CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

CRM'in iş uygulamaları alanındaki stratejik payı her yıl katlanarak artıyor.

CRM piyasası her geçen yıl neredeyse yüzde 20'lere varan bir potansiyel ile büyüyor.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programını en çok kullanan departmanlardan biri de hiç kuşkusuz pazarlama. Yapılan araştırmalara göre, güçlü bir CRM programının, pazarlama giderlerini %25 oranında azalttığı ortaya çıktı.

CRM, pazarlama stratejileriniz de, doğru yolda olup olmadığınızı gösteren bir pusula gibidir

CRM müşteri yönetimi özelliği sayesinde müşterilerinizin her aşamasını takip ederek kayıt altına alabilirsiniz. Ayrıca potansiyel müşteriler için yeni müşteri platformu oluşturabilir, tüm süreçleri ayrıntılı olarak kaydedebilirsiniz. Müşterileriniz ile ilgili tüm görüşmeleri (yazlı veya sözlü) saklayabilir ve kurum hafızasını oluşturursunuz. Bu sayede mevcut müşterilerinizi etkin bir şekilde yönetirken, yeni müşteri kazanımında da maliyetleri düşürerek başarı oranınızı arttırırsınız.

Mobil CRM satış ve pazarlama ekibinin can simidi gibidir

Araştırmalara göre, mobil uyumlu CRM yazılımının, iş verimliliğinde %15, satışlarda ise %25 artış sağladığı ortaya çıktı.

Mobil CRM, sayesinde dilediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda müşteriye ait tüm bilgiye anlık olarak ulaşabilirsiniz. Program entegrasyonları ile müşteriye daha önce satılan ürünleri, ödeme bilgilerini vs. istediğiniz bir çok bilgiyi görebilir ve müşteri ile ilişkileri bu doğrultuda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca mobil uygulama üzerinden teklif oluşturabilir, mail olarak teklifi anında gönderebilirsiniz. Bu sayede inanılmaz bir hız ve esneklik kazanarak rakiplerinizden bir adım öne geçersiniz.

CRM ile müşteri verileri başlangıç noktasıdır

Müşterileri ve müşteri adaylarınızın her kanaldan bıraktığı tüm veriler ile alışveriş alışkanlıklarını öğrenebilirsiniz. Daha sonra CRM sistemi sayesinde verileri analiz ederek, beklentileri karşılayan strateji doğrultusunda fiyat ve teklif hazırlayarak potansiyel müşterilerinizi kazanabilirsiniz.

Güçlü bir CRM programı üzerinden oluşturacağınız pazarlama taktikleri sayesinde, daha çok müşteri memnuniyeti ve kazanç elde edersiniz.

CRM hakkında daha fazla bilgi almak için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir ve işletmenizin rekabet gücünü bugünden artırmaya başlayabilirsiniz.

mysoft-gib-logo

CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.

Devamı

e-İrsaliye Hakkında En Çok Merak Edilenler

 30 Mart 2020 Pazartesi

GİB tarafından uygulamaya konan e-İrsaliye uygulamaları hakkında merak edilenleri sizler için derledik.

Devamı

İhracat İşlemlerinde E-İrsaliye Uygulaması Nasıl Yapılır?

 30 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye'ye kayıtlı mükellefler, mal ihracatında, sevkiyat gerçekleşmeden önce e-İrsaliye düzenlemek zorundadır.

Devamı

CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

Devamı

CRM Programı Almadan Önce Stratejinizi Belirleyin

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM yazılımından tam anlamıyla verim alabilmek için bir dizi strateji oluşturmanız gerekiyor.

Devamı

Mobil CRM Şirketinize Ne Gibi Avantaj Sağlar?

 30 Mart 2020 Pazartesi

Mobil CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.

Devamı

Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

 30 Mart 2020 Pazartesi

CRM, teklif, sipariş ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.

Devamı

e-Fatura veya e-Arşiv Fatura Sevk İrsaliyesi Yerine Geçer Mi?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Sevkiyatın başladığı lokasyonda altyapı ve teknik yetersizliklerden dolayı e-İrsaliye düzenlenme imkanı yoksa ...

Devamı

e-İrsaliye'de Yer Alması Gereken Zorunlu Bilgiler Neler?

 23 Mart 2020 Pazartesi

Dijital ortamda düzenlenen e-İrsaliye'de yer alması gereken zorunlu bilgiler nelerdir?

Devamı

e-İrsaliye'ye Ne Zamana Kadar Geçiş Yapmak Gerekiyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

e-İrsaliye ile matbu irsaliyeler artık, e-Belge olarak düzenlenecek, dijital iletilip, muhafaza ve ibraz edilecek.

Devamı

E-Belge Sürecinde KOBİ’leri Neler Bekliyor?

 23 Mart 2020 Pazartesi

1 Temmuz itibarıyla KOBİ'ler e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv sistemlerini kullanmaya başlayacaklar.

Devamı

Evden Çalışma Performansını Artıracak Yöntemler

 22 Mart 2020 Pazar

Evden çalışmaya, uyum sağlamak hem kurumlar hem de çalışanlar için özel hazırlık ve disiplin gerektirir.

Devamı

Bilinmesi Gereken Temel Ekonomi Terimleri ve Anlamları

 22 Mart 2020 Pazar

Ekonomi haberlerini anlamak ve gündemi takip etmek için bazı ekonomi terimlerini ve anlamları

Devamı

Yeni Müşteri'ye Başarılı Satış Yapmanın Püf Noktaları

 22 Mart 2020 Pazar

CRM programınızda, hatırlatmalı bir iş oluşturabilir, randevularınızı kaçırma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz

Devamı

Akaryakıt Sektörü e-İrsaliye'ye Geçiş Zorunluluğu

 16 Mart 2020 Pazartesi

GİB'den akaryakıt sektöründeki mükelleflerin e-irsaliye geçiş zorunluluğu hakkında duyuru

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) ile İletişim İzinlerini Tek Noktadan Yönetin

 16 Mart 2020 Pazartesi

İYS'ye kayıt yaptırmadan, onayı olmayan alıcılara sesli arama, e-posta ya da sms ile ticari elektronik ileti gönderilemeyecek.

Devamı

e-Fatura Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

Zamandan ve maliyetlerden tasarruf için siz de e-Faturaya geçin, faturalarınızı elektronik ortamda düzenleyin

Devamı

Vergi Hakkında Bilmeniz Gereken Temel Bilgiler

 16 Mart 2020 Pazartesi

Vergi, kamu hizmetlerini karşılamak maksadıyla, kişi veya kuruluşlardan kanun yoluyla toplanan paralardır.

Devamı

e-Arşiv Fatura ve e-Fatura Arasındaki Farklar Nelerdir?

 16 Mart 2020 Pazartesi

e-Belge sistemleriyle henüz tanışmayan firmalar için e-Arşiv Fatura ve e-Fatura arasındaki farklar nelerdir?

Devamı

12 Adımda Stratejik Pazarlama Taktikleri

 16 Mart 2020 Pazartesi

Çok iyi kurgulanmış pazarlama stratejileriyle marka bilinirliğini yükselterek pazar payını artırabilirsiniz.

Devamı
WhatsApp