İleti Yönetim Sistemi-İYS Kullanımı Ücretli Midir?

İleti Yönetim Sistemi (İYS), Seviye 1 ve Seviye 2 olmak üzere kademelendirilmiş farklı hizmetler sunmaktadır. İYS hizmetlerinin ücretlendirilmesi de kullanacağınız bu tercihlere ve iletişim adres sayısına göre değişkenlik göstermektedir.

İleti Yönetim Sistemi'ne 1 Aralık 2020 tarihine kadar başvurusunu tamamlayan 75.000'e kadar onaylı adres sayısına sahip tüm Hizmet Sağlayıcılara Seviye-1 hizmetleri bir yıl süreyle ücretsizdir!

Adres sayısı 75.000'in üzerinde ve Seviye 2 hizmetlerini bir iş ortağı ya da web servis aracılığıyla kullanacaksanız yıllık hizmet bedelleri değişkenlik göstermektedir.

İLETİ YÖNETİM SİSTEMİ'NDE ÜCRETSİZ OLAN SEVİYE 1 HİZMETLERİ NELERDİR?

Seviye 1 hizmeti, Hizmet Sağlayıcıya İYS'ye API üzerinden erişim hakkı verir. Bu sayede, Temel Hizmetler'de yalnızca İYS Web üzerinden yapılabilecek işlemlere web servis yoluyla da erişilebilir.

  • İzin ekleme (1 Aralık 2020'ye kadar web servis üzerinden toplu bir şekilde onaylı iletişim adresleri İYS'ye bildirebilir.)
  • Bir alıcının izin durumunu değiştirme ve sorgulama
  • Çift yönlü teknik entegrasyon (call-back) sağlanabilir. Böylelikle, İYS üzerinde meydana gelen onay/ret değişikliklerinden anlık olarak (veya teknik altyapının uyumuna göre belirli aralıklarla) haberdar olunur.
  • Marka yönetimi (Yeni marka tanımlama, marka bazında izin yönetimi yapma)
  • Bayi yönetimi
  • Günlük izin değişim raporlarına erişim

İLETİ YÖNETİM SİSTEMİ (İYS) ÜCRETLERİ

İleti Yönetim Sistemi'nde Seviye 2 katma değerli hizmetler aşağıdaki gibidir.

  • İYS kısa mesaj numarası 3338, İYS Çağrı Merkezi, İYS kısa link veya İYS Mobil uygulaması kullanılarak İYS yoluyla onay alınabilir.
  • İYS yoluyla alınacak onay/ret işlemleri için firma içi uygulamalarla doğrudan teknik entegrasyon sağlanabilir.
  • Birden fazla alt kullanıcı oluşturulabilir ve bu kullanıcılar çeşitli rollerde yetkilendirilebilir.
  • Farklı zaman aralıkları ve filtrelerle gelişmiş raporlar alınabilir.
  • Kapsamlı bayi/acente yönetimi uygulanabilir.
  • İYS Web (iys.org.tr) üzerinde gelişmiş kullanıcı arayüzlerine erişilebilir.

İleti Yönetim Sistemi (İYS)  Fiyatları incele >

 

İleti Yönetim Sistemi'nin Şirketlere ve Vatandaşlara Faydası Nedir?

 20 Kasım 2020 Cuma

İYS ile kurallara uymayan gerçek ve tüzel kişilerden kaynaklı haksız rekabetin önüne geçilecek.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi-İYS Kullanımı Ücretli Midir?

 20 Kasım 2020 Cuma

75.000'e kadar adres sayısına sahip hizmet sağlayıcılara Seviye-1 hizmetleri bir yıl süreyle ücretsizdir!

Devamı

İzinsiz Gönderilen Mesaj, Mail ve Aramalar Nereye Şikayet Edilir? TİSS Nedir?

 19 Kasım 2020 Perşembe

İstenmeyen mesaj, mail ve aramalar için şikayet başvurularını TİSS üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

e-Defter Uygulamasına 01/01/2021 Tarihi İtibariyle Geçmesi Gereken Mükellefler Hakkında Duyuru!

