Satış Süreçlerinde CRM Ne Fayda Sağlar

CRM uygulamasıyla toplantı notlarını kaydedebilir ve anlık bildirimlerde bulunabilirsiniz.
Toplantı esnasında alınan kararları, görüşme notlarını CRM programı sayesinde kaydedebilir, gerekli bilgileri, diğer departmanlarla paylaşabilir, anlık bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

Satış hedeflerini belirlemenin birinci kuralı, doğru müşteri adaylarına odaklanmaktır. Satın alma olasılığı yüksek müşteri profilini tespit ederek enerjinizi ve zamanınızı doğru müşteriye ayırmalısınız. CRM uygulamaları sayesinde müşteri aday havuzları oluşturusunuz. Crm pipe-line ile size en yakın müşteri olabilecek adaylara tüm faaliyetleri yoğunlaştırırsınız.

Mevcut müşterilerinizden, yeni müşteri bulma konusunda yardım isteyin. Mevcut müşterilerinizin sizi potansiyel müşteri adaylarına önermelerini isteyin. Crm programları ile mevcut müşterilerinizin çevresinde olan potansiyel müşterileri izleme imkanınız çok daha kolay olacaktır.

Kişisel Hedeflerinizi CRM ile Yükseltin

Kişisel hedefleriniz, ne kadar yüksek olursa, satış yapma potansiyeliniz de bir o kadar artar. Tüm satış ekiplerinin kişisel satış hedeflerini CRM programları ile takip ederek satış gücünüzü artırırsınız. Başarılı satışlara imza atabilmek için, yeni yöntemler, yaratıcı fikirler bulmak, hem sizin gelişmenizi sağlar hem de işinizi daha keyifli hale getirir.

Satış sürecinin zaman aldığı durumlar için, CRM sistemine aktivite hedefleri ekleyebilirsiniz. Müşteri ziyaret sayısı, telefon görüşmeleri, sunumlar gibi müşteri adayına yapılan tüm faaliyetleri raporlarsınız.

Müşteri yönetimi, teklif yönetimi, sipariş yönetimi gibi tüm işlemlerinizin takibini yapabileceğiniz bir CRM sistemini kullanın. Mobil CRM sayesinde ister yolda, ister toplantı anında, ihtiyacınız olan tüm bilgilere anlık olarak erişebilir, dilerseniz, teklif hazırlayabilir, ya da sipariş oluşturabilirsiniz.
Yapılan araştırmalara göre, satış hedeflerini not ederek, belirli aralıklarla değerlendirme yapanlar daha başarılı oluyor. Belirlediğiniz hedeflerinizi not edin ve hedeflerinize ne kadar yaklaştığınızı ölçümleyerek takip edin.

CRM Programı ile Toplantı Takibini 

Yaklaşan toplantılarınızı CRM uygulamaları ile takip edebilir, satış görüşmeleriniz için görevler oluşturabilirsiniz. Ayrıca hatırlatmalar koyarak, CRM programınızın toplantı öncesi size haber vermesini sağlayabilirsiniz. Bununla birlikte toplantı öncesinde müşterinize de otomotik olarak hatırlatma mesajları gönderebilirsiniz.

Satış Fırsatlarını CRM ile Takip Edin

Satış Fırsatlarını ilk anından itibaren tüm fırsat statüler ile CRM üzerinden takip ederek fırsatlarınızı kolay yönetirsiniz. Ekiplerinizin üzerlerindeki fırsat dağılımlarını, lokasyonlarını, durumlarını anlız izmeme imkanınız olur.

Tekliflerinizi CRM Sisteminden Yönetin

Görüşmeler olumlu geçti ve müşteri adayınızı ikna ettikten sonra teklif verme noktasına geldiniz. Teklif verirken özellikle çoklu ürünlerde yanlış yapmamanız gerekir. Kompleks fiyatlandırmalardan, anlaşılması güç hesaplamalardan olabildiğince kaçının. Hesaplamada yapacağınız bir hata size satışı kaybettirebilir. Atik olmanız rakiplerinizin önüne geçmek için çok önemli.

