Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

Profesyonel bir şekilde hazırlanmış ve her zaman güncellenen bir web siteniz olsun. Potansiyel müşterilerinizin satın alma kararı vermeden önce internet sitenizi ziyaret etme ihtimalini göz ardı etmeyin.

Müşteri adaylarınızın sorularına yanıt bulabilecekleri bir internet sitesi, hakkınızda olumlu izlenim bırakacaktır. Ayrıca web sitenizi ziyaret ederek form dolduran potansiyel müşterilerinizin bilgilerini CRM programınıza aktarmayı ihmal etmeyin.

  • Gerek internet siteniz üzerinden, gerek mail veya telefonlarla etkileşim içinde olduğunuz mevcut müşterilerin ve müşteri adaylarının tüm verilerini kayıt altına alın. Gerçekleşen satışlar, müşteriye sunulan tekliflerinizin kabul edilme oranları, gerçekleştirilen satışlarınızın dönemsel rakamları, gibi pek çok datayı değerlendirerek satışlarınızı artırmak için taktikler geliştirebilirsiniz.
  • Mevcut ve potansiyel müşterilerinizle ilişkilerinizi kuvvetlendirmek için sosyal platformlardan faydalanabilirsiniz. Şirketinizin sosyal medya araçlarını sadece bilgilendirme amaçlı kullanmayın. Hedef kitlenizin dikkatini çekebilecek ilginç ve eğlenceli paylaşımlar yaparak müşteri adaylarıyla aranızda bir bağ oluşturabilirsiniz.

Türkiye'de yapılan araştırmalara göre, bir kişi, günde 2 saat 46 dakikasını sosyal medyada geçiriyor.

Sosyal CRM'in gücünden faydalanın. Müşteri hizmetleri, satış, pazarlama, ürün geliştirme vb. bütün departmanlar, Sosyal CRM sayesinde yeni stratejiler geliştirilebilir.

  • Bulut teknolojisini kullanarak, işletmenizin gereksinimlerine uygun nitelikte ve satış personelinin çok daha hızlı çalışmasını sağlayarak satış randımanınızı artırabilirsiniz.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programı kullanın

  • Bulut CRM sistemi kullanarak müşteriler ve satışlarla ilgili tüm bilgiyi bir merkezde kayıt altına alabilirsiniz. İstediğiniz veriye tüm akıllı cihazlardan dilediğiniz yerden rahatça erişebilirsiniz. CRM programları müşteri ile kurulan ilk kontaktan itibaren, teklif hazırlamak, sipariş oluşturmak ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.
  • Satış personelinin iletişim halinde olmasını sağlayın. Müşteri ve satış verilerinin tek kaynaktan yönetilmesi, ekibinizin; satış bağlantıları, gerçekleşen toplantılar, teklifler, siparişlerle ilgili anlık bilgi sahibi olmasını sağlar. CRM programları, saha ekibinin ortak akılla çalışmasını, beraberinde verimliliği artırır.

Ayrıca Mysoft CRM'in "Görev Takibi" özelliği ile ekip içinde etkin görev dağılımı yapabilir, işlerle ilgili anlık bilgi sahibi olabilir ve gerekli aksiyonları alabilirsiniz.

  • Çağrı merkezi, ön muhasebe, erp, sanal santral, e-posta pazarlaması vb. gibi teknoloji uygulamaları kullanıyorsanız, satış yönetimi için kullanacağınız sistemin entegrasyon özelliğinin olması iş süreçleriniz de verimlilik sağlayacaktır.

 

mysoft-gib-logo

Serbest Meslek Makbuzu Fatura Yerine Geçer Mi?

 30 Mayıs 2020 Cumartesi

Fatura veya Serbest Meslek Makbuzundan hangisini düzenlemeniz gerektiği yaptığınız işle ilgilidir.

