CRM Programıyla Maliyetlerinizi Düşürün

CRM Programıyla Maliyetlerinizi Düşürün

Özelleştirme ve bakım gerektirmeyen, kolay kullanımlı, teklif yönetiminden, satış pazarlamaya kadar tüm iş süreçlerinizi CRM programlarıyla, profesyonel bir şekilde yöneterek tasarruf edebilirsiniz.

CRM programıyla, müşteri kayıtlarını tutarak zamandan tasarruf sağlarsınız

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) yazılımı kullanarak, müşteri verilerini her defasında tekrardan oluşturmanız gerekmez. Sadece güncelleme yapmanız yeterlidir, böylece zamandan ve gereksiz iş yükünden kurtulursunuz.

Aynı zamanda CRM programları sayesinde, müşteri datası tek merkezde toplanmış olur. Dolayısıyla müşteri verileri her daim güncel kalır.

Belge ve dosyaların kaybolma riski ortadan kalkar

Müşteriye sunulan teklifler, siparişler ya da işle ilgili tüm evraklar tek bir merkezde tutulmazsa kaybolma riski söz konusu olabilir. CRM programları bu tür problemleri ortadan kaldırır. Belgeler CRM sistemine aktarılırken, müşteriyle ilişkilendirildiğinde, istenilen evraka anında erişebilirsiniz.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ile görev takibi ivme kazanır

İş hayatının en büyük sorunlarından biri, görev takibi konusunda yetersiz kalınması. Müşteriyle ilgili yapılması gereken bir iş olduğunda, işin takip edilmesi ve müşteriye zamanında geri dönüş yapılması önemlidir.

Zamanında yerine getirilmeyen görevler ve unutulan geri bildirimler, müşteri ve para kaybı ile sonuçlanabilir. Yapılacak işlerin CRM uygulamalarında profesyonel bir şekilde tutulması, işlerin zamanında ve eksiksiz yapılmasına olanak tanır.

CRM programıyla başka sistemlere ihtiyacınız olmaz

CRM sisteminin olmadığı yerde, bir kaç programa ihtiyaç duyulabilir, bu da her program için ayrı bir maliyet demektir. Oysa CRM programıyla iş süreçleriniz tek bir merkezden yönetilir ve başka bir sisteme gereksinim duymazsınız.

CRM'le müşteri memnuniyeti ve satışlar artar

CRM programıyla gerek kurum içi gerekse müşterilerle olan tüm işler, kusursuz bir şekilde aksamadan gerçekleştirilir. Zamanında verilen teklifler, aksamayan siparişler, hızlı ve sorunsuz işleyen müşteri hizmetleri sayesinde müşteri memnuniyeti artar.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

 

Ticari Elektronik İletilerde Ret/Çıkış Hakkı Nedir?

 13 Temmuz 2020 Pazartesi

İleti Yönetim Sisteminde alıcı, istediği zaman hiçbir gerekçe göstermeksizin ticari elektronik ileti almayı reddedebilir.

Devamı

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı
WhatsApp