İş Takip Programı Nedir?
İş takip programı şirketinizin iş süreçlerini oluşturma, yönetme ve denetleme mekanizmasını sağlayan uygulamadır.
İş takip programıyla pazarlama, satış, servis süreçlerinizi kusursuz bir şekilde yönetebilir, çalışanların takibini etkili şekilde takip eder, tüm iş süreçlerinizi en verimli biçimde yönetebilirsiniz. İş takip programları arasında en çok rağbet gören ise CRM, yani Müşteri ilişkileri yönetimi programıdır.
İş takibini, kağıt evrakla, e-posta yoluyla veya excel programıyla takip etmek gereksiz iş yükü ve zaman kaybından başka bir şey değil.
Günümüzde iş takip programları sayesinde iş süreçlerini otomatik hale getirmek ve insan kaynağını en verimli şekilde yönetmek artık çok kolay. İş takip programı doğru şekilde kullanıldığında, işletmenize sağlayacağı avantajlar saymakla bitmiyor.
İş takip programını kimler kullanabilir?
İş takip programını, her ölçekten tüm özel veya resmi kurum ve kuruluşlar kullanabilir.
İş takip programının avantajları neler?
- Ekibinize ve kendinize görevler atayabilir, mobil hatırlatmalar ve bildirimlerle kolayca takip edersiniz. Notlar, resimler ve dosyalar paylaşabilirsiniz.
- Görev dağılımı yaparken işin, doğru yetenekteki çalışanlara atanmasını sağlarsınız.
- Mobil bildirimlerle ekip arkadaşlarınızın tamamladığı işleri takip edersiniz.
- Aktivitelerinizi yapılacak alt işlerle detaylandırabilirsiniz. Ayrıca aktivitelerinizi satışlar, kişiler ve işletmelerle ilişkilendirebilirsiniz.
- Görev atama ve atanan görevlerin takibini basit ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
- İş takip programıyla, iş süreçlerindeki hata oranı minimum seviyeye iner.
- İş süreçlerinin tek bir merkezden yönetilmesi zaman ve maliyetten tasarruf sağlarken aynı zamanda verimliliği artırır.
- Otomasyon yoluyla lüzumsuz iş yükünü minimize eder ve otomatik hale getirilen iş süreçleri çalışanların ve yöneticilerin esas faaliyetlerine odaklanmalarına yardımcı olur.
- Online iş takibi programına tüm çalışanlar, istedikleri yerden ve istedikleri zaman erişim sağlayabilirler.
- Bulut tabanlı iş takip programlarında sistem, otomotik olarak güncellenir böylece verileriniz her zaman güvende olur.
- Müşteriyle kurulan ilk kontaktan itibaren, teklifin verilmesi, siparişin hazırlanması, teslim edilmesi hatta servis hizmetine kadar tüm aşamaları sistematik olarak takip edebilirsiniz. Son derece hızlı ve profesyonel bir iş akışına sahip olursunuz.
- İş takip programının ayrıntılı analiz ve zengin raporlama özellikleri sayesinde doğru değerlendirmeler yapabilir ve çok daha verimli kararlar alabilirsiniz.
- Tüm iş süreçleriniz elektronik ortama taşınacağından kağıt kullanım oranı minimum seviyeye iner. Ayrıca evrak ve dosyaların kaybolma riski ortadan kalkar.
- Muhasebe ve diğer programlarla kolaylıkla entegrasyon sağlayabilirsiniz.
- İş süreçlerinin hızlı ve kusursuz yürümesi, verimliliği, müşteri memnuniyetini dolayısıyla satışları artırır.
Mysoft CRM ile iş takibini en iyi şekilde yönetin
Mysoft iş takip programı sağlam, esnek ve çeşitli ihtiyaçlar için özelleştirilebilir esnek yapıdadır. Mysoft iş takip programıyla iş akışlarınızı en etkili şekilde yönetebilirsiniz.
