Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut Tabanlı CRM'ler, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, internet olan her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşmanızı sağlar.

İşletmelerin CRM teknolojisine yatırım yaparken en kritik konuların başında nasıl bir altyapısına sahip olacakları geliyor. Bulut altyapısı mı, yoksa yerinde kurulum modeli (On-Premise) mi şirketler için daha faydalı? CRM alt yapısı oluştururken elbette güncel olan "Bulut Tabanlı CRM" tercih etmek her zaman daha avantajlı.

Peki Bulut CRM Nedir?

Bulut CRM, müşterileriniz ile yaptığınız tüm görüşmeleri, işletmenizdeki iş süreçlerini, personel bilgilerinizi, finansal işlemleri, randevularınızı vb. tek bir noktadan, istediğiniz zamanda ve istediğiniz yerden yönetebilmenize imkan sunar. Bulut Tabanlı CRM'ler, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, internet olan her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşmanızı sağlar.

Oysa On-Premise CRM, işletmelerin kendi server'ı üzerinden çalışır. Güncelleme işlemleri için IT ekibine ihtiyaç vardır. Bulut CRM'e göre pahalı ve zaman alan bir yapıya sahiptir.

Bulut CRM'in Avantajları Neler?

Bulut CRM ile istediğiniz yerden, istediğiniz zamanda tüm bilgiye kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda son güncellemeleri anlık olarak takip edebileceğiniz yapısı sayesinde hem zamandan hem maliyetten tasarruf sağlarsınız.

Bulut CRM, hızlı ve kolay kurulum imkanı sağlar.

On-Premise CRM, yani yerinde kurulum modeli, Bulut Tabanlı CRM'e göre daha pahalıdır. Bulut Tabanlı CRM sistemlerinin daha çok tercih edilmesinin en önemli nedenlerinden biride bir IT (bilgi teknolojisi) ekibine ihtiyaç duymadan, daha düşük bir bütçeyle kullanılabilmesidir.

On-Premise CRM'de, güncellemeler için bir IT ekibine ihtiyacınız vardır. Bulut CRM 'de ise güncellemeyi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Bulut CRM'de verileriniz otomatik olarak yedeklenir.

Bulut CRM, genellikle aylık olarak ücretlendirilir. On-Premise CRM'de ise tek seferlik bir satış fiyatı bulunur. (Anlaşmaya göre 3 yıllık, 4 yıllık vs.)

Bulut CRM'de yıllık bakım ve destek hizmetleri için ayrıca bir ücret talep edilmez.

Önemli bir konu da, görünmeyen maliyetler. On-Premise sisteminde, donanım, enerji, soğutma, barındırma alanı ve personel maliyetlerini hesapladığınızda oldukça yüksek bir maliyet olarak karşınıza çıkabilir.

Bulut Tabanlı CRM'de ise tek bilmeniz gereken çalıştığınız firmayla anlaştığınız aylık ücrettir.

 

CRM Hakkında Sorularınız İçin Sizi Arayalım

CRM Hakkında Dikkatinizi Çekebilecek Yazılar

İYS Katma Değerli Hizmetler Nelerdir?

 7 Ağustos 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi Seviye 1 ve Seviye 2 Katma Değerli Hizmetler nelerdir? Entegrasyon Süreci Nasıl Yapılır?

Devamı

Tacir veya Esnafa Ticari Elektronik İleti Gönderirken Onay Almak Zorunlu Mu?

 5 Ağustos 2020 Çarşamba

Tacir veya esnaf olan alıcılara, ticari elektronik iletiler için önceden onay alınması zorunlu değildir.

Devamı

İzinli Mail ve Telefonların İYS’ye Yüklenmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir?

 4 Ağustos 2020 Salı

Mevcut veri tabanının İleti Yönetim Sistemi'ne aktarılmasında dikkat edilmesi gereken konular nelerdir?

Devamı

Stopaj ve KDV Oranları Yıl Sonuna Kadar İndirildi!

