Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut Tabanlı CRM'ler, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, internet olan her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşmanızı sağlar.

İşletmelerin CRM teknolojisine yatırım yaparken en kritik konuların başında nasıl bir altyapısına sahip olacakları geliyor. Bulut altyapısı mı, yoksa yerinde kurulum modeli (On-Premise) mi şirketler için daha faydalı? CRM alt yapısı oluştururken elbette güncel olan "Bulut Tabanlı CRM" tercih etmek her zaman daha avantajlı.

Peki Bulut CRM Nedir?

Bulut CRM, müşterileriniz ile yaptığınız tüm görüşmeleri, işletmenizdeki iş süreçlerini, personel bilgilerinizi, finansal işlemleri, randevularınızı vb. tek bir noktadan, istediğiniz zamanda ve istediğiniz yerden yönetebilmenize imkan sunar. Bulut Tabanlı CRM'ler, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, internet olan her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşmanızı sağlar.

Oysa On-Premise CRM, işletmelerin kendi server'ı üzerinden çalışır. Güncelleme işlemleri için IT ekibine ihtiyaç vardır. Bulut CRM'e göre pahalı ve zaman alan bir yapıya sahiptir.

 

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut CRM ile istediğiniz yerden, istediğiniz zamanda tüm bilgiye kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda son güncellemeleri anlık olarak takip edebileceğiniz yapısı sayesinde hem zamandan hem maliyetten tasarruf sağlarsınız.

Bulut CRM, hızlı ve kolay kurulum imkanı sağlar.

On-Premise CRM, yani yerinde kurulum modeli, Bulut Tabanlı CRM'e göre daha pahalıdır. Bulut Tabanlı CRM sistemlerinin daha çok tercih edilmesinin en önemli nedenlerinden biride bir IT (bilgi teknolojisi) ekibine ihtiyaç duymadan, daha düşük bir bütçeyle kullanılabilmesidir.

On-Premise CRM'de, güncellemeler için bir IT ekibine ihtiyacınız vardır. Bulut CRM 'de ise güncellemeyi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Bulut CRM'de verileriniz otomatik olarak yedeklenir.

Bulut CRM, genellikle aylık olarak ücretlendirilir. On-Premise CRM'de ise tek seferlik bir satış fiyatı bulunur. (Anlaşmaya göre 3 yıllık, 4 yıllık vs.)

Bulut CRM'de yıllık bakım ve destek hizmetleri için ayrıca bir ücret talep edilmez.

Önemli bir konu da, görünmeyen maliyetler. On-Premise sisteminde, donanım, enerji, soğutma, barındırma alanı ve personel maliyetlerini hesapladığınızda oldukça yüksek bir maliyet olarak karşınıza çıkabilir.

Bulut Tabanlı CRM'de ise tek bilmeniz gereken çalıştığınız firmayla anlaştığınız aylık ücrettir.

mysoft-gib-logo

e-Arşiv sistemine geçiş zorunlu mu?

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Uzun zamandır beklenen tebliğinin yayınlanması ile e-Dönüşüm piyasası olabildiğince hareketlendi.

Devamı

e-İrsaliye kimlere zorunlu?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 25 Milyon TL ve üzeri olan e-Fatura sistemine kayıtlı firmalar için e-İrsaliye zorunlu oldu.

Devamı

e-Arşiv Fatura'da Son Gün 1 Ocak 2020 Geçmeyen Ceza Ödeyecek

 17 Aralık 2019 Salı

GİB'in tebliği ile Ocak 2020 tarihinden sonra e-Dönüşüm piyasasında yepyeni bir dönem başlıyor.

Devamı

2020 Yılında en az 150.000 Yeni Mükellef Olacak

 9 Kasım 2019 Cumartesi

Brüt satış hasılatı 5 Milyon TL ve üzeri olan firmalar 1 Temmuz'dan sonra e-Faturaya geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Hal kayıt sisteminde e-belge uygulaması ne zaman başlıyor?

 4 Aralık 2019 Çarşamba

15 bin komisyoncu ve tüccar 1 Ocak 2020 itibarıyla e-belge uygulamalarına dahil olacak.

Devamı

e-Belge Sürecinde En Sık Sorulan Sorular

 9 Aralık 2019 Pazartesi

GİB'in son tebliği ile e-Fatura kullanıcı sayısının toplamda 200.000 mükellefi bulması bekleniyor.

Devamı

e-Belge Uygulamaları Kullanıcı Sayıları

 15 Kasım 2019 Cuma

Gib tarafından sunulan e-Dönüşüm uygulamalarının kullanıcı sayıları nedir?

Devamı

Mysoft Son 3 Yıllık Mali Verilerini Açıkladı: İşte O Veriler

 16 Eylül 2019 Pazartesi

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin  güçlü büyümesi devam ediyor.

Devamı

GİB'den S.M. Komisyoncu ve Tüccarlarla İlgili Duyuru

 19 Aralık 2019 Perşembe

GİB'den Sebze ve  Meyve Ticaretiyle iştigal eden komisyoncu ve tüccarlarla ilgili duyuru

Devamı

İhracat'ta e-Fatura Nasıl Düzenlenir?

 21 Aralık 2019 Cumartesi

İhracat'ta e-Fatura sistemi, iş süreçlerine kolaylık ve hız kazandırır,.verilerin kontrolünü sağlayarak verimliliği arttırır.

Devamı

e-Arşiv Fatura’ya Geçiş 1 Ocak 2020’ye Ertelendi

 25 Ağustos 2019 Pazar

Gib taslak tebliğdeki e-Arşiv Fatura'ya geçişi 1 Ocak 2020'ye erteledi.

Devamı

e-Serbest Meslek Makbuzu Hakkında Merak Edilenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Yaklaşık 170 bin civarında serbest meslek erbabına 2020 yılında e-SMM için zorunlu hale getirildi.

Devamı

E-Dönüşüm Uygulamalarının Kapsamı Genişledi

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!

Devamı

Cumhurbaşkanlığı "Dijital Dönüşüm" ofisinin görevleri

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.

Devamı

CRM Nedir?

 24 Temmuz 2019 Çarşamba

Yeni müşteri kazanım maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinden 5 kat daha fazla.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

 21 Ekim 2019 Pazartesi

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

CRM'iniz 2020'ye Hazır mı?

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Şirketlerin, hayatta kalabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmelerinin yolu iyi bir CRM çözümünden geçiyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

 13 Ekim 2019 Pazar

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Hal Kayıt Sistemi ve HKS Mobil hakkında bilinmesi gerekenler

 4 Aralık 2019 Çarşamba

Hal Kayıt Sisteminde 50 bine yakın kullanıcı bulunmaktadır. Hal Kayıt Sisteminin (HKS) amaçları nelerdir?

Devamı

GİB'den E-Arşiv Açıklaması?. 5.000-30.000 TL Sınırı Nedir?

 14 Aralık 2019 Cumartesi

Geli İdaresi Başkanlığından e-Arşiv duyurusu geldi.

Devamı
WhatsApp