Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

Satış gücünüzü nasıl artırırsınız?

Profesyonel bir şekilde hazırlanmış ve her zaman güncellenen bir web siteniz olsun. Potansiyel müşterilerinizin satın alma kararı vermeden önce internet sitenizi ziyaret etme ihtimalini göz ardı etmeyin.

Müşteri adaylarınızın sorularına yanıt bulabilecekleri bir internet sitesi, hakkınızda olumlu izlenim bırakacaktır. Ayrıca web sitenizi ziyaret ederek form dolduran potansiyel müşterilerinizin bilgilerini CRM programınıza aktarmayı ihmal etmeyin.

  • Gerek internet siteniz üzerinden, gerek mail veya telefonlarla etkileşim içinde olduğunuz mevcut müşterilerin ve müşteri adaylarının tüm verilerini kayıt altına alın. Gerçekleşen satışlar, müşteriye sunulan tekliflerinizin kabul edilme oranları, gerçekleştirilen satışlarınızın dönemsel rakamları, gibi pek çok datayı değerlendirerek satışlarınızı artırmak için taktikler geliştirebilirsiniz.
  • Mevcut ve potansiyel müşterilerinizle ilişkilerinizi kuvvetlendirmek için sosyal platformlardan faydalanabilirsiniz. Şirketinizin sosyal medya araçlarını sadece bilgilendirme amaçlı kullanmayın. Hedef kitlenizin dikkatini çekebilecek ilginç ve eğlenceli paylaşımlar yaparak müşteri adaylarıyla aranızda bir bağ oluşturabilirsiniz.
  • Sosyal CRM'in gücünden faydalanın. Müşteri hizmetleri, satış, pazarlama, ürün geliştirme vb. bütün departmanlar, Sosyal CRM sayesinde yeni stratejiler geliştirilebilir.
  • Bulut teknolojisini kullanarak, işletmenizin gereksinimlerine uygun nitelikte ve satış personelinin çok daha hızlı çalışmasını sağlayarak satış randımanınızı artırabilirsiniz.

Türkiye'de yapılan araştırmalara göre, bir kişi, günde 2 saat 46 dakikasını sosyal medyada geçiriyor.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programı kullanın

  • Bulut CRM sistemi kullanarak müşteriler ve satışlarla ilgili tüm bilgiyi bir merkezde kayıt altına alabilirsiniz. İstediğiniz veriye tüm akıllı cihazlardan dilediğiniz yerden rahatça erişebilirsiniz. CRM programları müşteri ile kurulan ilk kontaktan itibaren, teklif hazırlamak, sipariş oluşturmak ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.
  • Satış personelinin iletişim halinde olmasını sağlayın. Müşteri ve satış verilerinin tek kaynaktan yönetilmesi, ekibinizin; satış bağlantıları, gerçekleşen toplantılar, teklifler, siparişlerle ilgili anlık bilgi sahibi olmasını sağlar. CRM programları, saha ekibinin ortak akılla çalışmasını, beraberinde verimliliği artırır.
  • CRM'in Görev Takibi"özelliği ile ekip içinde etkin görev dağılımı yapabilir, işlerle ilgili anlık bilgi sahibi olabilir ve gerekli aksiyonları alabilirsiniz.
  • Çağrı merkezi, ön muhasebe, erp, sanal santral, e-posta pazarlaması vb. gibi teknoloji uygulamaları kullanıyorsanız, satış yönetimi için kullanacağınız sistemin entegrasyon özelliğinin olması iş süreçleriniz de verimlilik sağlayacaktır.

mysoft-crm

 

2022 e-Müstahsil Makbuzu e-MM Zorunluluğu Nedir?

 22 Ekim 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Müstahsil Makbuzu e-MM zorunluluğu nedir?

Devamı

TC Kimlik Kartlarına Uzaktan Nitelikli Elektronik Sertifika NES (e-İmza) Yüklenebilecek!

 18 Ekim 2021 Pazartesi

NES başvuru sahiplerinin kimliklerinin TC Kimlik Kartı vasıtasıyla uzaktan doğrulanarak TC Kimlik Kartlarına uzaktan NES (e-imza) yüklenebilecek.

Devamı

Sağlık Sektöründeki Veri Sorumluları VERBİS'e Kayıt Olmak Zorunda Mı?

 15 Ekim 2021 Cuma

Doktorlar, Muayenehaneler, Klinikler veya Hastaneler VERBİS'e kayıt olmak zorunda mı?

Devamı

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun Önemi Nedir?

 13 Ekim 2021 Çarşamba

KVKK sadece veri güvenliğinin korunmasını değil aynı zamanda pazarlama ve reklam sektörünün...

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nasıl Hazırlanır? Aydınlatma Metni Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

Aydınlatma metinlerinde açık, kolay anlaşılır ve mümkün olduğunca sade bir dil kullanılmalıdır.

Devamı

2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM Zorunluluğu Nedir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

e-Serbest Meslek Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM zorunluluğu nedir?

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nedir? Aydınlatma Yükümlülüğü Nedir? KVKK Aydınlatma Yükümlülüğü Nasıl Yerine Getirilir?

 5 Ekim 2021 Salı

Aydınlatma yükümlülüğü, veri sorumluları için getirilmiş bir yükümlülüktür.

Devamı

e-Döviz Alım Satım Belgesi Nedir? Nasıl Düzenlenir? Geçiş Zorunluluğu Nedir?

 1 Ekim 2021 Cuma

e-Döviz Alım Satım Belgesi, kağıt ortamdaki Döviz Alım/Satım belgeleri ile aynı hukuki niteliklere sahiptir.

Devamı

2022 e-Defter Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Defter Geçiş Süresi Nedir?

 30 Eylül 2021 Perşembe

e-Defter başvurusu nasıl yapılır? e-Defter başvurusunda dikkat edilecek konular nelerdir?

Devamı

Covid 19 ve PCR Test Sonuçları KVKK Kapsamında İşlenebilir Mi?

 29 Eylül 2021 Çarşamba

Yetkili kurumlar ve işverenler, Covid 19 aşısı ve PCR test sonucu bilgisini KVKK kapsamında işleyebilecek.

Devamı
WhatsApp