CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

CRM'in iş uygulamaları alanındaki stratejik payı her yıl katlanarak artıyor.

CRM piyasası her geçen yıl neredeyse yüzde 20'lere varan bir potansiyel ile büyüyor.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programını en çok kullanan departmanlardan biri de hiç kuşkusuz pazarlama. Yapılan araştırmalara göre, güçlü bir CRM programının, pazarlama giderlerini %25 oranında azalttığı ortaya çıktı.

CRM, pazarlama stratejileriniz de, doğru yolda olup olmadığınızı gösteren bir pusula gibidir

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi özelliği sayesinde müşterilerinizin her aşamasını takip ederek kayıt altına alabilirsiniz. Ayrıca potansiyel müşteriler için yeni müşteri platformu oluşturabilir, tüm süreçleri ayrıntılı olarak kaydedebilirsiniz. Müşterileriniz ile ilgili tüm görüşmeleri (yazlı veya sözlü) saklayabilir ve kurum hafızasını oluşturursunuz. Bu sayede mevcut müşterilerinizi etkin bir şekilde yönetirken, yeni müşteri kazanımında da maliyetleri düşürerek başarı oranınızı arttırırsınız.

Mobil CRM satış ve pazarlama ekibinin can simidi gibidir

Araştırmalara göre, mobil uyumlu CRM yazılımının, iş verimliliğinde %15, satışlarda ise %25 artış sağladığı ortaya çıktı.

Mobil CRM, sayesinde dilediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda müşteriye ait tüm bilgiye anlık olarak ulaşabilirsiniz. Program entegrasyonları ile müşteriye daha önce satılan ürünleri, ödeme bilgilerini vs. istediğiniz bir çok bilgiyi görebilir ve müşteri ile ilişkileri bu doğrultuda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca mobil uygulama üzerinden teklif oluşturabilir, mail olarak teklifi anında gönderebilirsiniz. Bu sayede inanılmaz bir hız ve esneklik kazanarak rakiplerinizden bir adım öne geçersiniz.

CRM ile müşteri verileri başlangıç noktasıdır

Müşterileri ve müşteri adaylarınızın her kanaldan bıraktığı tüm veriler ile alışveriş alışkanlıklarını öğrenebilirsiniz. Daha sonra CRM sistemi sayesinde verileri analiz ederek, beklentileri karşılayan strateji doğrultusunda fiyat ve teklif hazırlayarak potansiyel müşterilerinizi kazanabilirsiniz.

Güçlü bir CRM programı üzerinden oluşturacağınız pazarlama taktikleri sayesinde, daha çok müşteri memnuniyeti ve kazanç elde edersiniz.

CRM hakkında daha fazla bilgi almak için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir ve işletmenizin rekabet gücünü bugünden artırmaya başlayabilirsiniz.

Mysoft CRM "Türkiye AR-GE 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Proje" Arasında Yerini Aldı!

 3 Ağustos 2022 Çarşamba

Mysoft CRM, Teknoparklardan Çıkan Ar-Ge 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Projeden biri oldu.

Devamı

İnternet Ortamında Yayınlanan İlanlar İçin BTRANS Zorunlu Oldu!

 31 Mayıs 2022 Salı

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından hazırlanan 538 Sıra No'lu VUK Genel Tebliği Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 25 Mayıs 2022 Çarşamba

2021 yılında düzenlenen e-Fatura 541 Milyon'a ulaşırken, e-Arşiv Fatura ise 3.5 Milyarı buldu.

Devamı

2022 e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 22 Nisan 2022 Cuma

509 No'lu VUK Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair 535 No'lu Tebliğ ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura düzenleme kapsamı genişledi.

Devamı

Araç Alım, Satım, Kiralama Yapanlar İçin e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Gelir İdaresi Başkanlığı yayımladığı Tebliğ ile e-Fatura uygulamasına dâhil olacak sektör ve mükellef gruplarını genişletti.

Devamı

Demir Çelik Sektörü İçin e-Fatura ve e-İrsaliye Zorunluluğu Nedir? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Demir ve çelik sektöründe faaliyet gösteren firmaların e-İrsaliye'ye geçiş yapmaları zorunludur.

Devamı

İnternet Reklamcılığı Hizmet Aracılarına e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunlu Mu? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

İnternet Reklamcılığı Hizmet Aracılarının e-Fatura ve e-Arşiv Fatura geçiş zorunluluğunda limitler aşağıya çekildi.

Devamı

Akaryakıt Firmaları İçin e-Fatura, e-Arşiv ve e-İrsaliye Zorunluluğu Nedir? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Akaryakıt firmalarına e-Fatura, e-Arşiv ve e-İrsaliye zorunluluğu nedir? Fatura düzenleme süresi nedir?

Devamı

Emlak ve Gayrimenkul Sektörü İçin e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Fatura Geçiş Şartları Nelerdir?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Gayrımenkul sektörü için 2020 ve 2021 hesap dönemleri için 1 Milyon TL olanlar, Temmuz 2022'ye kadar e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Otellere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunlu Mu? Oteller e-Faturaya Ne Zaman Geçiş Yapacaklar?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Konaklama hizmeti veren otel işletmelerine e-Fatura ve e-Arşiv Faturaya geçiş zorunluluğu getirildi.

Devamı
WhatsApp