CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

"Satışlar, olağanüstü çabalarla değil, doğru çalışan satış süreçleriyle artar."

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

CRM programı ile satış süreci nasıl yönetilir?

Satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını belirlemek, en az satışı gerçekleştirmek kadar kritik bir aşamadır. Alıcı ile yapılan tüm görüşmelerin satışa dönüşebilmesi için size gerekli olan tüm desteği CRM programı sağlar.

Müşteri odaklı bir yapı benimseyin

Satış ekibinin başarısını artırmanın en iyi yolu, satış odaklı bir kültürün benimsenmesidir. Satışlara önem vermek, satış fırsatlarını yakalamak, çeşitli anlaşmalara imza atmak ve sonuçta işletmeniz için daha fazla kazanç elde etme anlamındadır.

"Gartner tarafından yapılan bir araştırmaya göre, iyi bir CRM altyapısı sayesinde bir firmanın, her müşteriden elde edeceği kazancın %41 oranında artacağı ortaya çıkmıştır."

CRM, satış temsilcileri için verimliliği artıran en önemli araçlardan biridir. CRM uygulamaları sayesinde satış ekibi, müşteri yönetimi ve takibi gibi işlemleri otomatik olarak gerçekleştirerek zamandan tasarruf sağlar. Aynı şekilde müşteriler de müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin sağladığı işlevsellik sayesinde kusursuz bir alışveriş süreci geçirebilir.

CRM ile özelleştirilebilir esnek yapı

CRM sistemleri, işletmelerin müşteri ilişkileri yönetimi ve satış alanlarındaki hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. CRM, ölçeklendirilebilir ve özelleştirilebilir esnek bir yapıya sahip olduğundan, firmalar, hizmetlerini müşterilerin geçmiş alışveriş deneyimlerine dayandırarak geliştirme ve bu yolla kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunma imkanı yakalamaktadır.

CRM veri analizi sayesinde satış sürecinizi daha iyi yönetin

"Veri Madenciliği" ve "Big Data" çağındayız. CRM veri analizi sayesinde arama kaydı, e-posta entegrasyonu, otomatik veri girişi uyarıları ve diğer araçlar veri girmeyi kolaylaştırır ve satışlarınızı daha iyi izlemenize ve süreci çok daha verimli yönetmenize yardımcı olur.

"Yapılan bir araştırmaya göre, mobil CRM kullanan şirketlerin satış ekiplerinin %65'i satış hedeflerini tuttururken, kullanmayanlarda bu oran %22 olduğu ortaya çıktı"

Mobil CRM ile satışlarınızı artırın

Mobil CRM'in özellikle satışa sağladığı önemli katkılar, şirketlerin genel performansı açısından önemlidir. Online CRM, satış ekibinin müşteri, ürün fiyat, promosyon ve kampanya bilgilerine hızlı bir şekilde erişmesini sağlayarak, satışları hızlandırır.

Mobil CRM yazılımları sayesinde, saha ekipleri, ihtiyaç duydukları verilere ve dokümanlara istedikleri yerden kolayca erişebilir ve gerektiğinde düzenleme yapabilirler.

Mobil CRM'le, potansiyel satışlarınız üzerinde kontrolünüzü sağlar ve birkaç tıklamayla satış tahminlerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca satış fırsatlarını kolaylıkla takip edebilir, potansiyel satışları planlayabilirsiniz.

Mobil CRM, bulut altyapısıyla çalıştığından, uygulamaların kurulum ve kullanımı oldukça kolaydır. 

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

Ticari Elektronik İletilerde "Onay" Alma Şartları Nelerdir?

 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Ticari elektronik iletilerde onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim aracıyla alınabilir.

Devamı

Ticari Elektronik İletilerin İçeriği Nasıl Olmalıdır?

 4 Temmuz 2020 Cumartesi

Ticari elektronik iletilerin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olması gerekmektedir.

