Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut Tabanlı CRM'ler, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, internet olan her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşmanızı sağlar.

İşletmelerin CRM teknolojisine yatırım yaparken en kritik konuların başında nasıl bir altyapısına sahip olacakları geliyor. Bulut altyapısı mı, yoksa yerinde kurulum modeli (On-Premise) mi şirketler için daha faydalı? CRM alt yapısı oluştururken elbette güncel olan "Bulut Tabanlı CRM" tercih etmek her zaman daha avantajlı.

Bulut CRM Nedir?

Bulut CRM, müşterileriniz ile yaptığınız tüm görüşmeleri, işletmenizdeki iş süreçlerini, personel bilgilerinizi, finansal işlemleri, randevularınızı vb. tek bir noktadan, istediğiniz zamanda ve istediğiniz yerden yönetebilmenize imkan sunar. Bulut Tabanlı CRM'ler, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, internet olan her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşmanızı sağlar.

Oysa On-Premise CRM, işletmelerin kendi server'ı üzerinden çalışır. Güncelleme işlemleri için IT ekibine ihtiyaç vardır. Bulut CRM'e göre pahalı ve zaman alan bir yapıya sahiptir.

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut CRM ile istediğiniz yerden, istediğiniz zamanda tüm bilgiye kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda son güncellemeleri anlık olarak takip edebileceğiniz yapısı sayesinde hem zamandan hem maliyetten tasarruf sağlarsınız.

Bulut CRM, hızlı ve kolay kurulum imkanı sağlar.

On-Premise CRM, yani yerinde kurulum modeli, Bulut Tabanlı CRM'e göre daha pahalıdır. Bulut Tabanlı CRM sistemlerinin daha çok tercih edilmesinin en önemli nedenlerinden biride bir IT (bilgi teknolojisi) ekibine ihtiyaç duymadan, daha düşük bir bütçeyle kullanılabilmesidir.

On-Premise CRM'de, güncellemeler için bir IT ekibine ihtiyacınız vardır. Bulut CRM 'de ise güncellemeyi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Bulut CRM'de verileriniz otomatik olarak yedeklenir.

Bulut CRM, genellikle aylık olarak ücretlendirilir. On-Premise CRM'de ise tek seferlik bir satış fiyatı bulunur. (Anlaşmaya göre 3 yıllık, 4 yıllık vs.)

Bulut CRM'de yıllık bakım ve destek hizmetleri için ayrıca bir ücret talep edilmez.

Önemli bir konu da, görünmeyen maliyetler. On-Premise sisteminde, donanım, enerji, soğutma, barındırma alanı ve personel maliyetlerini hesapladığınızda oldukça yüksek bir maliyet olarak karşınıza çıkabilir.

Bulut Tabanlı CRM'de ise tek bilmeniz gereken çalıştığınız firmayla anlaştığınız aylık ücrettir.

 

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

İleti Yönetim Sistemi (İYS) A.Ş.'den Duyuru 20.10.2020

 20 Ekim 2020 Salı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) A.Ş. İLETİ 5, İLETİ 25 ve İLETİ 75 - Seviye 1 hizmetleri 1 yıl süre ile ücretsiz.

Devamı

e-Defter ve e-Defter Beratının Saklanması ve İbrazı Nasıl Olmalıdır?

 15 Ekim 2020 Perşembe

1 Sıra No'lu Elektronik Defter Genel Tebliğinde e-Defter ve e-Defter beratının saklanması ve ibrazı 

Devamı

e-Defter ve Berat Saklama Kullanıcı Kılavuzu Yayınlandı!

 12 Ekim 2020 Pazartesi

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının saklanmasına ilişkin "e-Defter Saklama Kullanıcı Kılavuzu"

Devamı

Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Broşürü Yayınlandı!

 23 Eylül 2020 Çarşamba

Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesine yönelik açıklamaların yer aldığı broşür hazırlandı.

Devamı

Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi Yayımlandı!

 23 Eylül 2020 Çarşamba

Cumhurbaşkanlığı genelgesi doğrultusunda "Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi" yayımlandı.

Devamı

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) ve Elektronik Ticaret Bilgi Platformu Nedir? Ne İşe Yarar?

 21 Eylül 2020 Pazartesi

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi'ni (ETBİS), Elektronik Ticaret Bilgi Platformu hayata geçirildi.

Devamı

Türkiye'de Yaşamayan Yurt İçi Müşterilere Ticari Elektronik İleti Gönderilir Mi?

 18 Eylül 2020 Cuma

Türkiye'de yerleşik olmayan yurt içi müşterilerine Tic.İleti gönderimi yapanlar İYS'ye kaydolmak zorunda mıdır?

Devamı

İmza Sirküsü Nedir, Nasıl Alınır? Geçerlilik Süresi Ne Kadardır?

 16 Eylül 2020 Çarşamba

İmza sirküleri sayesinde sahte imza kullanılarak dolandırıcılık olaylarının önüne geçilmektedir.

Devamı

Konkordato Nedir? Nasıl İlan Edilir? Kimler Konkordato Talep Edebilir?

 10 Eylül 2020 Perşembe

Kimler konkordato talep edebilir? Şirketler neden konkordato başvurusunda bulunur?

Devamı

SGK İşten Çıkış Bildirgesi Nedir? Sigortalı İşten Çıkış Bildirgesi Nasıl Verilir?

 9 Eylül 2020 Çarşamba

İşverenin, çalışanın sigortalılığı sona ermesi ile düzenlediği ve SGK'ya verdiği belgeye işten çıkış bildirgesi denir.

Devamı

E-Arşiv Fatura Geriye Dönük Kesilebilir Mi?

 7 Eylül 2020 Pazartesi

e-Arşiv Fatura, e-Fatura da olduğu gibi geriye dönük olarak düzenlenebilmektedir.

Devamı

Vergi Cezalarında İndirim Uygulaması Broşürü Güncellendi!

 7 Eylül 2020 Pazartesi

Vergi cezalarında indirim uygulaması broşürü güncellenerek yayınlandı.

Devamı

Geriye Dönük E-Fatura Nasıl Kesilir? E-Fatura'da 7 Günlük Süre Nasıl Hesaplanır?

 1 Eylül 2020 Salı

Geriye dönük e-Fatura kesilebilir mi? Kesilirse e-Fatura kaç gün geriye dönük kesilebilir?

Devamı

Mali Mührün Süresinin Dolması, Arızalanması ve Kaybolması Durumunda Yapılması Gerekenler?

 1 Eylül 2020 Salı

Mali Mührün süresinin dolması, arızalanması ve çalınması ve kaybolması halinde yapılması gerekenler nelerdir?

Devamı

e-Tebligat Nedir? e-Tebligat Başvurusu Nasıl Yapılır?

 30 Ağustos 2020 Pazar

Tebliği gereken belgelerin, e-Tebligat sistemi ile mükelleflerin elektronik adreslerine tebliğ edilmesidir.

Devamı

e-Gider Pusulası Nedir? e-Gider Pusulası Kimlere Zorunlu?

 30 Ağustos 2020 Pazar

e-Gider Pusulası, kağıt ortamdaki "Gider Pusulası" ile aynı hukuki niteliklere sahiptir.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi 1 Aralık'da Başlıyor!

 26 Ağustos 2020 Çarşamba

Ticaret Bakanlığı tarafından alt yapısı tamamlanan İleti Yönetim Sistemi'nin uygulanmasına sayılı günler kaldı

Devamı

Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Duyurusu

 19 Ağustos 2020 Çarşamba

Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Uygulamasında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Devamı
WhatsApp