Neden CRM Kullanılmalı?

Crm Ne İşe Yarar?

Çoğu kişi, CRM'i müşterileriniz hakkında bilgi toplamak için bir sistem olarak düşünür. Ancak, bu resmin sadece bir kısmıdır. CRM, müşterilerinize daha iyi destek ve servis sağlamak için ihtiyaç duyduğunuz veriyi toplamak için teknolojiyi kullanmayı içerir. Başka bir deyişle, CRM mevcut müşterilerinizin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak ve yeni müşterilerinizi tanımlamak için size daha yüksek karlar sağlayabilecek bu bilgilerle ne yaptığınızla da ilgilidir.

CRM Programları Neden Kullanılmalı?

CRM kullanımının sağladığı ticari ve teknik avantajlar:

  • Tutarlı ve koordine edilmiş müşteri etkileşimleri ve müşteriye temas edilen noktalarda görevleri yerine getirmek için farklı bölümlerin çelişen hedeflerini uzlaştırır ve optimize eder.
  • Tüm kurucu şirketler ve sitelerdeki iş süreçlerini standartlaştırarak etkinliklerini arttırır.
  • Küresel açıdan en iyi uygulamaları tanıma ve uygulama yeteneği kazandırır.Kuruluşun müşteri odaklı rekabet edebilirliğini karşılaştırmak için en iyi yolu sağlar.
  • İşlev odaklı organizasyonu daha ekip tabanlı, süreç odaklı bir organizasyona doğru değiştirir.Böylece daha esnek, daha düz, sıkı bir şekilde entegre ve müşteriye duyarlı bir organizasyon oluşturur.
  • Süreç yeniliği, süreç iyileştirme ve etkileşim kanalları da dahil olmak üzere süreç iyileştirme programları ve metodolojilerinin tüm çeşitlerini üstlenmek için elverişli bir ortam sağlar.
  • Kalite geliştirme ve standardizasyon çalışmaları için verimli bir ortam sağlar.
  • Sürece yöneliktir; bütçeleme, maliyetlendirme, verimlilik veya kalite açısından çalışmalarını uygulamak için uygun bir zemindir.
  • İş gücü, zaman, malzeme ve bilgilerin yanı sıra yatırımları da izleyerek bir kuruma maksimum faydayı sağlayabilmek için en uygun yolun seçilmesini sağlar.
  • Bir işletmenin, işlem süreçlerini önemli ölçüde ölçeklendirmesini ve hatta herhangi bir kesinti veya performans düşüşü olmadan tamamen farklı işletmelere girmesini sağlar.
  • İşlemlerden doğrudan sorumlu olan kişiler tarafından gerçek zamanlı veri oluşturulmasını sağlar.
  • Rutin konularda daha iyi ve daha hızlı kararlar almak için en son verileri ve durumu operasyonel seviyedeki kişilere yönlendirmeyi sağlar; Müşteri ile birebir muhatap olan personele yetki ve sahiplik verir. Böylece gerekli verilerin toplanması, hazırlanması, girilmesi, yanlışlıkların düzeltilmesi ve son durumun yedeklenmesi gibi önemli işlem sürelerinde kazanım sağlar.
  • Kuruluşun verilerini tek bir kapsamlı veritabanına entegre eder.
  • Analiz ve veri madenciliği için kurumsal veri ambarına yerleştirilebilecek çoklu kanallar ve bağlantı noktalarında doğru, güncel, tutarlı, eksiksiz, net verilerin kullanılabilirliğini sağlar.
  • Bakım sistemlerinin maliyetini büyük ölçüde azaltır.

2022 EN İYİ CRM PROGRAMLARI NELERDİR?

  • Bulut CRM sistemlerinin kurulumu ve yönetimi daha kolaydır.
  • Mobil desteği olmayan programlar asla tercih edilmemelidir.
  • Yurt dışı menşeili ürünlerin döziv cinsi bazında kullanıcı fiyatları da müşterilerin maliyetlerini artırmaktadır. Yurt dışı menşeili CRM uygulamalarında yerel uyumluluk sorunları yaşanabilmektedir. Bu da uygulamanın devreye alınması için daha fazla danışmanlık ihtiyacı  doğurmaktadır.
  • Piyasada ücretsiz crm programları reklamlarını reklamları sık görüyoruz. Bu konuda firmaların çok dikkatli olması gerekiyor. Zira Ücretsiz CRM yazılımlarına müşterilerin yükledikleri veriler bilgi güvenliği açığı oluşturabilmektedir.

mysoft-crm

 

e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye Uygulamalarının Kapsamı Genişledi!

 27 Ocak 2022 Perşembe

Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği (Sıra No: 509)'nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Sıra No: 535) yayımlandı.

Devamı

2022 e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 21 Ocak 2022 Cuma

509 No'lu VUK Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair 535 No'lu Tebliğ ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura düzenleme kapsamı genişledi.

Devamı

Sosyal Medya Vergisi Ne Kadar? Sosyal Medya Vergisi Nasıl Ödenir?

 18 Ocak 2022 Salı

Sosyal medya vergisi ne kadar? Sosyal medya vergisi nasıl ödenir? Influencerlar, Youtuberler nasıl vergi ödüyor?

Devamı

2022 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 11 Ocak 2022 Salı

Özel Usulsüzlük Ceza Had ve Tutarları"na göre, 2022 yılında uygulanacak ceza tutarı 500 TL olarak düzenlendi.

Devamı

e-Sigorta Komisyon Gider Belgesi Uygulaması Nedir? Zorunluluğu Kimleri Kapsıyor?

 8 Ocak 2022 Cumartesi

e-Sigorta Komisyon Gider Belgesi, kağıt ortamda düzenlenen Sigorta Komisyon Gider Belgesi'nin elektronik halidir.

Devamı

Damga Vergisi Nedir? 2022 Oranları ve Ücretleri Nedir?

 6 Ocak 2022 Perşembe

Damga Vergisi, her türlü sözleşmeden doğan ve devlet tarafından alınan vergidir.

Devamı

2022 Özel Usulsüzlük Cezaları Nedir?

 4 Ocak 2022 Salı

2022 Ceza tutarları %36,20 (otuz altı virgül yirmi) olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırıldı.

Devamı

Basit Usule Tabi Mükelleflerde Fatura, Müstahsil Makbuzu ve Gider Pusulası Düzenleme Zorunluluğu Nedir?

 4 Ocak 2022 Salı

Mükellefler, vergi matrahlarının tespiti ile ilgili giderlerini belgelendirmek zorundadırlar.

Devamı

2022 Yılı Günlük Fatura Düzenleme Limitleri Nedir?

 3 Ocak 2022 Pazartesi

Yayınlanan VUK Genel Tebliğine göre Fatura Kesme ve Düzenleme Sınırı 2022 yılı tutarı 2.000 TL oldu.

Devamı

Kooperatif Bilgi Sistemi Nedir? KOOPBİS Nedir? KOOPBİS e-Devlet

 1 Ocak 2022 Cumartesi

KOOPBİS, tüm kooperatiflerin, kooperatifçilik hizmetlerine elektronik ortamda erişebildiği ve merkezi veri tabanının yönetildiği sistemdir.

Devamı
WhatsApp