Neden CRM Kullanılmalı?

Neden CRM Kullanılmalı?

Crm Ne İşe Yarar?

Çoğu kişi, CRM'i müşterileriniz hakkında bilgi toplamak için bir sistem olarak düşünür. Ancak, bu resmin sadece bir kısmıdır. CRM, müşterilerinize daha iyi destek ve servis sağlamak için ihtiyaç duyduğunuz veriyi toplamak için teknolojiyi kullanmayı içerir. Başka bir deyişle, CRM mevcut müşterilerinizin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak ve yeni müşterilerinizi tanımlamak için size daha yüksek karlar sağlayabilecek bu bilgilerle ne yaptığınızla da ilgilidir.

Neden CRM Kullanılmalı?

CRM kullanımının sağladığı ticari ve teknik avantajlar:

- Tutarlı ve koordine edilmiş müşteri etkileşimleri ve müşteriye temas edilen noktalarda görevleri yerine getirmek için farklı bölümlerin çelişen hedeflerini uzlaştırır ve optimize eder.
- Tüm kurucu şirketler ve sitelerdeki iş süreçlerini standartlaştırarak etkinliklerini arttırır.
- Küresel açıdan en iyi uygulamaları tanıma ve uygulama yeteneği kazandırır.Kuruluşun müşteri odaklı rekabet edebilirliğini karşılaştırmak için en iyi yolu sağlar.
-İşlev odaklı organizasyonu daha ekip tabanlı, süreç odaklı bir organizasyona doğru değiştirir.Böylece daha esnek, daha düz, sıkı bir şekilde entegre ve müşteriye duyarlı bir organizasyon oluşturur.
- Süreç yeniliği, süreç iyileştirme ve etkileşim kanalları da dahil olmak üzere süreç iyileştirme programları ve metodolojilerinin tüm çeşitlerini üstlenmek için elverişli bir ortam sağlar.
-Kalite geliştirme ve standardizasyon çalışmaları için verimli bir ortam sağlar.
-Sürece yöneliktir; bütçeleme, maliyetlendirme, verimlilik veya kalite açısından çalışmalarını uygulamak için uygun bir zemindir.

-İş gücü, zaman, malzeme ve bilgilerin yanı sıra yatırımları da izleyerek bir kuruma maksimum faydayı sağlayabilmek için en uygun yolun seçilmesini sağlar.
- Bir işletmenin, işlem süreçlerini önemli ölçüde ölçeklendirmesini ve hatta herhangi bir kesinti veya performans düşüşü olmadan tamamen farklı işletmelere girmesini sağlar.
- İşlemlerden doğrudan sorumlu olan kişiler tarafından gerçek zamanlı veri oluşturulmasını sağlar.
- Rutin konularda daha iyi ve daha hızlı kararlar almak için en son verileri ve durumu operasyonel seviyedeki kişilere yönlendirmeyi sağlar; Müşteri ile birebir muhatap olan personele yetki ve sahiplik verir. Böylece gerekli verilerin toplanması, hazırlanması, girilmesi, yanlışlıkların düzeltilmesi ve son durumun yedeklenmesi gibi önemli işlem sürelerinde kazanım sağlar.
- Kuruluşun verilerini tek bir kapsamlı veritabanına entegre eder.
- Analiz ve veri madenciliği için kurumsal veri ambarına yerleştirilebilecek çoklu kanallar ve bağlantı noktalarında doğru, güncel, tutarlı, eksiksiz, net verilerin kullanılabilirliğini sağlar.
- Bakım sistemlerinin maliyetini büyük ölçüde azaltır.

2020 EN İYİ CRM PROGRAMLARI

-Bulut CRM sistemlerinin kurulumu ve yönetimi daha kolaydır.

ÜCRETSİZ CRM PROGRAMLARI

Piyasada ücretsiz crm programları reklamlarını sık görüyoruz. Bu konuda firmaların çok dikkatli olması gerekiyor. Zira ÜCRETSİZ CRM yazılımlarına müşterilerin yükledikleri veriler bilgi güvenliği açığı oluşturabilmektedir.

