Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları strateji ve teknolojik araçlardır.

Müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşterilerle olan ilişkileri geliştirmek, müşteri şikayetlerine olan hassasiyeti artırmak, müşteri davranış ve beklentilerindeki eğilimleri tespit ederek verimliliği en üst seviyeye çıkarmak CRM'in başlıca görevidir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

CRM'in amacı müşteri beklentilerine optimum düzeyde cevap vererek müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaktır.

  • Mevcut müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmak
  • Müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap vermek
  • Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
  •  Müşteriyi elde tutmak
  • Müşteri sadakati oluşturmak
  • Potansiyel müşterileri kazanmak
  • Yeni müşteriler bulmak
  •  Müşteri değeri yaratmak
  • Sadık müşterileri belirlemek
  • Müşteri bilgileri için veritabanı oluşturmak
  • İnternet vasıtasıyla müşteri tercihlerini ​​takip ederek, belirlemek
  • Müşteri grupları için karlılık modelleri oluşturmak
  • Müşteri sorunlarının çözümü için etkili bir sistem oluşturmak
  • Pazarlama ve satış süreçlerinin planlanması
  • Satış ekibinin faaliyetlerinin koordine etmek
  • Satış sürecinde fırsatların takibi ve yönlendirmesini planlamak için etkin bir mekanizma oluşturmak
  • Verilerin düzenli yönetilmesini sağlamak
  • Otomatik veri girişi ile iş süreçlerini hızlandırmak
  • Şirket içi ekip çalışmasını güçlendirmek ve iş verimliliğini artırmak
  • Teklif hazırlamak ve takibini kolaylaştırmak
  • Saha ekibinin verimliliğini artırmak
  • Ayrıntılı raporlama sistemiyle kullanıcıların performansını değerlendirmek
  • Son olarak şirket verimliliğini ve karlılığı artırmak

TC Kimlik Kartlarına Uzaktan Nitelikli Elektronik Sertifika NES (e-İmza) Yüklenebilecek!

 18 Ekim 2021 Pazartesi

NES başvuru sahiplerinin kimliklerinin TC Kimlik Kartı vasıtasıyla uzaktan doğrulanarak TC Kimlik Kartlarına uzaktan NES (e-imza) yüklenebilecek.

Devamı

Sağlık Sektöründeki Veri Sorumluları VERBİS'e Kayıt Olmak Zorunda Mı?

 15 Ekim 2021 Cuma

Doktorlar, Muayenehaneler, Klinikler veya Hastaneler VERBİS'e kayıt olmak zorunda mı?

Devamı

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun Önemi Nedir?

 13 Ekim 2021 Çarşamba

KVKK sadece veri güvenliğinin korunmasını değil aynı zamanda pazarlama ve reklam sektörünün...

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nasıl Hazırlanır? Aydınlatma Metni Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

Aydınlatma metinlerinde açık, kolay anlaşılır ve mümkün olduğunca sade bir dil kullanılmalıdır.

Devamı

2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM Zorunluluğu Nedir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

e-Serbest Meslek Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM zorunluluğu nedir?

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nedir? Aydınlatma Yükümlülüğü Nedir? KVKK Aydınlatma Yükümlülüğü Nasıl Yerine Getirilir?

 5 Ekim 2021 Salı

Aydınlatma yükümlülüğü, veri sorumluları için getirilmiş bir yükümlülüktür.

Devamı

e-Döviz Alım Satım Belgesi Nedir? Nasıl Düzenlenir? Geçiş Zorunluluğu Nedir?

 1 Ekim 2021 Cuma

e-Döviz Alım Satım Belgesi, kağıt ortamdaki Döviz Alım/Satım belgeleri ile aynı hukuki niteliklere sahiptir.

Devamı

2022 e-Defter Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Defter Geçiş Süresi Nedir?

 30 Eylül 2021 Perşembe

e-Defter başvurusu nasıl yapılır? e-Defter başvurusunda dikkat edilecek konular nelerdir?

Devamı

Covid 19 ve PCR Test Sonuçları KVKK Kapsamında İşlenebilir Mi?

 29 Eylül 2021 Çarşamba

Yetkili kurumlar ve işverenler, Covid 19 aşısı ve PCR test sonucu bilgisini KVKK kapsamında işleyebilecek.

Devamı

SGK e-Tebligat Zorunluluğu Nedir? SGK e-Tebligat Nasıl Alınır? SGK e-Tebligat Başvurusu Nasıl Yapılır?

 27 Eylül 2021 Pazartesi

SGK, idari para cezası, icra takibine tabi sigorta primi, işsizlik primi vs. alacaklarını e-Tebligat yöntemiyle tebliğ edecek.

Devamı
WhatsApp