CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

"Satışlar, olağanüstü çabalarla değil, doğru çalışan satış süreçleriyle artar."

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

CRM programı ile satış süreci nasıl yönetilir?

Satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını belirlemek, en az satışı gerçekleştirmek kadar kritik bir aşamadır. Alıcı ile yapılan tüm görüşmelerin satışa dönüşebilmesi için size gerekli olan tüm desteği CRM programı sağlar.

Müşteri odaklı bir yapı benimseyin

Satış ekibinin başarısını artırmanın en iyi yolu, satış odaklı bir kültürün benimsenmesidir. Satışlara önem vermek, satış fırsatlarını yakalamak, çeşitli anlaşmalara imza atmak ve sonuçta işletmeniz için daha fazla kazanç elde etme anlamındadır.

"Gartner tarafından yapılan bir araştırmaya göre, iyi bir CRM altyapısı sayesinde bir firmanın, her müşteriden elde edeceği kazancın %41 oranında artacağı ortaya çıkmıştır."

CRM, satış temsilcileri için verimliliği artıran en önemli araçlardan biridir. CRM uygulamaları sayesinde satış ekibi, müşteri yönetimi ve takibi gibi işlemleri otomatik olarak gerçekleştirerek zamandan tasarruf sağlar. Aynı şekilde müşteriler de müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin sağladığı işlevsellik sayesinde kusursuz bir alışveriş süreci geçirebilir.

CRM ile özelleştirilebilir esnek yapı

CRM sistemleri, işletmelerin müşteri ilişkileri yönetimi ve satış alanlarındaki hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. CRM, ölçeklendirilebilir ve özelleştirilebilir esnek bir yapıya sahip olduğundan, firmalar, hizmetlerini müşterilerin geçmiş alışveriş deneyimlerine dayandırarak geliştirme ve bu yolla kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunma imkanı yakalamaktadır.

CRM veri analizi sayesinde satış sürecinizi daha iyi yönetin

"Veri Madenciliği" ve "Big Data" çağındayız. CRM veri analizi sayesinde arama kaydı, e-posta entegrasyonu, otomatik veri girişi uyarıları ve diğer araçlar veri girmeyi kolaylaştırır ve satışlarınızı daha iyi izlemenize ve süreci çok daha verimli yönetmenize yardımcı olur.

"Yapılan bir araştırmaya göre, Mobil CRM kullanan şirketlerin satış ekiplerinin %65'i satış hedeflerini tuttururken, kullanmayanlarda bu oran %22 olduğu ortaya çıktı"

Mobil CRM ile satışlarınızı artırın

Mobil CRM'in özellikle satışa sağladığı önemli katkılar, şirketlerin genel performansı açısından önemlidir. Online CRM, satış ekibinin müşteri, ürün fiyat, promosyon ve kampanya bilgilerine hızlı bir şekilde erişmesini sağlayarak, satışları hızlandırır.

Mobil CRM yazılımları sayesinde, saha ekipleri, ihtiyaç duydukları verilere ve dokümanlara istedikleri yerden kolayca erişebilir ve gerektiğinde düzenleme yapabilirler.

Mobil CRM'le, potansiyel satışlarınız üzerinde kontrolünüzü sağlar ve birkaç tıklamayla satış tahminlerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca satış fırsatlarını kolaylıkla takip edebilir, potansiyel satışları planlayabilirsiniz.

Mobil CRM, bulut altyapısıyla çalıştığından, uygulamaların kurulum ve kullanımı oldukça kolaydır. 

mysoft-crm

 

Mysoft CRM "Türkiye AR-GE 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Proje" Arasında Yerini Aldı!

 3 Ağustos 2022 Çarşamba

Mysoft CRM, Teknoparklardan Çıkan Ar-Ge 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Projeden biri oldu.

Devamı

İnternet Ortamında Yayınlanan İlanlar İçin BTRANS Zorunlu Oldu!

 31 Mayıs 2022 Salı

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından hazırlanan 538 Sıra No'lu VUK Genel Tebliği Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 25 Mayıs 2022 Çarşamba

2021 yılında düzenlenen e-Fatura 541 Milyon'a ulaşırken, e-Arşiv Fatura ise 3.5 Milyarı buldu.

Devamı

2022 e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 22 Nisan 2022 Cuma

509 No'lu VUK Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair 535 No'lu Tebliğ ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura düzenleme kapsamı genişledi.

Devamı

Araç Alım, Satım, Kiralama Yapanlar İçin e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Gelir İdaresi Başkanlığı yayımladığı Tebliğ ile e-Fatura uygulamasına dâhil olacak sektör ve mükellef gruplarını genişletti.

Devamı

Demir Çelik Sektörü İçin e-Fatura ve e-İrsaliye Zorunluluğu Nedir? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Demir ve çelik sektöründe faaliyet gösteren firmaların e-İrsaliye'ye geçiş yapmaları zorunludur.

Devamı

İnternet Reklamcılığı Hizmet Aracılarına e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunlu Mu? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

İnternet Reklamcılığı Hizmet Aracılarının e-Fatura ve e-Arşiv Fatura geçiş zorunluluğunda limitler aşağıya çekildi.

Devamı

Akaryakıt Firmaları İçin e-Fatura, e-Arşiv ve e-İrsaliye Zorunluluğu Nedir? Geçiş Süresi Ne Zaman?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Akaryakıt firmalarına e-Fatura, e-Arşiv ve e-İrsaliye zorunluluğu nedir? Fatura düzenleme süresi nedir?

Devamı

Emlak ve Gayrimenkul Sektörü İçin e-Fatura Zorunluluğu Nedir? 2022 e-Fatura Geçiş Şartları Nelerdir?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Gayrımenkul sektörü için 2020 ve 2021 hesap dönemleri için 1 Milyon TL olanlar, Temmuz 2022'ye kadar e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Otellere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunlu Mu? Oteller e-Faturaya Ne Zaman Geçiş Yapacaklar?

 21 Nisan 2022 Perşembe

Konaklama hizmeti veren otel işletmelerine e-Fatura ve e-Arşiv Faturaya geçiş zorunluluğu getirildi.

Devamı
WhatsApp