CRM Kullanmanın 15 Faydası Nedir?

CRM Programı size ne fayda sağlar? 

Verilerinizi tek bir yerden yönetin

CRM kullanarak, excel tablolarında, e-posta kutularında ya da defterlerde karışık bir halde duran tüm verilerinizi tek bir yerden yönetebilirsiniz. Müşteri verileri, müşteriye sunulan teklifler, satışla ilgili bilgiler, sözleşmeler vs. istediğiniz yerden ve dilediğiniz zamanda kolayca ulaşabilirsiniz. Pazarlama, satış, müşteri ilişkileri vs. tüm departmanlar veriye anlık olarak ulaşabilir.

Otomatikleşen bilgi girişiyle iş süreçlerinizi hızlandırın

İnternet sitenizi ziyaret eden ve form dolduran müşteri adayına ait bilgileri, CRM sistemiyle otomatik olarak kaydedebilirsiniz. İlk kez sayfanızı ziyaret eden müşteri adayından anında haberdar olursunuz ve hızlıca teklif ve satış süreçlerine geçebilirsiniz.

Satış ekibinin eşgüdümsel çalışmasını sağlar

CRM sistemi sayesinde satış personelinin, iş süreçlerinin tüm aşamalarını anlık olarak takip eder ve gerektiğinde müdahalede bulunabilirsiniz.

Satş personeli içinde kimin hangi satışla ilgilendiğini, hangi aşamada olduğunu ve bir sonraki adımını takip eder, müşteri adayları hakkında ayrıntılı değerlendirmelerde bulunarak, gerektiğinde satış ekibini yönlendirebilirsiniz.

Ekip çalışmasını güçlendirir ve verimliliği artırır

Müşteri ve satışa ait tüm verilerin tek bir merkezden yönetilmesi sayesinde personel; aktif satışlar, görüşmeler, teklifler ve siparişlerle ilgili güncel bilgi sahibi olur. CRM yazılımı, çalışanların ortak akılla iş yapmalarını, birbirlerinin boşluğunu tamamlamalarını sağlar ve işte verimliliği artırır.

Etkin satış yönetimi imkanı sunar

CRM programlarının temel faydası, etkin satış yönetimi sayesinde daha çok satış yapma imkanı sağlamasıdır.
Müşteri adayıyla ilk temastan itibaren sipariş teslimine kadar olan tüm süreci CRM yazılımı sayesinde yönetebilir, satışlarınızın her aşamasını takip edebilirsiniz.

Müşterilerinizi kategorize etmenizi sağlar

Tam donanımlı bir CRM programı sayesinde müşterilerinizi belirli kriterlere göre kategorize edebilir, sınıflara ayırdığınız müşterilerinizin her birine özel ve farklı teklifler sunabilirsiniz.

Vaktinizin çoğunu satışa ayırmanıza imkan verir

Satışlarınız çoğaldıkça, satışların takibini yapmak epey zorlaşır. Oysa CRM uygulamasıyla tüm satışların hangi aşamada olduğunu anında görebilirsiniz. Dolayısıyla gereksiz yere efor harcamazsınız. Hangi satışın hangi aşamada olduğunu bilirsiniz ve tüm dikkatinizi doğru yere verirsiniz.

Etkin ve hızlı karar verme imkanı sağlar

Veriler anlık güncellendiği için, işlerle alakalı tüm bilgiye kolayca erişerek, çok hızlı ve daha sağlıklı kararlar alırsınız. Yeni bir müşteriyle kimin alakadar olacağı konusunda, satış personelinin iş yüküne bakarak çabucak karar alabilirsiniz.

Teklif oluşturma ve takibini sağlar

CRM'nin teklif hazırlama özelliği sayesinde işletmenize mahsus teklif şablonları oluşturur, mevcut şablonlarla minimum zamanda standart teklifler oluşturabilirsiniz.

Mobil CRM ile saha ekibinin verimliliği maksimum seviyeye çıkar

Mobil CRM sayesinde, tüm personel tüm bilgiye istediği her yerden ulaşabilir. Mobil CRM ile şirket dışında toplantıda olan saha ekipleri, toplantı notlarını hızlıca girebilir, önemli bilgilere diledikleri anda ulaşabilir, tüm gelişmelerden haberdar olabilirler. Böylece zamandan ve gereksiz iş yükünden kurtularak, verimlilik maksimum seviyeye çıkar.

Saha ekibinin performansını kolaylıkla değerlendirebilirsiniz

CRM uygulamasıyla, satış personelinizin her biri için istatiksel bilgilere ulaşırsınız. Hangi satış personeli kaç müşteri ile ilgileniyor ve kaç satış gerçekleştirmiş, eskiye dönük satışlarının toplamı nedir, gibi bilgileri tek ekrandan görebilirsiniz. Dolayısıyla satış ekibinin performansını değerlendirerek saha ekibinizi daha sağlıklı yönlendirebilirsiniz.

