CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

"Satışlar, olağanüstü çabalarla değil, doğru çalışan satış süreçleriyle artar."

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

CRM programı ile satış süreci nasıl yönetilir?

Satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını belirlemek, en az satışı gerçekleştirmek kadar kritik bir aşamadır. Alıcı ile yapılan tüm görüşmelerin satışa dönüşebilmesi için size gerekli olan tüm desteği CRM programı sağlar.

Müşteri odaklı bir yapı benimseyin

Satış ekibinin başarısını artırmanın en iyi yolu, satış odaklı bir kültürün benimsenmesidir. Satışlara önem vermek, satış fırsatlarını yakalamak, çeşitli anlaşmalara imza atmak ve sonuçta işletmeniz için daha fazla kazanç elde etme anlamındadır.

"Gartner tarafından yapılan bir araştırmaya göre, iyi bir CRM altyapısı sayesinde bir firmanın, her müşteriden elde edeceği kazancın %41 oranında artacağı ortaya çıkmıştır."

CRM, satış temsilcileri için verimliliği artıran en önemli araçlardan biridir. CRM uygulamaları sayesinde satış ekibi, müşteri yönetimi ve takibi gibi işlemleri otomatik olarak gerçekleştirerek zamandan tasarruf sağlar. Aynı şekilde müşteriler de müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin sağladığı işlevsellik sayesinde kusursuz bir alışveriş süreci geçirebilir.

CRM ile özelleştirilebilir esnek yapı

CRM sistemleri, işletmelerin müşteri ilişkileri yönetimi ve satış alanlarındaki hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. CRM, ölçeklendirilebilir ve özelleştirilebilir esnek bir yapıya sahip olduğundan, firmalar, hizmetlerini müşterilerin geçmiş alışveriş deneyimlerine dayandırarak geliştirme ve bu yolla kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunma imkanı yakalamaktadır.

CRM veri analizi sayesinde satış sürecinizi daha iyi yönetin

"Veri Madenciliği" ve "Big Data" çağındayız. CRM veri analizi sayesinde arama kaydı, e-posta entegrasyonu, otomatik veri girişi uyarıları ve diğer araçlar veri girmeyi kolaylaştırır ve satışlarınızı daha iyi izlemenize ve süreci çok daha verimli yönetmenize yardımcı olur.

"Yapılan bir araştırmaya göre, mobil CRM kullanan şirketlerin satış ekiplerinin %65'i satış hedeflerini tuttururken, kullanmayanlarda bu oran %22 olduğu ortaya çıktı"

Mobil CRM ile satışlarınızı artırın

Mobil CRM'in özellikle satışa sağladığı önemli katkılar, şirketlerin genel performansı açısından önemlidir. Online CRM, satış ekibinin müşteri, ürün fiyat, promosyon ve kampanya bilgilerine hızlı bir şekilde erişmesini sağlayarak, satışları hızlandırır.

Mobil CRM yazılımları sayesinde, saha ekipleri, ihtiyaç duydukları verilere ve dokümanlara istedikleri yerden kolayca erişebilir ve gerektiğinde düzenleme yapabilirler.

Mobil CRM'le, potansiyel satışlarınız üzerinde kontrolünüzü sağlar ve birkaç tıklamayla satış tahminlerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca satış fırsatlarını kolaylıkla takip edebilir, potansiyel satışları planlayabilirsiniz.

Mobil CRM, bulut altyapısıyla çalıştığından, uygulamaların kurulum ve kullanımı oldukça kolaydır.

CRM hakkında daha fazla bilgi almak için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir veya alanında uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz!

mysoft-gib-logo

e-Arşiv sistemine geçiş zorunlu mu?

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Uzun zamandır beklenen tebliğinin yayınlanması ile e-Dönüşüm piyasası olabildiğince hareketlendi.

Devamı

e-İrsaliye kimlere zorunlu?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 25 Milyon TL ve üzeri olan e-Fatura sistemine kayıtlı firmalar için e-İrsaliye zorunlu oldu.

Devamı

e-Arşiv Fatura'da Son Gün 1 Ocak 2020 Geçmeyen Ceza Ödeyecek

 17 Aralık 2019 Salı

GİB'in tebliği ile Ocak 2020 tarihinden sonra e-Dönüşüm piyasasında yepyeni bir dönem başlıyor.

Devamı

2020 Yılında en az 150.000 Yeni Mükellef Olacak

 9 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 5 Milyon TL ve üzeri olan firmalar 1 Temmuz'dan sonra e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Hal kayıt sisteminde e-belge uygulaması ne zaman başlıyor?

 4 Aralık 2019 Çarşamba

15 bin komisyoncu ve tüccar 1 Ocak 2020 itibarıyla e-belge uygulamalarına dahil olacak.

Devamı

e-Belge Uygulamaları Kullanıcı Sayıları

 15 Kasım 2019 Cuma

Gib tarafından sunulan e-Dönüşüm uygulamalarının kullanıcı sayıları nedir?

Devamı

e-Belge Sürecinde En Sık Sorulan Sorular

 9 Aralık 2019 Pazartesi

GİB'in son tebliği ile e-Fatura kullanıcı sayısının toplamda 200.000 mükellefi bulması bekleniyor.

Devamı

Mysoft Son 3 Yıllık Mali Verilerini Açıkladı: İşte O Veriler

 16 Eylül 2019 Pazartesi

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin  güçlü büyümesi devam ediyor.

Devamı

GİB'den S.M. Komisyoncu ve Tüccarlarla İlgili Duyuru

 19 Aralık 2019 Perşembe

GİB'den Sebze ve  Meyve Ticaretiyle iştigal eden komisyoncu ve tüccarlarla ilgili duyuru

Devamı

İhracat'ta e-Fatura Nasıl Düzenlenir?

 21 Aralık 2019 Cumartesi

İhracat'ta e-Fatura sistemi, iş süreçlerine kolaylık ve hız kazandırır,.verilerin kontrolünü sağlayarak verimliliği arttırır.

Devamı

e-Arşiv Fatura’ya Geçiş 1 Ocak 2020’ye Ertelendi

 25 Ağustos 2019 Pazar

Gib taslak tebliğdeki e-Arşiv Fatura'ya geçişi 1 Ocak 2020'ye erteledi.

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Hakkında Merak Edilenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Yaklaşık 170 bin civarında serbest meslek erbabına 2020 yılında e-SMM için zorunlu hale getirildi.

Devamı

E-Dönüşüm Uygulamalarının Kapsamı Genişledi

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!

Devamı

Cumhurbaşkanlığı "Dijital Dönüşüm" ofisinin görevleri

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.

Devamı

CRM Nedir?

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Yeni müşteri kazanım maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinden 5 kat daha fazla.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

 21 Ekim 2019 Pazartesi

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

CRM'iniz 2020'ye Hazır mı?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Şirketlerin, hayatta kalabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmelerinin yolu iyi bir CRM çözümünden geçiyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

 13 Ekim 2019 Pazar

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Hal Kayıt Sistemi ve HKS Mobil hakkında bilinmesi gerekenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Hal Kayıt Sisteminde 50 bine yakın kullanıcı bulunmaktadır. Hal Kayıt Sisteminin (HKS) amaçları nelerdir?

Devamı

GİB'den E-Arşiv Açıklaması?. 5.000-30.000 TL Sınırı Nedir?

 14 Aralık 2019 Cumartesi

Geli İdaresi Başkanlığından e-Arşiv duyurusu geldi.

Devamı
WhatsApp