 31 Temmuz 2020 Cuma

İş yeri kira stopajı %20'den %10'a, yolcu taşımacılığı, düğün, nikah, konut bakım onarımı, tamir, vs. KDV %18'den %8'e indi!

Devamı

GİB e-İrsaliye Uygulama Kılavuzu Güncellendi!

 27 Temmuz 2020 Pazartesi

GİB, e-İrsaliye Uygulama Kılavuzu'nda saha uygulamaları hakkında yeni soru ve cevaplar ekleyerek güncellemeler yaptı.

Devamı

İYS Aracı Hizmet Sağlayıcı Kimdir, Yükümlülükleri Nelerdir?

 27 Temmuz 2020 Pazartesi

Aracı Hizmet Sağlayıcı, Hizmet Sağlayıcının yükümlülüklerinin getirilmesine teknik imkan sağlar.

Devamı

Mysoft, İleti Yönetim Sistemi (İYS) AŞ'nin İLK İş Ortağı Oldu

 23 Temmuz 2020 Perşembe

Mysoft, Ticari Elektronik İleti izinlerinin ve şikayet süreçlerinin yönetildiği İleti Yönetim Sistemi ile iş ortağı oldu.

Devamı

e-Adisyon Uygulamasına Geçiş Zorunluluğu

 16 Temmuz 2020 Perşembe

"Adisyon" belgesi, elektronik ortamda e-Adisyon olarak düzenlenerek, muhafaza ve ibraz edilebilecek.

Devamı

Ba ve Bs Bildirim Formları Otomatik Oluşturulacak

 16 Temmuz 2020 Perşembe

Yeni Taslak Tebliğ ile Ba ve Bs Bildirim Formları Gib tarafından otomatik olarak oluşturulacak.

Devamı

e-Belge Uygulamalarında "Standart Kod, Birim, Ölçü" Yazılması Zorunluluğu

 15 Temmuz 2020 Çarşamba

e-Belge Uygulamarına, mal ve hizmetlere ilişkin standart kod, birim ölçülerinin yazılması zorunlu oldu.

Devamı

e-Fatura'da Kapsam Genişledi 14 Temmuz 2020

 15 Temmuz 2020 Çarşamba

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin eden tüm mükelleflere e-Fatura zorunluluğu

Devamı

e Mutabakat Nedir? Mutabakat Nasıl Yapılır?

 14 Temmuz 2020 Salı

Mutabakat yazışmalarının telefon, faks veya posta yerine elektronik ortamda yapılmasına e Mutabakat denir.

Devamı

509 Nolu VUK Genel Tebliği'nde Değişiklik Yap. Dair Tebliğ Taslağı

 14 Temmuz 2020 Salı

509 Nolu VUK Genel Tebliği'nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ Taslağı Hazırlandı

Devamı

Ticari Elektronik İletilerde Ret/Çıkış Hakkı Nedir?

 13 Temmuz 2020 Pazartesi

İleti Yönetim Sisteminde alıcı, istediği zaman hiçbir gerekçe göstermeksizin ticari elektronik ileti almayı reddedebilir.

Devamı

İYS API Versiyon 2.0 Güncelleme Duyurusu

 10 Temmuz 2020 Cuma

İleti Yönetim Sistemi A.Ş. API Ver. 2.0 Güncelleme Duyurusu yaptı. Yeni Api ek özellikler içeriyor.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş Ortağı Kimdir?

 9 Temmuz 2020 Perşembe

İYS İş Ortağı, İYS API lisansı kullanarak, kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan iş ortaklarıdır.

Devamı

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

 9 Temmuz 2020 Perşembe

GİB'den e-Defter ve e-Belge Sistemleri ile İlgili Duyuru

Devamı

İYS Başvurusu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

 8 Temmuz 2020 Çarşamba

iys.org.tr'de bulunan başvuru formunu doldurarak, gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir.

Devamı
WhatsApp