Neden CRM Kullanılmalı?

Neden CRM Kullanılmalı?

Crm Ne İşe Yarar?

Çoğu kişi, CRM'i müşterileriniz hakkında bilgi toplamak için bir sistem olarak düşünür. Ancak, bu resmin sadece bir kısmıdır. CRM, müşterilerinize daha iyi destek ve servis sağlamak için ihtiyaç duyduğunuz veriyi toplamak için teknolojiyi kullanmayı içerir. Başka bir deyişle, CRM mevcut müşterilerinizin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak ve yeni müşterilerinizi tanımlamak için size daha yüksek karlar sağlayabilecek bu bilgilerle ne yaptığınızla da ilgilidir.

Neden CRM Kullanılmalı?

CRM kullanımının sağladığı ticari ve teknik avantajlar:

- Tutarlı ve koordine edilmiş müşteri etkileşimleri ve müşteriye temas edilen noktalarda görevleri yerine getirmek için farklı bölümlerin çelişen hedeflerini uzlaştırır ve optimize eder.
- Tüm kurucu şirketler ve sitelerdeki iş süreçlerini standartlaştırarak etkinliklerini arttırır.
- Küresel açıdan en iyi uygulamaları tanıma ve uygulama yeteneği kazandırır.Kuruluşun müşteri odaklı rekabet edebilirliğini karşılaştırmak için en iyi yolu sağlar.
-İşlev odaklı organizasyonu daha ekip tabanlı, süreç odaklı bir organizasyona doğru değiştirir.Böylece daha esnek, daha düz, sıkı bir şekilde entegre ve müşteriye duyarlı bir organizasyon oluşturur.
- Süreç yeniliği, süreç iyileştirme ve etkileşim kanalları da dahil olmak üzere süreç iyileştirme programları ve metodolojilerinin tüm çeşitlerini üstlenmek için elverişli bir ortam sağlar.
-Kalite geliştirme ve standardizasyon çalışmaları için verimli bir ortam sağlar.
-Sürece yöneliktir; bütçeleme, maliyetlendirme, verimlilik veya kalite açısından çalışmalarını uygulamak için uygun bir zemindir.

-İş gücü, zaman, malzeme ve bilgilerin yanı sıra yatırımları da izleyerek bir kuruma maksimum faydayı sağlayabilmek için en uygun yolun seçilmesini sağlar.
- Bir işletmenin, işlem süreçlerini önemli ölçüde ölçeklendirmesini ve hatta herhangi bir kesinti veya performans düşüşü olmadan tamamen farklı işletmelere girmesini sağlar.
- İşlemlerden doğrudan sorumlu olan kişiler tarafından gerçek zamanlı veri oluşturulmasını sağlar.
- Rutin konularda daha iyi ve daha hızlı kararlar almak için en son verileri ve durumu operasyonel seviyedeki kişilere yönlendirmeyi sağlar; Müşteri ile birebir muhatap olan personele yetki ve sahiplik verir. Böylece gerekli verilerin toplanması, hazırlanması, girilmesi, yanlışlıkların düzeltilmesi ve son durumun yedeklenmesi gibi önemli işlem sürelerinde kazanım sağlar.
- Kuruluşun verilerini tek bir kapsamlı veritabanına entegre eder.
- Analiz ve veri madenciliği için kurumsal veri ambarına yerleştirilebilecek çoklu kanallar ve bağlantı noktalarında doğru, güncel, tutarlı, eksiksiz, net verilerin kullanılabilirliğini sağlar.
- Bakım sistemlerinin maliyetini büyük ölçüde azaltır.

2020 EN İYİ CRM PROGRAMLARI

-Bulut CRM sistemlerinin kurulumu ve yönetimi daha kolaydır.

ÜCRETSİZ CRM PROGRAMLARI

Piyasada ücretsiz crm programları reklamlarını sık görüyoruz. Bu konuda firmaların çok dikkatli olması gerekiyor. Zira ÜCRETSİZ CRM yazılımlarına müşterilerin yükledikleri veriler bilgi güvenliği açığı oluşturabilmektedir.

