CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

CRM'in Pazarlama Sektörüne Etkisi Nedir?

CRM'in iş uygulamaları alanındaki stratejik payı her yıl katlanarak artıyor.

CRM piyasası her geçen yıl neredeyse yüzde 20'lere varan bir potansiyel ile büyüyor.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programını en çok kullanan departmanlardan biri de hiç kuşkusuz pazarlama. Yapılan araştırmalara göre, güçlü bir CRM programının, pazarlama giderlerini %25 oranında azalttığı ortaya çıktı.

CRM, pazarlama stratejileriniz de, doğru yolda olup olmadığınızı gösteren bir pusula gibidir

CRM müşteri yönetimi özelliği sayesinde müşterilerinizin her aşamasını takip ederek kayıt altına alabilirsiniz. Ayrıca potansiyel müşteriler için yeni müşteri platformu oluşturabilir, tüm süreçleri ayrıntılı olarak kaydedebilirsiniz. Müşterileriniz ile ilgili tüm görüşmeleri (yazlı veya sözlü) saklayabilir ve kurum hafızasını oluşturursunuz. Bu sayede mevcut müşterilerinizi etkin bir şekilde yönetirken, yeni müşteri kazanımında da maliyetleri düşürerek başarı oranınızı arttırırsınız.

Mobil CRM satış ve pazarlama ekibinin can simidi gibidir

Araştırmalara göre, mobil uyumlu CRM yazılımının, iş verimliliğinde %15, satışlarda ise %25 artış sağladığı ortaya çıktı.

Mobil CRM, sayesinde dilediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda müşteriye ait tüm bilgiye anlık olarak ulaşabilirsiniz. Program entegrasyonları ile müşteriye daha önce satılan ürünleri, ödeme bilgilerini vs. istediğiniz bir çok bilgiyi görebilir ve müşteri ile ilişkileri bu doğrultuda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca mobil uygulama üzerinden teklif oluşturabilir, mail olarak teklifi anında gönderebilirsiniz. Bu sayede inanılmaz bir hız ve esneklik kazanarak rakiplerinizden bir adım öne geçersiniz.

CRM ile müşteri verileri başlangıç noktasıdır

Müşterileri ve müşteri adaylarınızın her kanaldan bıraktığı tüm veriler ile alışveriş alışkanlıklarını öğrenebilirsiniz. Daha sonra CRM sistemi sayesinde verileri analiz ederek, beklentileri karşılayan strateji doğrultusunda fiyat ve teklif hazırlayarak potansiyel müşterilerinizi kazanabilirsiniz.

Güçlü bir CRM programı üzerinden oluşturacağınız pazarlama taktikleri sayesinde, daha çok müşteri memnuniyeti ve kazanç elde edersiniz.

CRM hakkında daha fazla bilgi almak için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir ve işletmenizin rekabet gücünü bugünden artırmaya başlayabilirsiniz.

mysoft-gib-logo

e-Arşiv sistemine geçiş zorunlu mu?

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Uzun zamandır beklenen tebliğinin yayınlanması ile e-Dönüşüm piyasası olabildiğince hareketlendi.

Devamı

e-İrsaliye kimlere zorunlu?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 25 Milyon TL ve üzeri olan e-Fatura sistemine kayıtlı firmalar için e-İrsaliye zorunlu oldu.

Devamı

e-Arşiv Fatura'da Son Gün 1 Ocak 2020 Geçmeyen Ceza Ödeyecek

 17 Aralık 2019 Salı

GİB'in tebliği ile Ocak 2020 tarihinden sonra e-Dönüşüm piyasasında yepyeni bir dönem başlıyor.

Devamı

2020 Yılında en az 150.000 Yeni Mükellef Olacak

 9 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 5 Milyon TL ve üzeri olan firmalar 1 Temmuz'dan sonra e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Hal kayıt sisteminde e-belge uygulaması ne zaman başlıyor?

 4 Aralık 2019 Çarşamba

15 bin komisyoncu ve tüccar 1 Ocak 2020 itibarıyla e-belge uygulamalarına dahil olacak.

Devamı

e-Belge Uygulamaları Kullanıcı Sayıları

 15 Kasım 2019 Cuma

Gib tarafından sunulan e-Dönüşüm uygulamalarının kullanıcı sayıları nedir?

Devamı

e-Belge Sürecinde En Sık Sorulan Sorular

 9 Aralık 2019 Pazartesi

GİB'in son tebliği ile e-Fatura kullanıcı sayısının toplamda 200.000 mükellefi bulması bekleniyor.

Devamı

Mysoft Son 3 Yıllık Mali Verilerini Açıkladı: İşte O Veriler

 16 Eylül 2019 Pazartesi

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin  güçlü büyümesi devam ediyor.

Devamı

GİB'den S.M. Komisyoncu ve Tüccarlarla İlgili Duyuru

 19 Aralık 2019 Perşembe

GİB'den Sebze ve  Meyve Ticaretiyle iştigal eden komisyoncu ve tüccarlarla ilgili duyuru

Devamı

İhracat'ta e-Fatura Nasıl Düzenlenir?

 21 Aralık 2019 Cumartesi

İhracat'ta e-Fatura sistemi, iş süreçlerine kolaylık ve hız kazandırır,.verilerin kontrolünü sağlayarak verimliliği arttırır.

Devamı

e-Arşiv Fatura’ya Geçiş 1 Ocak 2020’ye Ertelendi

 25 Ağustos 2019 Pazar

Gib taslak tebliğdeki e-Arşiv Fatura'ya geçişi 1 Ocak 2020'ye erteledi.

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Hakkında Merak Edilenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Yaklaşık 170 bin civarında serbest meslek erbabına 2020 yılında e-SMM için zorunlu hale getirildi.

Devamı

E-Dönüşüm Uygulamalarının Kapsamı Genişledi

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!

Devamı

Cumhurbaşkanlığı "Dijital Dönüşüm" ofisinin görevleri

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.

Devamı

CRM Nedir?

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Yeni müşteri kazanım maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinden 5 kat daha fazla.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

 21 Ekim 2019 Pazartesi

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

CRM'iniz 2020'ye Hazır mı?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Şirketlerin, hayatta kalabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmelerinin yolu iyi bir CRM çözümünden geçiyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

 13 Ekim 2019 Pazar

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Hal Kayıt Sistemi ve HKS Mobil hakkında bilinmesi gerekenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Hal Kayıt Sisteminde 50 bine yakın kullanıcı bulunmaktadır. Hal Kayıt Sisteminin (HKS) amaçları nelerdir?

Devamı

GİB'den E-Arşiv Açıklaması?. 5.000-30.000 TL Sınırı Nedir?

 14 Aralık 2019 Cumartesi

Geli İdaresi Başkanlığından e-Arşiv duyurusu geldi.

Devamı
WhatsApp