Mysoft Destek Hizmetleri

En Etkili "Müşteri Sadakati" Nasıl Sağlanır?

11.1.2020 14:16:38

Sadık müşteriler markaların sürdürülebilirliğini sağlayan en önemli etkendir.

Devamı

CRM ile Başarılı Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?

26.12.2019 12:55:52

Birçok marka müşteri deneyimini iyileştirmeye daha fazla konsantre olmuş durumda.

Devamı

CRM Programıyla Her Zaman Bir Adım Önde Olun

17.12.2019 10:27:54

İnternet ve sosyal ağlar sayesinde, küçük bir memnuniyet veya memnuniyetsizlik çok hızlı bir şekilde yayılıyor.

Devamı

Müşteri Sadakati Nasıl Kazanılır?

26.10.2019 15:30:05

Müşteri sadakati, uzun vadede başarılı olmak isteyen firmaların özellikle önem vermeleri gereken konulardan biridir.

Devamı

Perakende Sektörünün vazgeçilmezi "CRM"

26.10.2019 15:23:15

Günümüz ekonomisinde, perakende sektöründe de CRM olmazsa olmazlardan biridir.

Devamı

2020’de İşini Dijitale Taşıyacaklara “Dijital Dönüşüm Rehberi”

26.10.2019 15:03:33

Dijitalleşme, rekabet edebilmek ve varlığını sürdürmek isteyen KOBİ'ler için hayati önem taşıyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

13.10.2019 23:21:03

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

CRM, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından biridir

13.10.2019 23:15:03

Müşteri İlişkileri Yönetimi müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Neden Önemli?

13.10.2019 23:11:28

Müşteri ilişkilerini iyileştirmek ve karı en üst seviyeye çıkarmak isteyen tüm şirketler için CRM hayatı önem arz etmektedir.

Devamı

En Yaygın 6 Müşteri Hizmetleri Hatası Nedir?

26.8.2019 13:15:05

Müşteri hizmetleri hatalarını dikkatlice inceleyin...1.Yavaş geri dönüş....

Devamı

mysoft-destek-merkezi

Temel İlkemiz:
Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti ve Hızlı Hizmet

Mysoft Destek Merkezi (MDM) ile koşulsuz müşteri memnuniyeti, iş sürekliliği, hızlı dönüş ilkelerimiz sayesinde müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla uzun süredir başarılı bir ilişki yürütüyoruz.

Mysoft ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim Sistemi standartlarına sahiptir. Bu standartlar Mysoft'un müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmesi, durumlarını ve performanslarını sürekli iyileştirme ve geliştirmeleri, ilgili operasyonlarını yönetmelerinde ve hizmet vermelerinde hangi yöntemleri uygulayacakları, nasıl uygulayacakları konularında kılavuzluk eden bir standarttır.

Mysoft ürünlerine ait her türlü eğitim, danışmanlık, ek geliştirme, güncelleme, bug fix etme hizmetlerini ve garanti hizmetlerini müşterilerimize ITIL Servis Yönetimi sertifikasyonuna sahip çalışanlarımızla veriyor hizmetlerimizi SLA (Hizmet Seviyesi Yönetimi) sürelerine göre takip ediyoruz.

Etkin bir destek için her zaman müşteri ve iş ortaklarımızla beraber çalışıyoruz.

mdm-mysoft-destek-merkezi

 ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri memnuniyeti kalite yönetim sistemi standartları ile, müşteri şikayetlerinin ele alıp ve yönetiyoruz.

ISO 10002 Müşteri memnuniyeti kalite yönetim sistemi faydası nedir?

  • Müşterilerimizden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini belirlemek.
  • Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanlarımızın bilinç ve dikkatlerini geliştirmek. 

ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi

ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standartlarında müşteri ve iş ortaklarımıza en iyi hizmeti kesintisiz olarak veriyoruz.

ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Faydası Nedir?

  • İş ile ilgili mevcut ve gelecekteki tehditleri belirlemek ve bunları doğru yönetme konusunda katkı sağlar.
  • Kriz zamanlarında kritik fonksiyonların her zaman çalışmasını temin eder.
  • Sürekliliğinin sağlanması kabiliyetinin kanıtlanması ile günümüz rekabet ortamında avantaj sağlar.
  • Tedarikçilerin, müşterilerin, pay sahiplerinin, çalışanların gereksinimleri risk değerlendirilmesi yolu ile yerine getirilir.

ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi 

ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Faydası Nedir?

  • Bilgi teknolojisi hizmetlerini çalışır durumda tutar.
  • Bilgi teknolojisi risklerini ve karmaşıklığını yönetir.
  • Hizmet süreçlerinde güvenlik, sürat ve erişilebilirlikte artış sağlar.
  • Müşterilerin ihtiyaçlarını doğru belirleme, uygun ve zamanlı destekle müşteri memnuniyeti sağlar.
  • Kaynakların daha verimli ve etkin kullanımını sağlar.

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi standartlarında tüm çalışanlarımızın Bilgi güvenliği ve gizliliği sözleşmeleri olup destek hizmetlerinde bilgi güvenliği en hayati ilkemizdir.

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Faydası Nedir?

  • Doğru, güvenilir ve geçerli bilgiler sağlar.
  • Fazladan iş yükü ve gereksiz zaman kaybının önüne geçer.
  • Riskleri minimize eder.
  • İş sürekliliği sağlar.
  • Bilgi varlıklarının gizliliğinin korunmasını sağlar.
  • Kuruluş genelinde, bilgi sistemleri ve zayıflıkların nasıl korunacağı konusundaki farkındalığı artırır.
  • Bilginin ve metotlarının doğruluğunun ve bütünlüğünün korunması, içeriğinin değişmemesi sağlanır.
  • Yasal tarafların zorunlu kıldığı kriterler sağlanmış olur.
  • Bilgi varlıklarına erişim korunur.

Mysoft'un Destek Standartlarını Belirleyen Kalite Belgeleri

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 22301 İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 22301 İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

SERVİS YÖNETİMİ: ITIL

SERVİS YÖNETİMİ: ITIL

WhatsApp