CRM, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından biridir

CRM, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından biridir

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

CRM, İngilizce'si Customer Relationship Management olan terimin kısaltmasıdır. 

CRM yatırımı, şirketlerin yarınlarına dair stratejilerinin bir göstergesi. CRM genel anlamda bir programdan ziyade bir stratejidir. Değişen müşteri profili ve artan rekabet şartları müşteri ile kurulan bağların korunmasını ve geliştirilmesini daha da önemli hale getirdi. Bu rekabet ortamında var olmanın birinci kuralı sahip olunan müşterilerin korunması. Bunun için de ilk önce, müşterilerin sizin hakkınızdaki fikirlerini bilmeniz, raporlayabilmeniz, eğilimleri belirlemeniz ve proaktif bir şekilde aksiyonları almanız gerekir. Bütün bu saydıklarımız da ancak iyi bir CRM aracı ile mümkündür. Dolayısıyla CRM yatırımları şirketlerin geleceğini de ciddi anlamda belirleyen parametrelerden biridir.

CRM, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisi ve en güçlüsüdür.

Şirketler için doğru müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve bağlılık programı çözümleri büyük önem taşımaktadır. Doğru yaklaşım ile tüketicileri tanımak, onlara özel hizmet ve ürünler geliştirmek, ürünleri doğru zamanda, doğru yerde, doğru avantajlarla sunmak müşteriyle sürekli gelişmek başarının temel faktörüdür.

Mysoft olarak, konu uzmanı ve yetkin kadroları ile hizmet verdiğimiz kuruluşların gerek stratejik gerekse operasyonel pazarlama faaliyetlerine katkı sağlayan çalışmaları yürütmekteyiz.

Tüketicileri çok iyi tanıyan ve hizmet verdiği şirketleri müşterilerine en yakın şirketler konumuna getirmeyi hedefleyen Mysoft, bu amaçla şirketlerin kendi CRM faaliyetlerine danışmanlık, analitik ve operasyonel CRM hizmetleri vermektedir.

Mysoft olarak, bilgi birikimimiz, deneyimli kadromuzla CRM konusunda uzmanlaşmış bir şirketiz.

Mysoft CRM; Müşteri yönetimi, Fırsat yönetimi, Teklif yönetimi, Sipariş yönetimi, Görev ve iş takip yönetimi, Konum ve takip yönetimi, Sözleşme yönetimi, Anket ve form yönetimi, İK ve personel alım yönetimi, Döküman yönetimi, Demo numune ürün yönetimi, Özelleştirilebilir esnek yapı, Proje yönetimi, Dinamik raporlama, alanlarında çözümler sunmaktayız.

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Nedir?

 7 Temmuz 2020 Salı

Ticari Elektronik İletilerin içeriği nasıl olmalıdır? Ticari Elektronik İletilerde alıcı onayı/izni şartı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı
WhatsApp