019 Pazartesi

Teklifler, sözleşmeler, irsaliyeler, bakım anlaşmaları, proje yönetimi dökümanları, tasarım örnekleri, resimler vb. birçok dökümanı ilgili müşteri ye bağlı olarak istediğiniz formatta kaydedebilirsiniz.

Devamı

DEMO NUMUNE ÜRÜN YÖNETİMİ

 21 Temmuz 2019 Pazar

Müşterilere gönderilen demolar etkin müşteri deneyimi oluşturmakta ve satışa bir adım daha yaklaştırmaktadır.  Mysoft CRM ile demo(numune) ürünlerin tüm süreçlerini kayıt altına alır takip edersiniz.

Devamı

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR ESNEK YAPI

 15 Temmuz 2019 Pazartesi

Mysoft CRM'i tamamen ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebiliyoruz. Özel sayfalara, menülere ve süreçlere ihtiyacınız olabiliyor. İş süreçlerinizi takip edebileceğiniz eksiksiz bir yazılım haline getiriyoruz. 

Devamı

PROJE YÖNETİMİ

 10 Temmuz 2019 Çarşamba

Mysoft CRM ile firmanıza ait projeleri zaman kırılımlı olarak eksiksiz takip edebilir, tek bir noktadan tüm ekibinizin proje süreçlerini başlama bitiş zamanlarını görsel arayüzlerle görmesini sağlayabilirsiniz.

Devamı

DİNAMİK RAPORLAMA

 24 Temmuz 2018 Salı

Dinamik raporlama ile ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturabilir, istediğiniz dönemde dilediğiniz kişilere otomatik olarak gönderebilirsiniz. Anlık olarak hem Web'den hem de mobilden inceleyebilirsiniz.

Devamı
WhatsApp