Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

Başarının Anahtarı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), firmaların satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en verimli şekilde iletişim kurmasıdır.

Müşteriyle tanışmadan itibaren verilen teklifler, siparişler, sunulan hizmetler, müşteri memnuniyeti, memnuniyetsizliği ve pazarlama faaliyetlerinin tamamı CRM'in kapsamındadır. CRM, İngilizce Customer Relationship Managment kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır.

Rekabetin her geçen gün daha da arttığı günümüz iş dünyasında; tüketici beklentilerinin ve satış ortamının hareketliliği karşısında müşterilerin isteklerini önceden analiz ederek çözüm sunabilmek önem kazanmaktadır.

Müşteri İlişkileri Yönetiminde ilk adım veri toplamaktır.

Müşteriye farklılık ve bağlılık yaratabilmek için öncelikle müşterileri çok iyi tanımak ve anlamak gerekir. Müşterinin kişisel bilgileriyle beraber, istek ve şikayetlerin, verilen teklif ve önerilerin, siparişlerin tek bir merkezde toplanması çok önemlidir. Toplanan verilerle her müşteriyi doğru analiz etmek gerekir. Müşterinin kimliğinden tutunda, beklentilerine, davranışlarına, satın alma potansiyeline hatta konum bilgisine kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirerek doğru stratejiler geliştirmek başarının olmazsa olmazıdır.

Müşteri hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olup kişiye özel bir pazarlama yapmadığınız sürece rekabette kazanma şansınız yok denecek kadar azdır.

CRM, büyük ya da küçük her işletmeye lazımdır

İster büyük, ister küçük ölçekli bir işletme olun CRM her işletmeye lazımdır. Hem mevcut müşterileri elde tutmak, hem yeni müşterileri kazanmak için iyi bir CRM uygulaması şirketler için elzemdir.

Özetle; CRM çalışması yapan şirketler, hedef kitlesini çok iyi tanıyarak geliştirdikleri stratejiler sayesinde müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. Aynı zamanda şirket çalışanları verimsiz ve gereksiz uğraşlardan kurtuluyor. Müşteri sadakati artıyor, müşteri isteklerine çözüm süreci kısalıyor ve maliyetler azalıyor.

Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

KOBİ'lerin ve şirketlerin Müşteri İlişkileri Yönetimi, çözümleri için en güncel ve yenilikçi çözümlerin başında Mysoft geliyor.

Mysoft CRM, şirketinizde müşteri ile tanışmanızdan siparişin teslimine kadar tüm satış sürecini ve yapılacak işleri yönetmenizi sağlayan uygulamadır.

Mysoft, şirketlerin satışlarını, müşteri ilişkilerini ve satışların başından sonuna kadar geçen tüm süreci, dijital ortamda takip etmenizi ve yürütmenizi sağlar.

Mysoft, deneyimli kadrosuyla 2008 yılından bu yana CRM uygulamaları geliştirmektedir.

CRM, verilerinizin yönetimi, şirketinizin verimliliğini ve başarısını arttıran en önemli unsurlardan biridir. Müşteri ile ilk tanışmadan itibaren, süreçlerin tüm aşamalarını izlemek ve oluşan tüm bilgileri kaydetmek son derece önemlidir. Mysoft CRM ile bu verileri kayıt altına alarak kurumsal hafızanızın oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Sonuçta müşteri ile aranızda geçen tüm aşamaları, işletmenizin çalışma yapısına göre tek çatı altında izleyebilirsiniz.

Oluşan satış fırsatlarını etkin bir şekilde yönetir, takip eder ve sonuçlandırırsınız.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

Ticari Elektronik İletilerde Ret/Çıkış Hakkı Nedir?

 13 Temmuz 2020 Pazartesi

İleti Yönetim Sisteminde alıcı, istediği zaman hiçbir gerekçe göstermeksizin ticari elektronik ileti almayı reddedebilir.

Devamı

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı
WhatsApp