2019 da KOBİ'lerin Dijital Pazarlama Trendleri

2019 da KOBİ'lerin Dijital Pazarlama Trendleri

KOBİ'ler dijital dönüşüm ve dijital pazarlama konularında çok geride geride kalıyor. Aslında, yapılan bazı anketlerde katılanların yüzde 29'u 2019'da dijital pazarlamayı kullanmayacaklarını ifade ediyor.
Ankete katılımcıların yüzde 22 si zaman ve kaynak yetersizliğinin en büyük zorluk olduğunu ifade ediyor 

KOBİ'ler, %55 'i pazarlama çabalarının etkili olup olmadığını, % 33'ü ise çalışıp çalışmadığını bilmiyor.

Sosyal medya tanıtımları işletmeler için güçlü bir rol oynamaya devam etmektedir. işletmelerin yüzde 40'ı, sosyal medyayı 2019'da pazarlama taktiklerinden biri veya birkaçı olarak kullanmayı planlıyor. Facebook hala küçük işletmeler için lider sosyal medya platformudur. İş sahiplerinin yüzde kırk yedisi düzenli olarak Facebook kullanıyor. 2019'da müşteri kazanmak ve tutmak, küçük işletmeler için en üst pazarlama hedefi olmaya devam ediyor.
Sosyal medya en iyi pazarlama taktiği olmaya devam ederken, küçük işletme sahipleri 2019'da daha fazla bütçe ayırıyor, işletme sahiplerinin % 55 sı ise 2019'da pazarlama için daha fazla harcama yapacağını ifade ediyor.

DİJİTAL PAZAR YERLERİ

Pazarlamada teknoloji ilerledikçe daha fazla verilere erişim sağlanıyor. İşletme sahiplerinin neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığına dair bir fikir edinmesi kolaylaşıyor. Dijital pazaryerleri inanılmaz hızda çoğalıyor.

Ancak, işletme sahiplerinin çoğunluğu hala pazarlama için zaman ve kaynak bulmakta zorladığını ifade ediyor. Dijital pazarlama ve yeni teknolojileri benimsemek için doğru adımları atıyor olsalar da, doğru aracı ve taktikleri kullanmıyor olabilirler veya daha fazla zaman ve kaynak tüketen çok sayıda araç ve uygulama kullanıyorlar.
Bu kadar çok seçenek ve pazarlama eğilimlerindeki hızlı değişikliklerle, hangi araçların ve uygulamaların en iyi şekilde çalıştığını bilmek zor olabilir ve birçok  işletme sahibinin hangi yöntem ve araçların en etkili olduğunu ve en iyi yatırım getirisini sağladığını düşünerek bırakmasını sağlar.

CRM Programları ile Kolay Yönetin

İşletme sahipleri birçok seçenekle karşı karşıya kalıyor, Mysoft CRM'de kolay crm akıllı otomasyon araçlarını kullanarak işletmelerin hedeflerine ulaşmalarına (hatta aşmalarını) sağlamaya çalışıyoruz. Mysoft Crm'in işiniz için uygun olup olmadığını gelip size anlatalım.

mysoft-crm

 

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) ve Elektronik Ticaret Bilgi Platformu Nedir? Ne İşe Yarar?

21.09.2020 09:44:40

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi'ni (ETBİS), Elektronik Ticaret Bilgi Platformu hayata geçirildi.

Devamı

Dijital Pazarlamanın Geleceği Nedir?

29.12.2019 00:52:45

Dijital mecralarda yapılan reklam ve kampanyalar artarak devam edecek ve geleneksel yatırımlar azalacak.

Devamı

En Etkili Satış Yöntemleri Nelerdir?

18.01.2020 17:14:27

Müşterilerinizi guruplara ayırın ve hedef müşterilerinizi belirleyin. Sunduğunuz ürün veya hizmetlerde fark oluşturun.

Devamı

12 Adımda Stratejik Pazarlama Taktikleri

16.03.2020 13:13:13

Çok iyi kurgulanmış pazarlama stratejileriyle marka bilinirliğini yükselterek pazar payını artırabilirsiniz.

Devamı

2019 da KOBİ'lerin Dijital Pazarlama Trendleri

24.08.2019 13:21:04

KOBİ'ler dijital pazarlamada çok geride geride kalıyor.

Devamı

CRM Programı Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

21.12.2019 13:23:35

Yapılan araştırmalar düzgün işleyen bir CRM sisteminin satışları yüzde 29 oranında artırabildiğini göstermiştir.

Devamı

Sağlık Sektöründeki Veri Sorumluları VERBİS'e Kayıt Olmak Zorunda Mı?

 15 Ekim 2021 Cuma

Doktorlar, Muayenehaneler, Klinikler veya Hastaneler VERBİS'e kayıt olmak zorunda mı?

Devamı

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun Önemi Nedir?

 13 Ekim 2021 Çarşamba

KVKK sadece veri güvenliğinin korunmasını değil aynı zamanda pazarlama ve reklam sektörünün...

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nasıl Hazırlanır? Aydınlatma Metni Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

Aydınlatma metinlerinde açık, kolay anlaşılır ve mümkün olduğunca sade bir dil kullanılmalıdır.

Devamı

2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM Zorunluluğu Nedir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

e-Serbest Meslek Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM zorunluluğu nedir?

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nedir? Aydınlatma Yükümlülüğü Nedir? KVKK Aydınlatma Yükümlülüğü Nasıl Yerine Getirilir?

 5 Ekim 2021 Salı

Aydınlatma yükümlülüğü, veri sorumluları için getirilmiş bir yükümlülüktür.

Devamı

e-Döviz Alım Satım Belgesi Nedir? Nasıl Düzenlenir? Geçiş Zorunluluğu Nedir?

 1 Ekim 2021 Cuma

e-Döviz Alım Satım Belgesi, kağıt ortamdaki Döviz Alım/Satım belgeleri ile aynı hukuki niteliklere sahiptir.

Devamı

2022 e-Defter Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Defter Geçiş Süresi Nedir?

 30 Eylül 2021 Perşembe

e-Defter başvurusu nasıl yapılır? e-Defter başvurusunda dikkat edilecek konular nelerdir?

Devamı

Covid 19 ve PCR Test Sonuçları KVKK Kapsamında İşlenebilir Mi?

 29 Eylül 2021 Çarşamba

Yetkili kurumlar ve işverenler, Covid 19 aşısı ve PCR test sonucu bilgisini KVKK kapsamında işleyebilecek.

Devamı

SGK e-Tebligat Zorunluluğu Nedir? SGK e-Tebligat Nasıl Alınır? SGK e-Tebligat Başvurusu Nasıl Yapılır?

 27 Eylül 2021 Pazartesi

SGK, idari para cezası, icra takibine tabi sigorta primi, işsizlik primi vs. alacaklarını e-Tebligat yöntemiyle tebliğ edecek.

Devamı

s-Ticaret Nedir? Sosyal Ticaret Ne Demek?

 24 Eylül 2021 Cuma

e-Ticarette sosyal medyanın kullanılması anlamına gelen sosyal ticaret, kısaca s-Ticaret olarak da bilinmektedir.

Devamı
WhatsApp