Devamı

İYS Başvuru Nasıl Yapılır? Son Başvuru Tarihi

 29 Mayıs 2020 Cuma

Hizmet sağlayıcıların, onaylarını 31 Ağustos 2020 tarihine kadar İYS'ye yüklemeleri gerekmektedir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Mevzuat

 29 Mayıs 2020 Cuma

Ticaret Bakanlığınca hazırlanan ticari iletilerin izinlerinin tutulduğu sisteme İleti Yöneti Sistemi (İYS) denilmektedir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Yönetmeliği

 29 Mayıs 2020 Cuma

Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Yönetmeliği 4 Ocak 2020'de Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde Yeni Dönem! İYS Neleri Değiştirecek

 29 Mayıs 2020 Cuma

Telefon,SMS ve e-Posta yoluyla pazarlama yapmak isteyen tüm gerçek ve tüzel kişiler, İYS sistemine zorunlu.

Devamı

GİB'den e-SMM için e-İmza ve Mali Mühür Duyurusu

 26 Mayıs 2020 Salı

GİB'den e-SMM için e-İmza ve Mali Mühür Duyurusu

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Sorgulama

 23 Mayıs 2020 Cumartesi

e-Serbest Meslek Makbuzu Sorgulama Nasıl Yapılır? e-SMM Sorgulamada Dikkat Edilecek Hususlar

Devamı

30 Hazirana Kadar Makbuzlar Kağıt Ortamında Düzenlenebilecek

 23 Mayıs 2020 Cumartesi

30 Hazirana Kadar Serbest Meslek Makbuzları Kağıt Ortamında Düzenlenebilecek

Devamı

ileti Yönetim Sisteminde Erteleme Geldi

 22 Mayıs 2020 Cuma

ileti Yönetim Sisteminde Erteleme Beklentisi

Devamı

E-Fatura Mükelleflerinde Ünvan ve Nevi Değişikliği Nasıl Yapılır?

 21 Mayıs 2020 Perşembe

E-Fatura Mükelleflerinde Ünvan ve Nevi Değişikliği Nasıl Yapılır?

Devamı

Temel Fatura İptal Edilir Mi?

 21 Mayıs 2020 Perşembe

Temel Fatura İptal Edilir Mi? Temel Fatura Nasıl İptal Edilir?

Devamı

E CRM Uygulaması Nedir?

 20 Mayıs 2020 Çarşamba

E CRM'in işinize ne gibi katkılar sağladığını anlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını sizin için derledik.

Devamı

İrsaliyeli Fatura Nedir? İrsaliyeli Fatura Ne İşe Yarar?

 20 Mayıs 2020 Çarşamba

İrsaliyeli fatura ile iki ayrı belge yerine tek bir belge düzenlenerek, zaman ve maliyetlerden tasarruf sağlanır.

Devamı

e Beyanname Nedir? e Beyanname Ne İşe Yarar?

 15 Mayıs 2020 Cuma

Vergi Usul Kanununa göre, beyannamelerin elektronik ortamda gönderilmesi zorunludur.

Devamı

Beyanname Vermeme Cezası Nedir? 2020

 15 Mayıs 2020 Cuma

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2020 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

e-Beyanname Verme Süreleri Uzatıldı

 14 Mayıs 2020 Perşembe

2020 Ocak-Şubat-Mart Ait Gelir ve Kurum Geçici Vergi Beyannamelerinin Verilme ve Ödeme Süreleri Uzatıldı.

Devamı

Dijital Dönüşüm Nedir? D.D. Uygulamaları Hangileridir?

 12 Mayıs 2020 Salı

Dijital Dönüşüm Nedir? İktidar sahibi olmanın yolu, dijital yaşama adapte olmaktan geçiyor.

Devamı

e-Fatura Sorgulama, Doğrulama Nasıl yapılır?

 12 Mayıs 2020 Salı

Bu yazımızda e-Fatura sorgulama, doğrulama işlemi nasıl yapılır, sorusunun cevabını sizler için derledik.

Devamı
WhatsApp