Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları strateji ve teknolojik araçlardır.

Müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşterilerle olan ilişkileri geliştirmek, müşteri şikayetlerine olan hassasiyeti artırmak, müşteri davranış ve beklentilerindeki eğilimleri tespit ederek verimliliği en üst seviyeye çıkarmak CRM'in başlıca görevidir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

CRM'in amacı müşteri beklentilerine optimum düzeyde cevap vererek müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaktır.

  • Mevcut müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmak
  • Müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap vermek
  • Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
  •  Müşteriyi elde tutmak
  • Müşteri sadakati oluşturmak
  • Potansiyel müşterileri kazanmak
  • Yeni müşteriler bulmak
  •  Müşteri değeri yaratmak
  • Sadık müşterileri belirlemek
  • Müşteri bilgileri için veritabanı oluşturmak
  • İnternet vasıtasıyla müşteri tercihlerini ​​takip ederek, belirlemek
  • Müşteri grupları için karlılık modelleri oluşturmak
  • Müşteri sorunlarının çözümü için etkili bir sistem oluşturmak
  • Pazarlama ve satış süreçlerinin planlanması
  • Satış ekibinin faaliyetlerinin koordine etmek
  • Satış sürecinde fırsatların takibi ve yönlendirmesini planlamak için etkin bir mekanizma oluşturmak
  • Verilerin düzenli yönetilmesini sağlamak
  • Otomatik veri girişi ile iş süreçlerini hızlandırmak
  • Şirket içi ekip çalışmasını güçlendirmek ve iş verimliliğini artırmak
  • Teklif hazırlamak ve takibini kolaylaştırmak
  • Saha ekibinin verimliliğini artırmak
  • Ayrıntılı raporlama sistemiyle kullanıcıların performansını değerlendirmek
  • Son olarak şirket verimliliğini ve karlılığı artırmak

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

Gib e-İrsaliye Duyurusu Hakkında Son Durum

 12 Haziran 2020 Cuma

Gib e-İrsaliye Duyurusu Hakkında Son Durum Nedir? Beklenen Erteleme GİB Tarafından Yapılacak mı?

Devamı

E-İrsaliye Düzenlerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

 12 Haziran 2020 Cuma

E-İrsaliye nasıl düzenlenir, E-İrsaliye ne zaman düzenlenir, E-İrsaliye'de yer alması gereken bilgiler nelerdir?

Devamı

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-MM İçin Son Tarih 1 Temmuz 2020

 10 Haziran 2020 Çarşamba

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Müstahsil Makbuzu ve e-Bilet mükellefleri için son geçiş tarihi 1 Temmuz 2020.

Devamı

Matbudan Dönüştürülen e-İrsaliye

 10 Haziran 2020 Çarşamba

e-İrsaliyenin teknik nedenlerle ya da fiili teslimat miktarının öngörülememesi durumunda e-İrsaliyeleri kağıt olarak..

Devamı

E-İrsaliye Başvuru! E-İrsaliye Giriş

 10 Haziran 2020 Çarşamba

E-İrsaliye başvuru sürecinde izlemeniz gereken tüm adımları en basit anlatımıyla bu yazımızda bulabilirsiniz.

Devamı
WhatsApp