 

CRM Programı

2019 En İyi CRM Programları

mysoft-gib-logo

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

Devamı

e-İrsaliye Hakkında En Çok Merak Edilenler

 30 Mart 2020 Pazartesi

GİB tarafından uygulamaya konan e-İrsaliye uygulamaları hakkında merak edilenleri sizler için derledik.

Devamı

İhracat İşlemlerinde E-İrsaliye Uygulaması Nasıl Yapılır?

 30 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye'ye kayıtlı mükellefler, mal ihracatında, sevkiyat gerçekleşmeden önce e-İrsaliye düzenlemek zorundadır.

Devamı

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

Devamı

CRM Programı Almadan Önce Stratejinizi Belirleyin

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM yazılımından tam anlamıyla verim alabilmek için bir dizi strateji oluşturmanız gerekiyor.

Devamı

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

 30 Mart 2020 Pazartesi

Mobil CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Devamı

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM, teklif, sipariş ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.

Devamı

e-Fatura veya e-Arşiv Fatura Sevk İrsaliyesi Yerine Geçer Mi?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Sevkiyatın başladığı lokasyonda altyapı ve teknik yetersizliklerden dolayı e-İrsaliye düzenlenme imkanı yoksa ...

Devamı

e-İrsaliye'de Yer Alması Gereken Zorunlu Bilgiler Neler?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Dijital ortamda düzenlenen e-İrsaliye'de yer alması gereken zorunlu bilgiler nelerdir?

Devamı

e-İrsaliye'ye Ne Zamana Kadar Geçiş Yapmak Gerekiyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye ile matbu irsaliyeler artık, e-Belge olarak düzenlenecek, dijital iletilip, muhafaza ve ibraz edilecek.

Devamı

E-Belge Sürecinde KOBİ’leri Neler Bekliyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

1 Temmuz itibarıyla KOBİ'ler e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv sistemlerini kullanmaya başlayacaklar.

Devamı

Evden Çalışma Performansını Artıracak Yöntemler

 22 Mart 2020 Pazar

Evden çalışmaya, uyum sağlamak hem kurumlar hem de çalışanlar için özel hazırlık ve disiplin gerektirir.

Devamı

Bilinmesi Gereken Temel Ekonomi Terimleri ve Anlamları

 22 Mart 2020 Pazar

Ekonomi haberlerini anlamak ve gündemi takip etmek için bazı ekonomi terimlerini ve anlamları

Devamı

Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

 22 Mart 2020 Pazar

CRM programınızda, hatırlatmalı bir iş oluşturabilir, randevularınızı kaçırma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz

Devamı

Akaryakıt Sektörü e-İrsaliye'ye Geçiş Zorunluluğu

 16 Mart 2020 Pazartesi

GİB'den akaryakıt sektöründeki mükelleflerin e-irsaliye geçiş zorunluluğu hakkında duyuru

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) ile İletişim İzinlerini Tek Noktadan Yönetin

 16 Mart 2020 Pazartesi

İYS'ye kayıt yaptırmadan, onayı olmayan alıcılara sesli arama, e-posta ya da sms ile ticari elektronik ileti gönderilemeyecek.

Devamı

e-Fatura Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

Zamandan ve maliyetlerden tasarruf için siz de e-Faturaya geçin, faturalarınızı elektronik ortamda düzenleyin

Devamı

Vergi Hakkında Bilmeniz Gereken Temel Bilgiler

 16 Mart 2020 Pazartesi

Vergi, kamu hizmetlerini karşılamak maksadıyla, kişi veya kuruluşlardan kanun yoluyla toplanan paralardır.

Devamı

e-Arşiv Fatura ve e-Fatura Arasındaki Farklar Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

e-Belge sistemleriyle henüz tanışmayan firmalar için e-Arşiv Fatura ve e-Fatura arasındaki farklar nelerdir?

Devamı

12 Adımda Stratejik Pazarlama Taktikleri

 16 Mart 2020 Pazartesi

Çok iyi kurgulanmış pazarlama stratejileriyle marka bilinirliğini yükselterek pazar payını artırabilirsiniz.

Devamı
WhatsApp