Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları strateji ve teknolojik araçlardır.

Müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşterilerle olan ilişkileri geliştirmek, müşteri şikayetlerine olan hassasiyeti artırmak, müşteri davranış ve beklentilerindeki eğilimleri tespit ederek verimliliği en üst seviyeye çıkarmak CRM'in başlıca görevidir.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

CRM'in amacı müşteri beklentilerine optimum düzeyde cevap vererek müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaktır.

  • Mevcut müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmak
  • Müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap vermek
  • Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
  •  Müşteriyi elde tutmak
  • Müşteri sadakati oluşturmak
  • Potansiyel müşterileri kazanmak
  • Yeni müşteriler bulmak
  •  Müşteri değeri yaratmak
  • Sadık müşterileri belirlemek
  • Müşteri bilgileri için veritabanı oluşturmak
  • İnternet vasıtasıyla müşteri tercihlerini ​​takip ederek, belirlemek
  • Müşteri grupları için karlılık modelleri oluşturmak
  • Müşteri sorunlarının çözümü için etkili bir sistem oluşturmak
  • Pazarlama ve satış süreçlerinin planlanması
  • Satış ekibinin faaliyetlerinin koordine etmek
  • Satış sürecinde fırsatların takibi ve yönlendirmesini planlamak için etkin bir mekanizma oluşturmak
  • Verilerin düzenli yönetilmesini sağlamak
  • Otomatik veri girişi ile iş süreçlerini hızlandırmak
  • Şirket içi ekip çalışmasını güçlendirmek ve iş verimliliğini artırmak
  • Teklif hazırlamak ve takibini kolaylaştırmak
  • Saha ekibinin verimliliğini artırmak
  • Ayrıntılı raporlama sistemiyle kullanıcıların performansını değerlendirmek
  • Son olarak şirket verimliliğini ve karlılığı artırmak

mysoft-gib-logo

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

Devamı

e-İrsaliye Hakkında En Çok Merak Edilenler

 30 Mart 2020 Pazartesi

GİB tarafından uygulamaya konan e-İrsaliye uygulamaları hakkında merak edilenleri sizler için derledik.

Devamı

İhracat İşlemlerinde E-İrsaliye Uygulaması Nasıl Yapılır?

 30 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye'ye kayıtlı mükellefler, mal ihracatında, sevkiyat gerçekleşmeden önce e-İrsaliye düzenlemek zorundadır.

Devamı

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

Devamı

CRM Programı Almadan Önce Stratejinizi Belirleyin

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM yazılımından tam anlamıyla verim alabilmek için bir dizi strateji oluşturmanız gerekiyor.

Devamı

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

 30 Mart 2020 Pazartesi

Mobil CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Devamı

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM, teklif, sipariş ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.

Devamı

e-Fatura veya e-Arşiv Fatura Sevk İrsaliyesi Yerine Geçer Mi?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Sevkiyatın başladığı lokasyonda altyapı ve teknik yetersizliklerden dolayı e-İrsaliye düzenlenme imkanı yoksa ...

Devamı

e-İrsaliye'de Yer Alması Gereken Zorunlu Bilgiler Neler?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Dijital ortamda düzenlenen e-İrsaliye'de yer alması gereken zorunlu bilgiler nelerdir?

Devamı

e-İrsaliye'ye Ne Zamana Kadar Geçiş Yapmak Gerekiyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye ile matbu irsaliyeler artık, e-Belge olarak düzenlenecek, dijital iletilip, muhafaza ve ibraz edilecek.

Devamı

E-Belge Sürecinde KOBİ’leri Neler Bekliyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

1 Temmuz itibarıyla KOBİ'ler e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv sistemlerini kullanmaya başlayacaklar.

Devamı

Evden Çalışma Performansını Artıracak Yöntemler

 22 Mart 2020 Pazar

Evden çalışmaya, uyum sağlamak hem kurumlar hem de çalışanlar için özel hazırlık ve disiplin gerektirir.

Devamı

Bilinmesi Gereken Temel Ekonomi Terimleri ve Anlamları

 22 Mart 2020 Pazar

Ekonomi haberlerini anlamak ve gündemi takip etmek için bazı ekonomi terimlerini ve anlamları

Devamı

Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

 22 Mart 2020 Pazar

CRM programınızda, hatırlatmalı bir iş oluşturabilir, randevularınızı kaçırma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz

Devamı

Akaryakıt Sektörü e-İrsaliye'ye Geçiş Zorunluluğu

 16 Mart 2020 Pazartesi

GİB'den akaryakıt sektöründeki mükelleflerin e-irsaliye geçiş zorunluluğu hakkında duyuru

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) ile İletişim İzinlerini Tek Noktadan Yönetin

 16 Mart 2020 Pazartesi

İYS'ye kayıt yaptırmadan, onayı olmayan alıcılara sesli arama, e-posta ya da sms ile ticari elektronik ileti gönderilemeyecek.

Devamı

e-Fatura Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

Zamandan ve maliyetlerden tasarruf için siz de e-Faturaya geçin, faturalarınızı elektronik ortamda düzenleyin

Devamı

Vergi Hakkında Bilmeniz Gereken Temel Bilgiler

 16 Mart 2020 Pazartesi

Vergi, kamu hizmetlerini karşılamak maksadıyla, kişi veya kuruluşlardan kanun yoluyla toplanan paralardır.

Devamı

e-Arşiv Fatura ve e-Fatura Arasındaki Farklar Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

e-Belge sistemleriyle henüz tanışmayan firmalar için e-Arşiv Fatura ve e-Fatura arasındaki farklar nelerdir?

Devamı

12 Adımda Stratejik Pazarlama Taktikleri

 16 Mart 2020 Pazartesi

Çok iyi kurgulanmış pazarlama stratejileriyle marka bilinirliğini yükselterek pazar payını artırabilirsiniz.

Devamı
WhatsApp