 

CRM Programı

2019 En İyi CRM Programları

mysoft-gib-logo

e-Arşiv sistemine geçiş zorunlu mu?

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Uzun zamandır beklenen tebliğinin yayınlanması ile e-Dönüşüm piyasası olabildiğince hareketlendi.

Devamı

e-İrsaliye kimlere zorunlu?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 25 Milyon TL ve üzeri olan e-Fatura sistemine kayıtlı firmalar için e-İrsaliye zorunlu oldu.

Devamı

e-Arşiv Fatura'da Son Gün 1 Ocak 2020 Geçmeyen Ceza Ödeyecek

 17 Aralık 2019 Salı

GİB'in tebliği ile Ocak 2020 tarihinden sonra e-Dönüşüm piyasasında yepyeni bir dönem başlıyor.

Devamı

2020 Yılında en az 150.000 Yeni Mükellef Olacak

 9 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 5 Milyon TL ve üzeri olan firmalar 1 Temmuz'dan sonra e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Hal kayıt sisteminde e-belge uygulaması ne zaman başlıyor?

 4 Aralık 2019 Çarşamba

15 bin komisyoncu ve tüccar 1 Ocak 2020 itibarıyla e-belge uygulamalarına dahil olacak.

Devamı

e-Belge Uygulamaları Kullanıcı Sayıları

 15 Kasım 2019 Cuma

Gib tarafından sunulan e-Dönüşüm uygulamalarının kullanıcı sayıları nedir?

Devamı

e-Belge Sürecinde En Sık Sorulan Sorular

 9 Aralık 2019 Pazartesi

GİB'in son tebliği ile e-Fatura kullanıcı sayısının toplamda 200.000 mükellefi bulması bekleniyor.

Devamı

Mysoft Son 3 Yıllık Mali Verilerini Açıkladı: İşte O Veriler

 16 Eylül 2019 Pazartesi

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin  güçlü büyümesi devam ediyor.

Devamı

GİB'den S.M. Komisyoncu ve Tüccarlarla İlgili Duyuru

 19 Aralık 2019 Perşembe

GİB'den Sebze ve  Meyve Ticaretiyle iştigal eden komisyoncu ve tüccarlarla ilgili duyuru

Devamı

İhracat'ta e-Fatura Nasıl Düzenlenir?

 21 Aralık 2019 Cumartesi

İhracat'ta e-Fatura sistemi, iş süreçlerine kolaylık ve hız kazandırır,.verilerin kontrolünü sağlayarak verimliliği arttırır.

Devamı

e-Arşiv Fatura’ya Geçiş 1 Ocak 2020’ye Ertelendi

 25 Ağustos 2019 Pazar

Gib taslak tebliğdeki e-Arşiv Fatura'ya geçişi 1 Ocak 2020'ye erteledi.

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Hakkında Merak Edilenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Yaklaşık 170 bin civarında serbest meslek erbabına 2020 yılında e-SMM için zorunlu hale getirildi.

Devamı

E-Dönüşüm Uygulamalarının Kapsamı Genişledi

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!

Devamı

Cumhurbaşkanlığı "Dijital Dönüşüm" ofisinin görevleri

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.

Devamı

CRM Nedir?

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Yeni müşteri kazanım maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinden 5 kat daha fazla.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

 21 Ekim 2019 Pazartesi

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

CRM'iniz 2020'ye Hazır mı?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Şirketlerin, hayatta kalabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmelerinin yolu iyi bir CRM çözümünden geçiyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

 13 Ekim 2019 Pazar

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Hal Kayıt Sistemi ve HKS Mobil hakkında bilinmesi gerekenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Hal Kayıt Sisteminde 50 bine yakın kullanıcı bulunmaktadır. Hal Kayıt Sisteminin (HKS) amaçları nelerdir?

Devamı

GİB'den E-Arşiv Açıklaması?. 5.000-30.000 TL Sınırı Nedir?

 14 Aralık 2019 Cumartesi

Geli İdaresi Başkanlığından e-Arşiv duyurusu geldi.

Devamı
WhatsApp