Şirket içi işlerinizi daha etkin yönetirsiniz

CRM sistemi sayesinde şirket içinde işlerinizi daha etkin yönetirsiniz. Ekip üyelerine bazı görevler atayabilir ve kolayca takip edersiniz. Bir görevlendirme yaptığınızda ilgili kişiye bilgilendirme gider, görev bitirildiği zaman anında haberiniz olur.

Hangi ürününüz ne kadar sattı anlık olarak izlersiniz

CRM programıyla tüm ürün ve hizmetlerinizin kaydını yaparak teklif ve sipariş oluşturmanıza olanak sağlar. Bunun yanında, müşterilerinizin hangi ürünlere rağbet gösterdiğini görebilir ve azalan ürünleri hemen fark edersiniz. Dolayısıyla ürün listenizin daima güncel kalmasını sağlarsınız.

Her müşterinizin sipariş geçmişini gösterir

Mevcut müşterilerinizin sipariş geçmişini değerlendirerek, tekrardan alım yapacakları, tespit edebilir ve yeniden satış yapabilirsiniz.

CRM programı sayesinde müşteri memnuniyeti maksimum seviyeye çıkar

Şirketinizde CRM yazılımı kullanarak müşterilerle alakalı bütün veriyi "görüşme ve toplantı detayları, verilen teklifler, siparişler vs." anbean takip ederek, müşteri beklentilerine anında cevap verebilirsiniz. Böylece müşteri memnuniyetini en süt seviyeye çıkartırsınız.

Mysoft CRM, müşteri ile tanışmanızdan sipariş teslim edilene kadar tüm süreci, yönetmenizi sağlayan bulut tabanlı bir iş aracıdır.

mysoft-crm

 

2022 e-Müstahsil Makbuzu e-MM Zorunluluğu Nedir?

 22 Ekim 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Müstahsil Makbuzu e-MM zorunluluğu nedir?

Devamı

TC Kimlik Kartlarına Uzaktan Nitelikli Elektronik Sertifika NES (e-İmza) Yüklenebilecek!

 18 Ekim 2021 Pazartesi

NES başvuru sahiplerinin kimliklerinin TC Kimlik Kartı vasıtasıyla uzaktan doğrulanarak TC Kimlik Kartlarına uzaktan NES (e-imza) yüklenebilecek.

Devamı

Sağlık Sektöründeki Veri Sorumluları VERBİS'e Kayıt Olmak Zorunda Mı?

 15 Ekim 2021 Cuma

Doktorlar, Muayenehaneler, Klinikler veya Hastaneler VERBİS'e kayıt olmak zorunda mı?

Devamı

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun Önemi Nedir?

 13 Ekim 2021 Çarşamba

KVKK sadece veri güvenliğinin korunmasını değil aynı zamanda pazarlama ve reklam sektörünün...

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nasıl Hazırlanır? Aydınlatma Metni Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

Aydınlatma metinlerinde açık, kolay anlaşılır ve mümkün olduğunca sade bir dil kullanılmalıdır.

Devamı

2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM Zorunluluğu Nedir?

 7 Ekim 2021 Perşembe

e-Serbest Meslek Makbuzuna nasıl geçiş yapılır? 2022 e-Serbest Meslek Makbuzu e-SMM zorunluluğu nedir?

Devamı

KVKK Aydınlatma Metni Nedir? Aydınlatma Yükümlülüğü Nedir? KVKK Aydınlatma Yükümlülüğü Nasıl Yerine Getirilir?

 5 Ekim 2021 Salı

Aydınlatma yükümlülüğü, veri sorumluları için getirilmiş bir yükümlülüktür.

Devamı

e-Döviz Alım Satım Belgesi Nedir? Nasıl Düzenlenir? Geçiş Zorunluluğu Nedir?

 1 Ekim 2021 Cuma

e-Döviz Alım Satım Belgesi, kağıt ortamdaki Döviz Alım/Satım belgeleri ile aynı hukuki niteliklere sahiptir.

Devamı

2022 e-Defter Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Defter Geçiş Süresi Nedir?

 30 Eylül 2021 Perşembe

e-Defter başvurusu nasıl yapılır? e-Defter başvurusunda dikkat edilecek konular nelerdir?

Devamı

Covid 19 ve PCR Test Sonuçları KVKK Kapsamında İşlenebilir Mi?

 29 Eylül 2021 Çarşamba

Yetkili kurumlar ve işverenler, Covid 19 aşısı ve PCR test sonucu bilgisini KVKK kapsamında işleyebilecek.

Devamı
WhatsApp