Devamı

GİB'den e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 3 Temmuz 2020 Cuma

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Toplu Mail Yasaklanıyor Mu? Son Gün 1 Eylül

 2 Temmuz 2020 Perşembe

Toplu mail ve sms gönderimlerinde yeni dönem! son tarih 1 Eylül 2020 itibari ile İYS devreye giriyor.

Devamı

e-İrsaliye, 30 Temmuz'a Kadar Kağıt Ortamında Düzenlenebilir

 29 Haziran 2020 Pazartesi

e-İrsaliye uygulamasına ilk kez dahil olanlar, 30 Temmuz'a kadar kağıt e-İrsaliye düzenleyebilir ve alabilirler.

Devamı

İYS'de Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

 29 Haziran 2020 Pazartesi

Alıcılar, ticari elektronik ileti almayı reddettikleri bir Hizmet Sağlayıcı'dan ileti almaya devam ederlerse şikayet... 

Devamı

İYS'de Onay Gerektirmeyen İletiler Nelerdir?

 26 Haziran 2020 Cuma

Müşterilerle kargo takip, abonelik, borç durum vb. bilgi paylaşımlarında, önceden onay olma zorunluluğu yoktur.

Devamı

Hizmet Sağlayıcılar İYS'ni Nasıl Kullanacak?

 26 Haziran 2020 Cuma

Hizmet Sağlayıcılar, alıcılardan onaylarını İYS vasıtasıyla alabilir. İYS'de saklanır ve ispat yükümlülüğü İYS'ye aittir.

Devamı

İYS'den Muaf Olan Kurumlar

 26 Haziran 2020 Cuma

İYS (İleti Yönetim Sistemi)'nden muaf olan üniversiteler ve diğer özel eğitim ve öğretim kurumlarının hangileridir?

Devamı

Özel Entegratör Değişikliği Nasıl Yapılır?

 25 Haziran 2020 Perşembe

e-Fatura mükellefleri isterlerse kullandıkları yöntemi veya Özel Entegratörlerini değiştirebilirler.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Fiyatları Açıklandı!

 23 Haziran 2020 Salı

Hizmet Sağlayıcılar için İleti Yönetim Sistemi (İYS) hizmetleri ve fiyatları açıklandı. İleti ve İleti+ 2 seçenek var..

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Temel Hizmetlerin İçeriği Nedir?

 23 Haziran 2020 Salı

İYS başvurusu onaylanmış Hizmet Sağlayıcılar, temel hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirler.

Devamı

e-İrsaliye Düzenlememe Cezası 2020

 13 Haziran 2020 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 180 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

Gib e-İrsaliye Duyurusu Hakkında Son Durum

 12 Haziran 2020 Cuma

Gib e-İrsaliye Duyurusu Hakkında Son Durum Nedir? Beklenen Erteleme GİB Tarafından Yapılacak mı?

Devamı

E-İrsaliye Düzenlerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

 12 Haziran 2020 Cuma

E-İrsaliye nasıl düzenlenir, E-İrsaliye ne zaman düzenlenir, E-İrsaliye'de yer alması gereken bilgiler nelerdir?

Devamı

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-MM İçin Son Tarih 1 Temmuz 2020

 10 Haziran 2020 Çarşamba

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Müstahsil Makbuzu ve e-Bilet mükellefleri için son geçiş tarihi 1 Temmuz 2020.

Devamı

Matbudan Dönüştürülen e-İrsaliye

 10 Haziran 2020 Çarşamba

e-İrsaliyenin teknik nedenlerle ya da fiili teslimat miktarının öngörülememesi durumunda e-İrsaliyeleri kağıt olarak..

Devamı

E-İrsaliye Başvuru! E-İrsaliye Giriş

 10 Haziran 2020 Çarşamba

E-İrsaliye başvuru sürecinde izlemeniz gereken tüm adımları en basit anlatımıyla bu yazımızda bulabilirsiniz.

Devamı
WhatsApp