 18 Kasım 2020 Çarşamba

01/01/2021 Tarihi İtibariyle e-Defter Uygulamasına Dahil Olması Gereken Mükellefler Hakkında Duyuru

Devamı

İleti Yönetim Sistemi İdari Yaptırımları Nedir?

 17 Kasım 2020 Salı

Vatandaşın izni olmadan ticari elektronik ileti gönderimi yapan hizmet sağlayıcılara idari para cezası uygulanır.

Devamı

Ticari Elektronik İleti Gönderme Koşulları Nelerdir?

 17 Kasım 2020 Salı

Ticari elektronik ileti gönderen gerçek ve tüzel kişilerin uyması gereken temel kurallar nelerdir?

Devamı

Vergi ve SSK Prim Borçlarında Yapılandırma Başladı!

 17 Kasım 2020 Salı

Prim ve vergilere ilişkin düzenleme Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Devamı

Garanti Belgeleri ve Servis Fişleri Elektronik Ortamda Tüketiciye Verilebilecek!

 5 Kasım 2020 Perşembe

Garanti belgeleri, teslim belgeleri ve servis fişleri artık dijital ortamda da tüketiciye verilebilecek.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) A.Ş.'den Duyuru 20.10.2020

 20 Ekim 2020 Salı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) A.Ş. İLETİ 5, İLETİ 25 ve İLETİ 75 - Seviye 1 hizmetleri 1 yıl süre ile ücretsiz.

Devamı

e-Defter ve e-Defter Beratının Saklanması ve İbrazı Nasıl Olmalıdır?

 15 Ekim 2020 Perşembe

1 Sıra No'lu Elektronik Defter Genel Tebliğinde e-Defter ve e-Defter beratının saklanması ve ibrazı 

Devamı

e-Defter ve Berat Saklama Kullanıcı Kılavuzu Yayınlandı!

 12 Ekim 2020 Pazartesi

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının saklanmasına ilişkin "e-Defter Saklama Kullanıcı Kılavuzu"

Devamı

Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Broşürü Yayınlandı!

 23 Eylül 2020 Çarşamba

Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesine yönelik açıklamaların yer aldığı broşür hazırlandı.

Devamı

Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi Yayımlandı!

 23 Eylül 2020 Çarşamba

Cumhurbaşkanlığı genelgesi doğrultusunda "Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi" yayımlandı.

Devamı

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) ve Elektronik Ticaret Bilgi Platformu Nedir? Ne İşe Yarar?

 21 Eylül 2020 Pazartesi

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi'ni (ETBİS), Elektronik Ticaret Bilgi Platformu hayata geçirildi.

Devamı

Türkiye'de Yaşamayan Yurt İçi Müşterilere Ticari Elektronik İleti Gönderilir Mi?

 18 Eylül 2020 Cuma

Türkiye'de yerleşik olmayan yurt içi müşterilerine Tic.İleti gönderimi yapanlar İYS'ye kaydolmak zorunda mıdır?

Devamı

İmza Sirküsü Nedir, Nasıl Alınır? Geçerlilik Süresi Ne Kadardır?

 16 Eylül 2020 Çarşamba

İmza sirküleri sayesinde sahte imza kullanılarak dolandırıcılık olaylarının önüne geçilmektedir.

Devamı

Konkordato Nedir? Nasıl İlan Edilir? Kimler Konkordato Talep Edebilir?

 10 Eylül 2020 Perşembe

Kimler konkordato talep edebilir? Şirketler neden konkordato başvurusunda bulunur?

Devamı

SGK İşten Çıkış Bildirgesi Nedir? Sigortalı İşten Çıkış Bildirgesi Nasıl Verilir?

 9 Eylül 2020 Çarşamba

İşverenin, çalışanın sigortalılığı sona ermesi ile düzenlediği ve SGK'ya verdiği belgeye işten çıkış bildirgesi denir.

Devamı
WhatsApp