CRM yazılımıyla çok kolay ve hızlı bir şekilde etkileyici teklifler hazırlayabilirsiniz. Satış gerçekleştiği zaman teklifiniz, ilgili satışa bağlanır ve kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Müşteriyle toplantı sırasında bile bulut üzerinden Mobil Crm'i kullanarak teklif üzerinde değişiklikler yapabilir, gerek yöneticiniz gerekse müşterinizle anlık olarak paylaşabilirsiniz.

mysoft-crm

Mobil CRM özellikle saha Satış Ekipleri için hayati öneme sahip

Teklif hazırlama, sipariş verme vs. gibi kompleks işlemleri mobil uygulamalardan çok kolay bir şekilde yapabilir, gerektiği zaman mobil bildirimler gönderip, alabilirsiniz. O nedenle tercih edeceğiniz CRM'in mobil kullanılabilirliğinden emin olun.

Aktiviteler için CRM programını kullanırken veri kalitesini disipline edin

Her bir müşteriyle olan görüşmenin detaylarını, toplantı notlarını kayıt altına almayı disipline edinin. Bir sonraki görüşme öncesinde müşteriyle yapılan eski görüşmelerin notlarını gözden geçirin. Başarılı bir CRM sisteminin amacı, satış ekibinin becerilerini daha iyi kullanmalarını sağlamaktır.

Mysoft CRM, iş planını ve tüm satış süreçlerini yönetmenizi sağlayan güçlü bir araçtır. Mobil uygulamaları, kolay ve pratik kullanımı ile tüm ekibinizin rahatlıkla kullanacağı bir CRM programı için Mysoft CRM'ı deneyin.

 

İlginizi çekebilecek bazı CRM yazıları

Ücretsiz CRM Yazılım Kullanmak Doğru Mu?

En İyi CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?

CRM Yazılımı ile Maliyetlerinizi Düşürün

CRM Danışmanlık Hizmeti Almak Gerekli Mi?

Satışları Arttırmak İçin Doğru CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?

CRM Kullanmaya Başlamak İçin 15 Neden

CRM Yazılımı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

CRM Seçerken Yapılan Hatalar

Mysoft CRM "Türkiye AR-GE 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Proje" Arasında Yerini Aldı!

 3 Ağustos 2022 Çarşamba

Mysoft CRM, Teknoparklardan Çıkan Ar-Ge 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Projeden biri oldu.

Devamı

İnternet Ortamında Yayınlanan İlanlar İçin BTRANS Zorunlu Oldu!

 31 Mayıs 2022 Salı

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından hazırlanan 538 Sıra No'lu VUK Genel Tebliği Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 25 Mayıs 2022 Çarşamba

2021 yılında düzenlenen e-Fatura 541 Milyon'a ulaşırken, e-Arşiv Fatura ise 3.5 Milyarı buldu.

Devamı

2022 e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 22 Nisan 2022 Cuma

509 No'lu VUK Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair 535 No'lu Tebliğ ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura düzenleme kapsamı genişledi.

Devamı

Araç Alım, Satım, Kiralama Yapanlar İçin e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Gelir İdaresi Başkanlığı yayımladığı Tebliğ ile e-Fatura uygulamasına dâhil olacak sektör ve mükellef gruplarını genişletti.

Devamı

Demir Çelik Sektörü İçin e-Fatura ve e-İrsaliye Zorunluluğu Nedir? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Demir ve çelik sektöründe faaliyet gösteren firmaların e-İrsaliye'ye geçiş yapmaları zorunludur.

Devamı

İnternet Reklamcılığı Hizmet Aracılarına e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunlu Mu? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

İnternet Reklamcılığı Hizmet Aracılarının e-Fatura ve e-Arşiv Fatura geçiş zorunluluğunda limitler aşağıya çekildi.

Devamı

Akaryakıt Firmaları İçin e-Fatura, e-Arşiv ve e-İrsaliye Zorunluluğu Nedir? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Akaryakıt firmalarına e-Fatura, e-Arşiv ve e-İrsaliye zorunluluğu nedir? Fatura düzenleme süresi nedir?

Devamı

Emlak ve Gayrimenkul Sektörü İçin e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Fatura Geçiş Şartları Nelerdir?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Gayrımenkul sektörü için 2020 ve 2021 hesap dönemleri için 1 Milyon TL olanlar, Temmuz 2022'ye kadar e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Otellere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunlu Mu? Oteller e-Faturaya Ne Zaman Geçiş Yapacaklar?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Konaklama hizmeti veren otel işletmelerine e-Fatura ve e-Arşiv Faturaya geçiş zorunluluğu getirildi.

Devamı
WhatsApp