En İyi CRM Programı Nasıl Seçilir?

En İyi CRM Programı Nasıl Seçilir?

İş süreçlerinde verimliliği artırmak, ekiplerinize hız ve çeviklik kazandırmak istiyorsanız ve teknolojik yenilikler arayışındaysanız, CRM programına ihtiyaç duyuyorsunuz demektir.

CRM Programı nedir?

CRM programı, kullanıcıların, pazarlama, satış, müşteri ilişkileri ve diğer tüm operasyonel süreçlerinin yönetildiği komple bir çözümdür.

İyi bir CRM programı, müşteri ile kurulan ilk kontaktan, teklif hazırlamaya, siparişin teslim edilmesine hatta sipariş tesliminden sonra müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecinin eksiksiz yönetilmesini sağlar.

CRM programları, aynı zamanda satışları artırmanıza ve şirketinizin büyümesine de katkıda bulunacağından dolayı, sizin için en iyi CRM programını seçerken bazı noktalara dikkat etmenizde fayda var.

CRM programından neler beklediğinizi net bir şekilde ortaya koyun

  • Verimliliği ve karlılığı artırma
  • Müşteri ilişkilerini yönetebilme
  • Mevcut müşterilerin bilgilerini takip etmek
  • Özelleştirilmiş raporlar oluşturmak
  • Potansiyel müşterileri ve faaliyetlerini izlemek
  • Kurum içi iletişimi artırmak
  • İşlerin organize edilmesini sağlamak

Kişiselleştirilebilir CRM Programı seçin

Her firmanın ihtiyaçları kendine özgüdür. Dolayısıyla kendisi için en iyi CRM programı seçerken dikkat edilmesi gereken en mühim konulardan biri de, sistemin iş süreçlerinize uyum sağlayıp sağlamadığıdır. Tercih edeceğiniz CRM programı istediğiniz filtreleri ve özelleştirilmiş etiketler oluşturabilmelisiniz.

Ayrıca CRM programı, gelecekteki muhtemel ihtiyaçlara göre ölçeklendirilebiliyor mu, sorusunun cevabını bilmelisiniz. CRM uygulamasının özelleştirme seçeneği ve sağladığı esneklik, sizi hedeflerinize bir adım daha yaklaştıracaktır.

Rekabet gücünüzü artırmak için CRM çözümünün süreçleri esnek biçimde yönetmesi önemlidir. Şirketinizin değişen ihtiyaçlarına uyum sağlayacak bir CRM programı seçerseniz, değiştirmek zorunda kalmadan, gelişen yeni süreçlere adapte olabilirsiniz.

 

CRM programının diğer çözümlerle uyumluluğuna dikkat edin

Seçeceğiniz CRM programının, diğer çözümlerle entegrasyon sağlayıp sağlamadığına dikkat edin. Böylece CRM tercihi yaparken mevcut sisteminizin zarar görmeyeceğini garanti altına alırsınız.

CRM sisteminin raporlama özelliğini inceleyin

Veritabanınıza has özelleştirilebilir raporlama özeliği; kazançlarınızı, kayıplarınızı ve gelişim fırsatlarını daha iyi görmenize imkan tanır. Raporlama becerileri, en doğru satış, pazarlama ve hizmet stratejilerinizi kurmanızda yardımcı olacaktır.

Mobil uyumlu bir CRM programı tercih etmelisiniz

Satış ekipleri zamanlarının çoğunu sahada geçirecekleri için Mobil CRM sayesinde tüm veriye istediğiniz yerden, istediğiniz zamanda kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda son güncellemeleri anlık olarak takip edebilir, hem zamandan hem maliyetten tasarruf sağlarsınız. Mobil CRM'le çalışanlarınızın işlerini kolaylaştırabilir ve verimliliklerini artırabilirsiniz. Detaylı incelemek için.

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj(Fayda) Sağlar?

Çalışanlarınızın CRM programına adaptasyonunu sağlayın

CRM programını seçerken, satış gücünüzün bu durumdan etkilenmemesi için programı kullanacak çalışanları ve özellikle de satış ekibinizi CRM seçim sürecinize dahil etmek yeni sistemin benimsenmesine yardımcı olacaktır.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

 

CRM demo talep edin

CRM demo talep edin ve kısa bir süre için CRM uygulamanı inceleyin. Bu sayede uygulamayı test edebilir ve firmanıza uygunluğunu kontrol edebilirsiniz. 

Ücretsiz CRM Yazılım Kullanmak Doğru Mu?

 

Tüm bu saydıklarımıza ilaveten şu noktaları da aydınlığa kavuşturun

  • CRM, sosyal medya, website, gelen aramalar, SMS ve e-Mail gönderimleri vb. gibi farklı kaynakları yönetmeye imkan sağlıyor mu?
  • Çağrı merkezi özeliklerini entegre edebiliyor mu?
  • Adaptasyon sürecinde teknik danışmanlık hizmeti veriliyor mu?
  • Kolay kullanım arayüzüne sahip mi?
  • Güvenlik yöntemleri neler?
  • Yazılımın toplam maliyetine ilaveten kurulum ve kullanım ücretleri var mı? Ek ödeme yapılması gerekir mi?

Firmanıza en iyi CRM programını seçmek, önemli ve hassas bir süreçtir. Satış süreçlerinizi kolay ve hızlı şekilde yönetebileceğiniz Mysoft CRM'i kısa bir süre ile ücretsiz deneyebilirsiniz. Mysoft CRM hakkında daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

 

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı
WhatsApp